Er jeg gravid?

Så fin hjertelyd :Heartred Lykke til i morgen, håper du får et svar så du kan gå helgen i møte med senkede skuldre!
 
Det blir ultralyd i morgen isteden! Blør fortsatt litt, men det kommer med utflod og er ganske lite.
Hva kan jeg forvente hvis det utvikler seg som det skal?
I morgen skal jeg være 6+2..
Er så bekymret for at det ikke er noe liv der når vi endelig har fått det til etter 3 år og en EXU i mars:Heartred :(
Ville bare si det at ikke gi opp, har selv prøvd i 3 år før vi fikk det til med 2 SA og 1 EXU og 1 mindre eggleder - forran oss først nå har vi ei lita prinsesse som er 19 dager gammel i armene våre :Heartred

Ikke gi opp, det er frustrerende at det skal ta så tid, men det er verdt kampen til slutt:Heartred
 
Oppdatering fra ultralyd i dag!

Ble bare målt til 6+1 enn hvor mye han prøvde å måle meg og hjerte slo litt for sakte..I dag er jeg 7+0.
Vi får håpe det går bra, noen med erfaringer?
Har fått progesteron og blodfortynnende som skal forhindre abort og fortidlig fødsel..
Gikk selv på progesteron støtte til uke 14 og blodfortynnende sprøyter hele svangerskapet pluss må gå 6 uker etter fødsel og da satt Spira vår :Heartred
 
Gikk selv på progesteron støtte til uke 14 og blodfortynnende sprøyter hele svangerskapet pluss må gå 6 uker etter fødsel og da satt Spira vår :Heartred
Kan jeg spørre hvorfor du fikk blodfortynnende sprøyter? Har hørt at det har hjulpet flere
 
Kan jeg spørre hvorfor du fikk blodfortynnende sprøyter? Har hørt at det har hjulpet flere
Jeg har det pga har risiko for blodpropp, har hatt blodpropp tidligere i kneet som gikk opp i begge lungene, så jeg skal alltid ha det ved graviditet eller etter operasjon :)
 
Back
Topp