Er jeg gravid?

Er det mulig at han i dag målte annerledes eller at embryoet lå annerledes?
Har bestilt time privat til ny ul på fredag :arghh: :Heartred Han målte meg til 6+1 i dag, sist jeg var hos privat gyn så målte henne meg til 6+3...hvordan kan han i det heletatt måle meg til mindre??
Hjerte slo like raskt/sakte som sist gang på fredag den 13.

Skal også sies at jeg har begynt å kaste opp, kvalm hele dagen, tissetrengt, veldiiig ømme pupper og øm der livmoren sitter. Så på en måte virker det som om at det er utvikling i kroppen min ihvertfall. Det er kanskje sånn selv om det vil gå galt?
 
Er det mulig at han i dag målte annerledes eller at embryoet lå annerledes?
Har bestilt time privat til ny ul på fredag :arghh: :Heartred Han målte meg til 6+1 i dag, sist jeg var hos privat gyn så målte henne meg til 6+3...hvordan kan han i det heletatt måle meg til mindre??
Hjerte slo like raskt/sakte som sist gang på fredag den 13.

Skal også sies at jeg har begynt å kaste opp, kvalm hele dagen, tissetrengt, veldiiig ømme pupper og øm der livmoren sitter. Så på en måte virker det som om at det er utvikling i kroppen min ihvertfall. Det er kanskje sånn selv om det vil gå galt?

Kommer Ann på hvem som måler og hvordan det ligger. Det er jo så bitte bitte smått nå at en mm forskjell på måling har mye og si
 
Vi fikk bare høre den og han sa at den gikk litt sakte. Fikk ikke vite hvor mye den lå på.
Ut ifra min egen puls som ligger på 80-90 heletiden, så vil jeg tro den lå på 110/120
110/120 er ikke det normalt da.. Sjekket papirene fra mine barn og min eldste hadde det samme innimellom. Men, tenker du skal ta det litt med en klype salt. Legene måler ofte helt forskjellig. Det beste er å gå til fast lege i sted for mange forskjellige.
 
Oppdatering fra ultralyd i dag!

Ble bare målt til 6+1 enn hvor mye han prøvde å måle meg og hjerte slo litt for sakte..I dag er jeg 7+0.
Vi får håpe det går bra, noen med erfaringer?
Har fått progesteron og blodfortynnende som skal forhindre abort og fortidlig fødsel..

Hæ!! Det var jo ikke planen!!! Men var du hos nå da? Ville forholdt meg til en person som du går tilbake til, kan være litt forskjell på de som måler.. er jo rart å bli målt til 6+3 også 6+1 nå.. nei altså.. dette var leit og utrolig slitsomt for deg å forholde deg til!!
 
Er det mulig at han i dag målte annerledes eller at embryoet lå annerledes?
Har bestilt time privat til ny ul på fredag :arghh: :Heartred Han målte meg til 6+1 i dag, sist jeg var hos privat gyn så målte henne meg til 6+3...hvordan kan han i det heletatt måle meg til mindre??
Hjerte slo like raskt/sakte som sist gang på fredag den 13.

Skal også sies at jeg har begynt å kaste opp, kvalm hele dagen, tissetrengt, veldiiig ømme pupper og øm der livmoren sitter. Så på en måte virker det som om at det er utvikling i kroppen min ihvertfall. Det er kanskje sånn selv om det vil gå galt?
[/QUOT

Nei altså, sier igjen du må gå til den samme personen. Nå har du vært hos 3 forskjellige? Ville gått tilbake til Linda på Oslo city legesenter på fredag også nå hos henne en uke senere. Når du går til forskjellige får du også forskjellige svar!
 
Er det mulig at han i dag målte annerledes eller at embryoet lå annerledes?
Har bestilt time privat til ny ul på fredag :arghh: :Heartred Han målte meg til 6+1 i dag, sist jeg var hos privat gyn så målte henne meg til 6+3...hvordan kan han i det heletatt måle meg til mindre??
Hjerte slo like raskt/sakte som sist gang på fredag den 13.

Skal også sies at jeg har begynt å kaste opp, kvalm hele dagen, tissetrengt, veldiiig ømme pupper og øm der livmoren sitter. Så på en måte virker det som om at det er utvikling i kroppen min ihvertfall. Det er kanskje sånn selv om det vil gå galt?

Kanskje det står på bildet fra UL embryoets utvikling?
 
Hvis det lar seg gjøre, gå til samme person. Man kan fastsette svangerskapslengde på litt forskjellige måter ut i fra CRL, spørs hvilken metode de bruker. Da jeg var privat ved forrige graviditet målte de annerledes enn de gjorde på poliklinikken på sykehuset.
 
Back
Topp