Er jeg gravid?

Vi er ganske sikre på at jeg hadde eggløsning 14 eller 15 august.
Jeg har vært hos henne jeg var hos nå også i de andre svangerskapene så vil si hun er ganske flink. Det kan hende at hun ikke var så nøye...Jeg heller forstår ikke helt med hva hun mente bak der:bored:Det var plommesekk men hun kunne ikke se embryo.
Ja, tror jeg skal reise til fastlegen å sjekke hcg..Samtidig så kan jo den stige uansett, så blir nok ikke noe tryggere på det før jeg har vært på ultralyd neste uke.
 
Vi er ganske sikre på at jeg hadde eggløsning 14 eller 15 august.
Jeg har vært hos henne jeg var hos nå også i de andre svangerskapene så vil si hun er ganske flink. Det kan hende at hun ikke var så nøye...Jeg heller forstår ikke helt med hva hun mente bak der:bored:Det var plommesekk men hun kunne ikke se embryo.
Ja, tror jeg skal reise til fastlegen å sjekke hcg..Samtidig så kan jo den stige uansett, så blir nok ikke noe tryggere på det før jeg har vært på ultralyd neste uke.
Tror hun mente at det lå bak plummesekken..aner ikke jeg

Jeg skjønner. Jeg opplevde at embryo forsvant, men da sank jo også hcg og jeg hadde hatt veldig dårlig hcg stigning hele veien. Pluss at det embryo som først var sett var altfor lite ifht hvor langt jeg var (IVF).

Du får jo mer svar av UL neste uke enn hcg kan gi deg nå, enig i det. Du får prøve å bare forholde deg til det du vet nå. Om det er 5+6 eller 6+0 spiller ingen rolle. Så langt ser det jo bra ut! Så får vi håpe embryo dukker opp på neste UL med hjerteslag ❤️
 
Så trist å høre.. :Heartred Rart hvordan kroppen fungerer..
Hcg stigningen min har vært veldig bra hittil, så vi krysser fingrene!
Håper vi ser embryo med bankende hjerte på neste UL:Heartred
 
Vi er ganske sikre på at jeg hadde eggløsning 14 eller 15 august.
Jeg har vært hos henne jeg var hos nå også i de andre svangerskapene så vil si hun er ganske flink. Det kan hende at hun ikke var så nøye...Jeg heller forstår ikke helt med hva hun mente bak der:bored:Det var plommesekk men hun kunne ikke se embryo.
Ja, tror jeg skal reise til fastlegen å sjekke hcg..Samtidig så kan jo den stige uansett, så blir nok ikke noe tryggere på det før jeg har vært på ultralyd neste uke.
plomme sekken er Støre en embryo så tidlig, se mulig den var i veien :) Jeg har UL av mine fra uke 5 og det er så vidt du ser dem, du ser den store plomme sekken
 
Back
Topp