Er jeg gravid?

:happy:

Vedlegg

• Snapchat-1157029623.jpg
    Snapchat-1157029623.jpg
    142,6 KB · Visninger: 79
I går var jeg jo på ultralyd...
I dag begynte jeg å få så vidt det var litt brun utflod på papiret, for å så at det kom mer rødt sammen med masse slim...Er det tegn til at jeg vil miste?
Det skal sies at vi ikke så noe hjerteslag i går, men hun private gynekologen sa det var litt for tidlig. Hun målte til ca 5+5.

Det er umulig å si . For det kan være normalt og det kan være slutten . Så det gjenstår bare vente å eventuelt teste hcg nivå .

I går var jeg jo på ultralyd...
I dag begynte jeg å få så vidt det var litt brun utflod på papiret, for å så at det kom mer rødt sammen med masse slim...Er det tegn til at jeg vil miste?
Det skal sies at vi ikke så noe hjerteslag i går, men hun private gynekologen sa det var litt for tidlig. Hun målte til ca 5+5.

5+5 er jo rett rundt hjørnet for hjerteslag, drar du tilbake på fredag så tipper jeg du ser det!

Blod kan være så mangt, kan bety alt og ingenting. Umulig å si!

Det er vanskelig for oss å si noe sikkert om :sorry: :Heartred Men, kan det være fordi du hadde en innvendig ultralyd i går? Type såre slimhinner som blør?

Men jeg hadde ikke tenkt abort selv, men det er bare fordi jeg hadde en del slike små lyse blødninger sporadisk i et av mine svangerskap (og dermed ikke garanti for at det sånn hos deg). Ikke med slim som jeg kan huske, men det var i alle fall lyst. Når jeg hadde en MA var det annerledes. På den andre siden er du på en kritisk fase i utviklingen nå, og om embryoet ikke er liv laga (altså at hjertet ikke begynner å slå), så vil dette være på et steg hvor man kan oppleve å miste av den grunn :Heartred

Det er vanskelig for oss å si noe sikkert om :sorry: :Heartred Men, kan det være fordi du hadde en innvendig ultralyd i går? Type såre slimhinner som blør?
Det kan hende..Håper at dette ender bra og at det bare er en uskyldig blødning.
Har ikke blødd sånn noe mer nå utover kvelden, er så vidt man kan se noe farge på papiret:Heartred
Skal på en sjekk i morgen kl 9, så håper vi at det går bra..

Det kan hende..Håper at dette ender bra og at det bare er en uskyldig blødning.
Har ikke blødd sånn noe mer nå utover kvelden, er så vidt man kan se noe farge på papiret:Heartred
Skal på en sjekk i morgen kl 9, så håper vi at det går bra..
Lykke til i dag, håper dere ser noe mer enn sist!

Oppdatering :)

Det ligger fortsatt på riktig sted, men hun jeg var hos i dag ser plommesekken men ikke embryoet - hun trodde det lå bak så derfor vanskelig å se, sa hun. Noen andre som har opplevd dette?
Blødningene avtok i går og er bare så vidt det er noe lys lys rosa på papiret. Krysser fingrene :Heartred

Oppdatering :)

Det ligger fortsatt på riktig sted, men hun jeg var hos i dag ser plommesekken men ikke embryoet - hun trodde det lå bak så derfor vanskelig å se, sa hun. Noen andre som har opplevd dette?
Blødningene avtok i går og er bare så vidt det er noe lys lys rosa på papiret. Krysser fingrene :Heartred

Har du gjort IVF eller er du ikke helt sikker på hvor langt du er?
Vet ikke hva hun mener med «bak der», kan jo være hun ikke er så dreven eller nøye?
Kanskje du bør måle hcg for å se om det stiger?

Back
Topp