Det håper jeg! Håper bare vi klarer å holde unna prematur fødsel for 3. gang
Oi, så slitsomt. Hvor tidlig da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det håper jeg! Håper bare vi klarer å holde unna prematur fødsel for 3. gang
I går var jeg jo på ultralyd...
I dag begynte jeg å få så vidt det var litt brun utflod på papiret, for å så at det kom mer rødt sammen med masse slim...Er det tegn til at jeg vil miste?
Det skal sies at vi ikke så noe hjerteslag i går, men hun private gynekologen sa det var litt for tidlig. Hun målte til ca 5+5.
Hcg nivået mitt var 1410 på tirsdag og 4280 på fredag forrige uke. Det har kanskje ingenting å si før en blødning..
19 dpoHvor mange dpo var du da? På tirsdagen?
Det kan hende..Håper at dette ender bra og at det bare er en uskyldig blødning.Det er vanskelig for oss å si noe sikkert om Men, kan det være fordi du hadde en innvendig ultralyd i går? Type såre slimhinner som blør?
19 dpo
Ja, vi får håpe det Jeg skal oppdatere i morgen!Det er jo en fin hcg for 19 dpo det, og stigningen er jo innafor. Satser på det bare er sensitive slimhinner
Lykke til i dag, håper dere ser noe mer enn sist!Det kan hende..Håper at dette ender bra og at det bare er en uskyldig blødning.
Har ikke blødd sånn noe mer nå utover kvelden, er så vidt man kan se noe farge på papiret
Skal på en sjekk i morgen kl 9, så håper vi at det går bra..
Tusen takk, så dessverre ikke noe mer i dagLykke til i dag, håper dere ser noe mer enn sist!
Oppdatering
Det ligger fortsatt på riktig sted, men hun jeg var hos i dag ser plommesekken men ikke embryoet - hun trodde det lå bak så derfor vanskelig å se, sa hun. Noen andre som har opplevd dette?
Blødningene avtok i går og er bare så vidt det er noe lys lys rosa på papiret. Krysser fingrene