Fantastisk!!!
Skal du sende prøve`?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fantastisk!!!
Ja, gjør det nå. 3 kjemiske, en ma i uke 8 og et avbrutt svangerskap i 12 uke pga misdannelser. Vet ikke om det siste kan ha vært forårsaket av en slik infeksjon, men kanskje noen andre som vet hva disse infeksjonene kan medføre?Skal du sende prøve`?
Jeg måtte fylle ut en sånn lapp, tollerklæring tror jeg og jeg betalte ca 70 kr.. sendte det som brevKan jeg spørre om man bare går og poster det som vanlig? Selv om det er merket med biologisk materiale? Og hva koster det å sende til Athen?
Men hvordan merket du selve konvolutten?Jeg måtte fylle ut en sånn lapp, tollerklæring tror jeg og jeg betalte ca 70 kr.. sendte det som brev
Men hvordan merket du selve konvolutten?
Takk[emoji8] Da prøver vi!Jeg bare skrev på med tusj/penn
Masse lykke til[emoji177][emoji177]Takk[emoji8] Da prøver vi!
Jeg sendte som vanlig brev da damen på posten sa at det ikke var nødvendig. kan hende hun gjorde en feil og jeg sa ikke at det var en blodprøve da, bare en prøve. Du får bare spørre de på posten Jeg pakket inn koppen i en liten brødpose, så i bobleplast og så i en liten pappeske som jeg skrev med tusj utenpå. Kostet ikke så mye, husker ikke helt, men det var under 100 kr. La med et ark der jeg skrev navnet mitt, fødselsdato og hvilke prøver jeg ville taKan jeg spørre om man bare går og poster det som vanlig? Selv om det er merket med biologisk materiale? Og hva koster det å sende til Athen?
Skrev den koden og biological substance, category B[emoji12] Lagt den i en konvolutt med bobleplast inni[emoji51]Jeg sendte som vanlig brev da damen på posten sa at det ikke var nødvendig. kan hende hun gjorde en feil og jeg sa ikke at det var en blodprøve da, bare en prøve. Du får bare spørre de på posten Jeg pakket inn koppen i en liten brødpose, så i bobleplast og så i en liten pappeske som jeg skrev med tusj utenpå. Kostet ikke så mye, husker ikke helt, men det var under 100 kr. La med et ark der jeg skrev navnet mitt, fødselsdato og hvilke prøver jeg ville ta
Samma gjorde jeg å den kom fram[emoji108][emoji106][emoji106] Blir spennende nå framover [emoji175]Skrev den koden og biological substance, category B[emoji12] Lagt den i en konvolutt med bobleplast inni[emoji51]
Mener det var ei inne på forumet som fullførte et svangerskap etter endt kur. En sa og en del negative forsøk før ab kuren[emoji4]Ser at disse bakteriene også kan være årsaken til tidlige aborter. Er det noen som har opplevd å fått gått et svangerskap fullt ut etter en slik kur? Eller noen som har hørt om det?
Mener det var ei inne på forumet som fullførte et svangerskap etter endt kur. En sa og en del negative forsøk før ab kuren[emoji4]
Mener det var ei inne på forumet som fullførte et svangerskap etter endt kur. En sa og en del negative forsøk før ab kuren[emoji4]
Vi går på kur nå, verd et forsøk for vår del ihvertfall [emoji1]Så flott kanskje det er verd å prøve da
Så spennende [emoji9]Da fikk jeg nettopp beskjed om at prøven er mottatt av Serum. Er superspent på resultatet!