Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sendte prøve bare av meg, men får vi svar om at det er infeksjon så vil begge få en ab kur [emoji4]Tok dere bare og sendte prøve av dere selv? Ikke mannen? Vil ikke da begge ha sykdom hvis det er noe og dermed vil mannen smitte damen igjen?
Sendte prøve bare av meg, men får vi svar om at det er infeksjon så vil begge få en ab kur [emoji4]
Frykter fastleger kan være litt negative ja.. Vi bor på vestlandet så det blir en liten "ekskursjon" hvis vi må til Sverige for å hente resepten [emoji58]
Så da får vi heller vurdere om det kanskje eg like greit å ta turen til Hellas istede
Ikke dumt!Hørt at flere får privat gyn til å skrive ut for seg også. Er nok lettere enn med fastlegen
Tok dere bare og sendte prøve av dere selv? Ikke mannen? Vil ikke da begge ha sykdom hvis det er noe og dermed vil mannen smitte damen igjen?
Vi sendte av mannen Av svømmerne hans.
Jeg lurer på om vi skal sende en prøve til dem hvis neste innsett ikke funker Greit å ha en plan videre syns jeg. Også, tenk at det funket så bra for deg
En liten oppdatering [emoji4][emoji4] Vi fikk påvist infeksjoner og ba om resept fra serum fordi vi ikke orka å ta den diskusjonen med fastlegen.. Og vi fikk henta ut medisiner på apoteket her i Norge med resepten fra Serum [emoji108][emoji111] Jeg trodde vi måtte til Sverige for å hente ut pga EU osv men det var ikke noe problem å hente ut på resepten her[emoji4][emoji4] Jeg skrev ut resepten og skrev ut mailen med instruksjoner i forhold til dosering og viste på apoteket [emoji169]
En liten oppdatering [emoji4][emoji4] Vi fikk påvist infeksjoner og ba om resept fra serum fordi vi ikke orka å ta den diskusjonen med fastlegen.. Og vi fikk henta ut medisiner på apoteket her i Norge med resepten fra Serum [emoji108][emoji111] Jeg trodde vi måtte til Sverige for å hente ut pga EU osv men det var ikke noe problem å hente ut på resepten her[emoji4][emoji4] Jeg skrev ut resepten og skrev ut mailen med instruksjoner i forhold til dosering og viste på apoteket [emoji169]
Vi betalte ingenting for resepten [emoji4] I mailen med resultate så stod det at vi måtte gi beskjed om vi trengte resept så jeg svarte bare på mailen at vi trengte det, og resepten kom på mail samme dag[emoji4]Hei, masse lykke til med denne reisen!
Vi har sendt prøve til serum og venter for resultater. Jeg leste at det koster 100€ å få resept fra dem hvis du er ikke en pasient til klinikken, måtte du betalt for resept? Også, måtte du be om å få resept? Vet ikke hva fastlegen synes om antibiotika....
Vi betalte ingenting for resepten [emoji4] I mailen med resultate så stod det at vi måtte gi beskjed om vi trengte resept så jeg svarte bare på mailen at vi trengte det, og resepten kom på mail samme dag[emoji4]
Ja det var de to vi valgte ihvertfall [emoji4]Er det 11in1-testen pluss skjult klamydia dere har valgt?
Er det 11in1-testen pluss skjult klamydia dere har valgt?
Er det 11in1-testen pluss skjult klamydia dere har valgt?
Og du ble gravid rett etterpå også??
Og du ble gravid rett etterpå også??
Fantastisk!!!Ja Første EL etter kuren Prøvde i 2 år uten noe tegn til baby.