Hvilken sædprøve er det?Er det noen her som vet om sædprøven også skal blandes med vann? Finner ingen info om hvordan en sædprøve skal utføres, så skal jeg bare gå ut i fra at det skal bare i koppen, og thats it?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilken sædprøve er det?Er det noen her som vet om sædprøven også skal blandes med vann? Finner ingen info om hvordan en sædprøve skal utføres, så skal jeg bare gå ut i fra at det skal bare i koppen, og thats it?
Hvilken sædprøve er det?
Disse to er med mensblod, men jeg gikk inn å leste Men det er vel ikke nødvendig skulle man tro, jeg har forstått det som at tester du positivt så gjør mannen det også siden det smitter via sex. Og at en sædprøve skal være fersk etter en uke gjennom Europa i all slags vær høres rart ut når det er viktig at den ikke blir kald og skal leveres før en 1 time har gått her til lands. Men du kan nå alltids sende de en mail å spørre, får nok best svar derLocus Medicus test – €100
Gene Diagnosis “II-in-I” test – €200:
Disse to er med mensblod, men jeg gikk inn å leste Men det er vel ikke nødvendig skulle man tro, jeg har forstått det som at tester du positivt så gjør mannen det også siden det smitter via sex. Og at en sædprøve skal være fersk etter en uke gjennom Europa i all slags vær høres rart ut når det er viktig at den ikke blir kald og skal leveres før en 1 time har gått her til lands. Men du kan nå alltids sende de en mail å spørre, får nok best svar der
Åja, men som sagt send de en mail. De svarer sikkert i morgenit is also possible to do the Locus Medicus and Gene Diagnosis tests on semen by post in exactly the same way as the tests on menstrual blood, but we would generally tend to suggest only testing the female partner unless the male partner has symptoms of infection.
Mannen min har mange symptomer på infeksjon
Åja, men som sagt send de en mail. De svarer sikkert i morgen
Åja, men som sagt send de en mail. De svarer sikkert i morgen
Er det egentlig bare nødvendig å sende prøve fra meg? Selv om det er mannen som er "problemet"? Jeg har fått mensen idag så må finne ut av dette fort
Ja, burde jo sende av han og? Usikker på hva jeg skal skrive vi skal undersøke. Hvilke undersøkelser er vanlig å undersøke? Tror du man må blande hans prøve med vann og?Hvis mannen har dårlig sædkvalitet så ville jeg sendt av han. Har han, så mye mulig du har, og vice versa.. Siden du fikk tr i dag, så ville jeg bare sendt ditt blod
Ja, burde jo sende av han og? Usikker på hva jeg skal skrive vi skal undersøke. Hvilke undersøkelser er vanlig å undersøke? Tror du man må blande hans prøve med vann og?
Da er pakken sendt Jeg kjenner at jeg gleder meg til å få svar. Negativt/positivt, samme kan det være! Jeg vil bare utelukke og fikse problemer
Dette blir spennende!
Håper jo virkelig ikke det feiler dere noe, men på den annen side, om det gjør det, så skal jeg love deg at det gjør godt å få et svar
TviTvi!
Avocado, jeg er så enig!
Jeg kommer skal personlig møte deg dersom dette er løsningen til et barn! Jeg er så spent. Da er faktisk du redningen for oss
Avocado har doktorgrad og de fleste andre her inne på assistert i alle fall stort sett mastergrad i dette gamet Burde vel ha nevnt dette for deg tidligere jeg og, men var så mye annet vi hadde på hjertet, så det forsvant visst. Nå er det gjort i alle fall! Spent jeg og!
Vis vedlegget 204243
Håper den er fremme snart Sendte den 17 oktober. Blir ikke prøven ødelagt etter en tid?
Hadde de skulle sett på selve spermen hadde nok ikke dette gått, men vil tro at infeksjonen, hvis den finnes der, kan ses etter tid, ellers hadde de sikkert ikke bedt om å få tilsendt prøver på denne måten
Men nå er den i hvert fall i Aten, så da nærmer det seg virkelig Er spent på prøven deres altså!