Jeg fant ut Måtte ta betaling til utland!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da har vi fått svar, og de viste positive prøver!
Vi fikk svarene i dag fra Athen og mannens sæd testet positivt til skjult chlamydia og forskjellige baktrielle infeksjoner! Han fikk en kur på 40 dager og jeg en kur på 25 dager med to forkjellige antibiotikakurer! Vi er utrolig lettet for at vi kanskje kan ha funnet svaret på problemet.
En dag med glede, som har vært etterlengtet <3
Avocado: tusen tusen takk. Hvis dette blir baby, så er du grunnen til det!!
Oioioi! Samme som oss altså
Så godt å få det bekreftet, da har man noe å ta tak i, noe å kurere, ikke bare masse ubesvarte spørsmål
Kan virkelig ikke ta noe ære for dette kjære deg, dette hadde du helt sikkert funnet ut av uansett så grepa dame som du er! Men veldig glad på dine/deres vegne at dere nå har fått svar
Da har vi fått svar, og de viste positive prøver!
Vi fikk svarene i dag fra Athen og mannens sæd testet positivt til skjult chlamydia og forskjellige baktrielle infeksjoner! Han fikk en kur på 40 dager og jeg en kur på 25 dager med to forkjellige antibiotikakurer! Vi er utrolig lettet for at vi kanskje kan ha funnet svaret på problemet.
En dag med glede, som har vært etterlengtet <3
Avocado: tusen tusen takk. Hvis dette blir baby, så er du grunnen til det!!
Oioioi, så fantastisk at dere fant ut av dette hvis dette forsøket ikke går nå så skal jeg definitivt sende inn prøve jeg og
❤ ❤ ❤Ja, det er absolutt verdt å sende en prøve! , men jeg synes ikke du skal tenke på det -dere skal bli foreldre denne runden!!
Til dere som har tatt antibiotika kur -merket dere noen forskjell på utflod? Jeg har plutselig fått en god del mer. Jeg har det ikke til vanlig, (ikke synlig i trusen i hvertfall ) så dette er uvvant for meg.
Både ja og nei for min del.
Jeg har til vanlig litt forskjellig gjennom måneden med f.eks en periode etter mens hvor det er ganske tørt. På AB fikk jeg nok litt mer ja og generelt litt mer fuktig hele veien..
Takk for svar! Fikk du sopp?
Nei, fikk ikke det selv om jeg var veldig forberedet på det. Hadde lest på forhånd at det var vanlig ved lengre AB-kurer.
Så spennende å lese, har nettopp sendt inn prøve selv og er spent på om de finner noe [emoji1] Gratulerer med spire og satser på at denne holder helt til mål[emoji178]
Hei fine damer [emoji4]
Vurderer sterkt å sende inn prøve til Serum siden vi nå snart skal ta fatt på PP18 og tålmodigheten begynner å bli rimelig tynnslitt...
Men, jeg lurer litt på om det vil være vanskelig å få fastlegene våre til å skrive ut en hestekur av medisiner basert på anbefalinger fra en klinikk i Hellas..?
Er det noen av dere som har erfaringer med det..? (Så klart, jeg vet jo ikke hva fastlegen sier og dere kan selvfølgelig ikke vite hvordan akkurat våre fastleger reagerer, bare lurer på hvordan deres erfaring er i forhold til dette).
Takker for svar! [emoji1]
Frykter fastleger kan være litt negative ja.. Vi bor på vestlandet så det blir en liten "ekskursjon" hvis vi må til Sverige for å hente resepten [emoji58]Min fastlege var i utgangspunket negativ, men han snudde.. Det tok en del uker, så i mellomtiden hentet vi på resepten fra Serum i Sverige