Er det noen som har sendt prøve til Aten?

Da har vi fått svar, og de viste positive prøver!

Vi fikk svarene i dag fra Athen og mannens sæd testet positivt til skjult chlamydia og forskjellige baktrielle infeksjoner! Han fikk en kur på 40 dager og jeg en kur på 25 dager med to forkjellige antibiotikakurer! Vi er utrolig lettet for at vi kanskje kan ha funnet svaret på problemet.

En dag med glede, som har vært etterlengtet <3

Avocado: tusen tusen takk. Hvis dette blir baby, så er du grunnen til det!!

Vi fikk svarene i dag fra Athen og mannens sæd testet positivt til skjult chlamydia og forskjellige baktrielle infeksjoner! Han fikk en kur på 40 dager og jeg en kur på 25 dager med to forkjellige antibiotikakurer! Vi er utrolig lettet for at vi kanskje kan ha funnet svaret på problemet.

Oioioi! Samme som oss altså :eek:

Så godt å få det bekreftet, da har man noe å ta tak i, noe å kurere, ikke bare masse ubesvarte spørsmål :)

Kan virkelig ikke ta noe ære for dette kjære deg, dette hadde du helt sikkert funnet ut av uansett så grepa dame som du er! Men veldig glad på dine/deres vegne at dere nå har fått svar :Heartred

Oioioi! Samme som oss altså :eek:

Så godt å få det bekreftet, da har man noe å ta tak i, noe å kurere, ikke bare masse ubesvarte spørsmål :)

Kan virkelig ikke ta noe ære for dette kjære deg, dette hadde du helt sikkert funnet ut av uansett så grepa dame som du er! Men veldig glad på dine/deres vegne at dere nå har fått svar :Heartred

Jo vet du hva. Dette skal du får æren for! <3

Oioioi, så fantastisk at dere fant ut av dette :) hvis dette forsøket ikke går nå så skal jeg definitivt sende inn prøve jeg og :D

Oioioi, så fantastisk at dere fant ut av dette :) hvis dette forsøket ikke går nå så skal jeg definitivt sende inn prøve jeg og :D

Ja, det er absolutt verdt å sende en prøve! , men jeg synes ikke du skal tenke på det -dere skal bli foreldre denne runden!!

Til dere som har tatt antibiotika kur -merket dere noen forskjell på utflod? Jeg har plutselig fått en god del mer. Jeg har det ikke til vanlig, (ikke synlig i trusen i hvertfall :p) så dette er uvvant for meg.

Både ja og nei for min del.
Jeg har til vanlig litt forskjellig gjennom måneden med f.eks en periode etter mens hvor det er ganske tørt. På AB fikk jeg nok litt mer ja og generelt litt mer fuktig hele veien..

Nei, fikk ikke det selv om jeg var veldig forberedet på det. Hadde lest på forhånd at det var vanlig ved lengre AB-kurer.

Ja, jeg har også forberedt meg på det. Tenkt kanskje det hang sammen med at man blir mer fuktig der nede -men hååååper jeg ikke blir plaget av det:)

Er det noen her som har testet positivt, som er like redde som meg for å bli smittet på nytt? Jeg tenker ikke på sexuell smitte selvfølgelig, men via spytt / luft osv? Har lest at mycoplasma / ureaplasma smitter ikke bare via sex, men dråpesmitte / luft også! Og ecoli bakterie finnes jo over alt! Blir såååå redd :( Var ute en tur i går og fikk en drink av en venninnr, så la jeg merke til (etter at jeg hadde drukket opp) at kelneren TOK på Agurken (som var til pynt på drinken )!!! De tar på penger , og så på Agurken som lå til pynt oppe på toppen av drikken (i selve drinken):eek: Fare for å høres ut som en hypokonder, men jeg har såååå vond / sår hals i dag:( og jeg blir så redd for at det er masse basselusker i kroppen min nå :(

Jeg som var ferdig på antibiotika på torsdag, skulle bare feire litt.. Og nå føler jeg at det er bakteriebombe inni meg

Vil bare oppdatere denne tråden, tilfelle noen i fremtiden leser denne tråden og lurer på hvordan det gikk. Vi ble gravid på egenhånd 1 forsøk etter antibiotikakuren. Helt tydelig at infeksjonen har vært store deler av årsaken til barnløshet. Nå vet jeg at vi KAN bli gravide -så får tiden vise om spiren henger fast <3

Må også tilføye at jeg går på babyvennlig AB under svangerskapet, fordi mannen fikk påvist Prostatitt som en årsak av infeksonen vi hadde gått med lenge. Han går på en mye sterkere kur enn meg. Så selvom vi ble kvitt Skjult khlamydia + en del andre baktrielle infeksjoner, så ble det en varig skade /infeksjon hos han, som må fjernes med en helt annen type AB.

Så spennende å lese, har nettopp sendt inn prøve selv og er spent på om de finner noe [emoji1] Gratulerer med spire og satser på at denne holder helt til mål[emoji178]

Så spennende å lese, har nettopp sendt inn prøve selv og er spent på om de finner noe [emoji1] Gratulerer med spire og satser på at denne holder helt til mål[emoji178]

Tusen takk! Ja, får virkelig håpe at den sitter <3<3<3
Er så glad for at jeg ble tipset om Serum<3

Så utrolig spennende tider du har i vente, jeg håper på en måte at dere har noe -fordi da har dere muligens et svar på hvorfor dere ikke har fått det til! Om dere skulle vært friske, så har dere i hvert fall sjekket dere, og kan utelukke dette og jobbe videre på andre mulige problemer! Jeg har så troen på behandling fra Serum! Veldig dyktige.

Masse lykke til. Gode klemmer

Hei fine damer [emoji4]
Vurderer sterkt å sende inn prøve til Serum siden vi nå snart skal ta fatt på PP18 og tålmodigheten begynner å bli rimelig tynnslitt...
Men, jeg lurer litt på om det vil være vanskelig å få fastlegene våre til å skrive ut en hestekur av medisiner basert på anbefalinger fra en klinikk i Hellas..?
Er det noen av dere som har erfaringer med det..? (Så klart, jeg vet jo ikke hva fastlegen sier og dere kan selvfølgelig ikke vite hvordan akkurat våre fastleger reagerer, bare lurer på hvordan deres erfaring er i forhold til dette).
Takker for svar! [emoji1]

Hei fine damer [emoji4]
Vurderer sterkt å sende inn prøve til Serum siden vi nå snart skal ta fatt på PP18 og tålmodigheten begynner å bli rimelig tynnslitt...
Men, jeg lurer litt på om det vil være vanskelig å få fastlegene våre til å skrive ut en hestekur av medisiner basert på anbefalinger fra en klinikk i Hellas..?
Er det noen av dere som har erfaringer med det..? (Så klart, jeg vet jo ikke hva fastlegen sier og dere kan selvfølgelig ikke vite hvordan akkurat våre fastleger reagerer, bare lurer på hvordan deres erfaring er i forhold til dette).
Takker for svar! [emoji1]

Min fastlege var i utgangspunket negativ, men han snudde.. Det tok en del uker, så i mellomtiden hentet vi på resepten fra Serum i Sverige :)

Min fastlege var i utgangspunket negativ, men han snudde.. Det tok en del uker, så i mellomtiden hentet vi på resepten fra Serum i Sverige :)
Frykter fastleger kan være litt negative ja.. Vi bor på vestlandet så det blir en liten "ekskursjon" hvis vi må til Sverige for å hente resepten [emoji58]
Så da får vi heller vurdere om det kanskje eg like greit å ta turen til Hellas istede ;)

Back
Topp