Da har også jeg fått svar fra Aten, og her i gården var det ikke bare negative tester...
Jeg har for lave verdier av en bakterie som heter Lactobacilli, noe som betyr at jeg har en vaginal infeksjon (eller bakteriell ubalanse), selv om de ikke kunne angi hvilken infeksjon da det ikke slo ut spesifikt på de 11 testene de tok. De kalte det uansett bakteriell vaginose som er et samlebegrep for diverse infeksjoner i vagina.
I tillegg har jeg visst skjult Chlamydia, og dette overrasker meg jo for jeg har tatt Chlamydiatest med jevne mellomrom de siste årene uten å få utslag, men i følge dem kunne man visst ha denne uten å noen sinne få utslag på den klassiske svaber-testen.
Begge disse tilstandene kunne føre til barnløshet, og spontanaborter, så kanskje jeg øyner et lite håp om en bedre fremtid
Det ble satt opp et opplegg der Avocadomannen og jeg skal gå på antibiotika parallelt i 25 dager, og det ser ut å være en skikkelig hestekur. Har spurt Serum Aten om vi kan starte på fryseforsøk samtidig som vi gjennomfører kuren, men det svaret har jeg ikke fått enda. I tillegg har jeg kontaktet klinikken min i Porsgrunn av samme årsak.
Ble litt paff nå må jeg innrømme, kanskje blir forsøket i oktober utsatt, men kanskje får vi også orden på noe vi ikke vistte var et problem