Er det noen som har sendt prøve til Aten?

Mener å huske jeg betalte 50kr å sende den som brev.

Selve testen (7- in 10) trooor jeg kostet rundt 1200-1500kr.
Det står på hjemmesiden forsåvidt i euro.

Du sendte inn i grevens tid, Bubbly! Nå har de droppet den 7 in 1, og man må ta den dyreste, 11 in 1 til 2000..
 
Jeg fikk mail fra dem i går og nå har de plutselig bare 2 alternativer, der den 7 i 1 som er mest aktuell, er borte.. Nå må man ta den 11 i 1 som koster 2000.. :(
What?! Det er dårlig syns jeg! :(
Jeg følte hvertfall ikke jeg trenger den største pakken selvom de anbefalte det i email etter jeg hadde bestilt 7-pakken.
 
What?! Det er dårlig syns jeg! :(
Jeg følte hvertfall ikke jeg trenger den største pakken selvom de anbefalte det i email etter jeg hadde bestilt 7-pakken.

Enig :( Til dere andre som skal sende, de påpekte i går at man ikke må sende før 21. august, de kan ikke motta noe før 30. august.
 
Jeg sendte prøve og fikk påvist Ureaplasma. Ble gravid på forsøk rett etter kur! Hadde satt inn fem perfekte egg før forsøket hvor det klaffet, ingen festet seg. Og på forsøket etter antibiotika festet to egg seg! (Selv om et sluttet å utvikle seg ca 5+0). Tror absolutt det gjorde susen for oss! Og i dag er jeg 12 uker på vei :)
 
Jeg sendte prøve og fikk påvist Ureaplasma. Ble gravid på forsøk rett etter kur! Hadde satt inn fem perfekte egg før forsøket hvor det klaffet, ingen festet seg. Og på forsøket etter antibiotika festet to egg seg! (Selv om et sluttet å utvikle seg ca 5+0). Tror absolutt det gjorde susen for oss! Og i dag er jeg 12 uker på vei :)
Hva slags kur fikk du og hvor lenge?
 
Noen som kjenner til denne plassen?
ImageUploadedByBV Forum1470140376.820235.jpg


Gjelder ureaplasma
 
Det er ikke snakk om en vanelig blodprøve for å sjekke om man har mykoplasma. Mykoplasma er vanskelig å bli helt kvitt. Som det står på siden til klinikken i Aten så trenger de mensblod for å teste, da det kan ligge igjen i reproduksjonsorganet hos mann eller kvinne og lager et "surt" miljø.
 
Jeg fikk samlet prøven på søndag... Men den må stå i kjøleskapet til 21 august! Håper det går bra, de sa det ville være ok. Tenker i tilfelle jeg får mens igjen før 21 (virker usannsynlig men vet ikke hvordan kroppen reagerer etter aborten) så tar jeg fersk prøve.

Lennnnge å vente bare!
 
Jeg fikk samlet prøven på søndag... Men den må stå i kjøleskapet til 21 august! Håper det går bra, de sa det ville være ok. Tenker i tilfelle jeg får mens igjen før 21 (virker usannsynlig men vet ikke hvordan kroppen reagerer etter aborten) så tar jeg fersk prøve.

Lennnnge å vente bare!
Husk å blande det med litt sterilt vann :)
 
Jeg skal sende inn hvis neste forsøk ikke lykkes. Bare ved å lese tilfeldige tråder her inne på forumet, har jeg kommet over fire ulike profiler som har fått påvist Ureaplasma etter å ha sendt inn prøve til Athen, og som har lykkes etter det! Synes det er ganske mange. Blir spennende å se resultatene her inne :)
 
Jeg skal sende inn hvis neste forsøk ikke lykkes. Bare ved å lese tilfeldige tråder her inne på forumet, har jeg kommet over fire ulike profiler som har fått påvist Ureaplasma etter å ha sendt inn prøve til Athen, og som har lykkes etter det! Synes det er ganske mange. Blir spennende å se resultatene her inne :)
Henger meg på den!!
 
Henger meg på den!!

Må bare si det, nå kom jeg over 2 stk her inne som testet positivt på hidden chlamydia, fikk behandling og lyktes. Den testen er en egen test som koster 1000kr, den inngår ikke i pakketesten. Så blir både den og 11 i 1 på meg da selv om jeg må ut med hele 3000kr..
 
Last edited:
Må bare si det, nå kom jeg over 2 stk her inne som testet positivt på hidden chlamydia, fikk behandling og lyktes. Den testen er en egen test som koster 1000kr, den inngår ikke i pakketesten. Så blir både den og 11 i 1 på meg da selv om jeg må ut med hele 3000kr..
Jeg har tenkt å gjøre det samme... Om testene er positive så kan man gjøre noe med det, og om de er negative så vet man hvertfall det! Det er dyrt men i det store sammenheng av all pengene vi har brukt på babydrømmen så er det ikke så mye likevel....
 
Puster litt liv i denne tråden igjen med et litt ekkelt spørsmål.. Dere er herved advart :wtf:

Fikk ikke til noen dråper med blod til prøven da jeg blør ganske lite, men det var noen koagulerte slimete klumper der. Kan jeg bruke det og evt bare røre de ut med vannet jeg skal ha oppi?
Noen som vet?
 
Puster litt liv i denne tråden igjen med et litt ekkelt spørsmål.. Dere er herved advart :wtf:

Fikk ikke til noen dråper med blod til prøven da jeg blør ganske lite, men det var noen koagulerte slimete klumper der. Kan jeg bruke det og evt bare røre de ut med vannet jeg skal ha oppi?
Noen som vet?

Litt usikker, men hun sa til meg at alt av blod som kommer ut derfra, uansett om det er fra SA eller hva, kan brukes. Du kan samle opp det du får til og sende dem en mail og spørre kanskje?
 
Back
Topp