Er det noen som har sendt prøve til Aten?

Litt usikker, men hun sa til meg at alt av blod som kommer ut derfra, uansett om det er fra SA eller hva, kan brukes. Du kan samle opp det du får til og sende dem en mail og spørre kanskje?

Sendte e-post nå og fikk svar med en gang :)

De sa det skulle gå greit så lenge det ble rosa-rødt vann ut av det, noe det ble, så da får jeg visst bare stikke på posten en tur da ;)
 
Endelig startet de opp igjen etter ferien. Penger er overført og nå er det bare å vente på resultatet. Som tar 6 arbeidsdager.

Veldig spennende!! :)
Jeg vet ikke med deg, men her er det nesten så jeg håper at prøven er positiv, for da får vi i hvert fall noe håndfast å ta ta tak i som kan kureres. Det å gå uten diagnose i så mange år tar på..
 
Veldig spennende!! :)
Jeg vet ikke med deg, men her er det nesten så jeg håper at prøven er positiv, for da får vi i hvert fall noe håndfast å ta ta tak i som kan kureres. Det å gå uten diagnose i så mange år tar på..
Jeg håper at de finner noe. Vi vet at mannen har dårlig kvalitet.
Jeg jubla da jeg fikk vite at jeg hadde Ureaplasma! Haha :) og nå sitter jeg her i 17. uke, kjente liv for første gang denne uka :) jeg er overbevist om at det var kuren som gjorde at vi lykkes på 5 forsøk! Kjenner meg veldig igjen i det dere sier :)
 
Jeg jubla da jeg fikk vite at jeg hadde Ureaplasma! Haha :) og nå sitter jeg her i 17. uke, kjente liv for første gang denne uka :) jeg er overbevist om at det var kuren som gjorde at vi lykkes på 5 forsøk! Kjenner meg veldig igjen i det dere sier :)

Takk for at du deler godhistorien din :) Og gratulerer så masse med graviditeten :D For en herlig følelse det må være :)

Var det 5 hjemmeforsøk etter endt kur som skulle til eller 5 IVF?
 
Takk for at du deler godhistorien din :) Og gratulerer så masse med graviditeten :D For en herlig følelse det må være :)

Var det 5 hjemmeforsøk etter endt kur som skulle til eller 5 IVF?
Takk! :) 5 ivf, fire innsett og et avbrutt. Fem kurer med pergotime/letrozol før det også. Så kan trygt si at vi hadde prøvd litt ja! Og eggene mine fikk alltid toppscore, fikk satt inn to egg to av gangene det ikke gikk også (privat). Så ble overbevist om at det var noe med miljøet som ikke var bra.
 
Takk! :) 5 ivf, fire innsett og et avbrutt. Fem kurer med pergotime/letrozol før det også. Så kan trygt si at vi hadde prøvd litt ja! Og eggene mine fikk alltid toppscore, fikk satt inn to egg to av gangene det ikke gikk også (privat). Så ble overbevist om at det var noe med miljøet som ikke var bra.
Hva slags behandling fikk du/dere da?
 
25 dager med antibiotika, to dager om dagen til begge. Gikk på en type som heter Abboticin, da de var tomme for den serum foreslo. Men det var visst det samme. Hestekur, men å så verdt det :D

Har du gått på noe annet i forsøket nå som det lyktes? F.eks Prednisolon eller blodfortynnende?
 
Har du gått på noe annet i forsøket nå som det lyktes? F.eks Prednisolon eller blodfortynnende?
Gått både Prednisolon og albyl-e, men det gjorde jeg på forsøket før dette også. Satt inn to egg da også, tipptopp kvalitet. Denne gangen hvor det klaffet festet to egg seg, men det ene sluttet å utvikle seg ganske raskt. Så fra å aldri ha sett en strek, til plutselig å få to egg som festet seg og HCG på 800 på testdato var litt av en overraskelse!
 
Herlighet... Kjenner at det Vilje sier her høres akkurat likt ut som meg! Om ikke denne spiren (heller) fester seg, blir det garantert å sende inn prøve!!!
Noen som har link til nettsiden deres?
 
Herlighet... Kjenner at det Vilje sier her høres akkurat likt ut som meg! Om ikke denne spiren (heller) fester seg, blir det garantert å sende inn prøve!!!
Noen som har link til nettsiden deres?

http://www.ivfserum.com/infection-screening/

Sjekk ut denne for fremgangsmåte :) håper jo at du slipper dette da, og at spiren klorer seg fast! Men tror dette kan være løsningen for noen av oss som sliter litt ekstra, der de ikke skjønner hvorfor eggene ikke fester seg :)
 
http://www.ivfserum.com/infection-screening/

Sjekk ut denne for fremgangsmåte :) håper jo at du slipper dette da, og at spiren klorer seg fast! Men tror dette kan være løsningen for noen av oss som sliter litt ekstra, der de ikke skjønner hvorfor eggene ikke fester seg :)
Må man si ifra at man vil sende prøve, eller bare sender man når man får mensen å så skriver en Mail. Bare lurer om man må "bestille" "time" liksom :)
 
Er dette noe som det ikke er mulig å få testet i Norge?
Det er dessverre ikke mulig å få gjort tilsvarende test i Norge. De kan teste for Ureaplasma med en såkalt skrapetest, men denne vil i mange tilfeller blir negativ når en blodtest ville blitt positiv. Det gjaldt meg.
 
Back
Topp