Er det noen som har sendt prøve til Aten?

Ser at disse bakteriene også kan være årsaken til tidlige aborter. Er det noen som har opplevd å fått gått et svangerskap fullt ut etter en slik kur? Eller noen som har hørt om det?:)
Jeg ble mamma på søndag :) tok Ab-kuren fra Serum etter påvist ureaplasma i mai i fjor. Fire mislykkede ivf før spiren satt på første forsøk etter kur. Tror ikke jeg ville vært mamma nå uten!

Jeg ble mamma på søndag :) tok Ab-kuren fra Serum etter påvist ureaplasma i mai i fjor. Fire mislykkede ivf før spiren satt på første forsøk etter kur. Tror ikke jeg ville vært mamma nå uten!

Så flott at det gikk bra har du vært gravid før da?
Må vel bare sende inn prøve jeg da

Så flott at det gikk bra har du vært gravid før da?
Må vel bare sende inn prøve jeg da
Aldri vært gravid før, så i motsetning til andre her var ikke problemet kjemiske og aborter. Grunnen til at vi trengte ivf var i utgangspunktet manglende eggløsning hos meg, men viste seg jo at det var mer enn som så.

Aldri vært gravid før, så i motsetning til andre her var ikke problemet kjemiske og aborter. Grunnen til at vi trengte ivf var i utgangspunktet manglende eggløsning hos meg, men viste seg jo at det var mer enn som så.

Bra at det ordnet seg for dere da synes det er helt utrolig at de ikke tester dette i Norge, når det ser ut til å ha så stor betydning

Jeg skal sende prøve nå, mrn bestemte meg selvfølgelig når verste blødningen hadde gitt seg. Er ikke noe som drypper mer, så jeg brukte en kokt skje (slik det står) og fikk ut en halv teskje med litt lyst blod... er dette nok?

Beklager detaljer;)

Jeg skal sende prøve nå, mrn bestemte meg selvfølgelig når verste blødningen hadde gitt seg. Er ikke noe som drypper mer, så jeg brukte en kokt skje (slik det står) og fikk ut en halv teskje med litt lyst blod... er dette nok?

Beklager detaljer;)
Det er nok ja [emoji4] skal blandes ut med saltvann så det skal nok gå bra[emoji4][emoji108] jeg har mens 1-2 dager å svært lite blødning og jeg fikk samla bare noen dråper.. holdt det [emoji4]

Når får jeg svar tro? De mottok prøven for to dager siden og jeg betalte igår[emoji51]

Når får jeg svar tro? De mottok prøven for to dager siden og jeg betalte igår[emoji51]

Det tar noen dager og de jobber nok ikke helg, så vil tro i løpet av kommende uke ;)

Back
Topp