Er det noen som har sendt prøve til Aten?

Var på apotek 1 nå og fikk beskjed om at reseptene var ugyldig. Hva gjør jeg da?[emoji849]

Var på apotek 1 nå og fikk beskjed om at reseptene var ugyldig. Hva gjør jeg da?[emoji849]
Merkelig.. Jeg fikk hentet på Vitus apotek i Trondheim..

Og da skrev du ut resepten fra mailen ikke sant?

De var redde for at det var tull og mye greier de da[emoji849] Er så oppgitt og lei nå..
Skrev ut fra mail ja.. Apotek 1 er generelt sære, prøv på Vitus apotek du [emoji4]

Og da skrev du ut resepten fra mailen ikke sant?

De var redde for at det var tull og mye greier de da[emoji849] Er så oppgitt og lei nå..
Skriv evt ut vedleggene med prøvesvar å ta med deg[emoji4]
Skjønner godt at du er oppgitt og lei nå, av og til altså så skal alt gå til h.. føles det som[emoji17][emoji17] Håper det snur nå snart, fått din dose og mer til med motgang nå[emoji9] Klem[emoji177]

Skriv evt ut vedleggene med prøvesvar å ta med deg[emoji4]
Skjønner godt at du er oppgitt og lei nå, av og til altså så skal alt gå til h.. føles det som[emoji17][emoji17] Håper det snur nå snart, fått din dose og mer til med motgang nå[emoji9] Klem[emoji177]

Da prøver jeg vitus[emoji1303] Det er så kjipt[emoji29] Siden de så jeg hadde skrevet ut fra mail så sa de den var ugyldig. Da mener vel vitus det samme?

Da prøver jeg vitus[emoji1303] Det er så kjipt[emoji29] Siden de så jeg hadde skrevet ut fra mail så sa de den var ugyldig. Da mener vel vitus det samme?
Det var ikke noe problem for meg der.. bare forklarte at resepten kom via mail og viste fram mail på telefonen også så de så at jeg hadde tilgang til mailen [emoji4] jeg skrev også ut mailen med doseringen

Det er kanskje litt off topic og far fetched, men har noen her prøvd http://www.klamydiatester.no/products/klamydia-mycoplasma-genitalium-test-urin ? Mannen fremsto som svæææært skeptisk angående å sende ting til Hellas om det skulle vise seg at fryseforsøkene heller ikke funker. Denne tar jo kortere tid og koster ikke skjorta og et ben liksom.. Men de tester kanskje for en annen type klamydia enn Serum?

Prøvde nytt apotek idag. Får fortsatt ikke hentet ut[emoji35] De mener at så lenge det er skrevet ut fra mailen min så kan jeg ikke det.. OMG altså

Prøvde nytt apotek idag. Får fortsatt ikke hentet ut[emoji35] De mener at så lenge det er skrevet ut fra mailen min så kan jeg ikke det.. OMG altså
Så utrolig merkelig [emoji51][emoji51][emoji51] Rart det skulle gå så greit her i trondheim[emoji24][emoji24] Så rart de skal ha så forskjellig praksis [emoji44][emoji44]

Dere andre som har fått hentet ut her i Norge, hvor i landet bor dere a?[emoji23]

Jeg må kuppe tråden litt for jeg lurer på hva som var indikasjonen deres til å sende inn prøve til Athen? Har dere hatt noen sykdommer som gjør at man får denne "sykdommen"? Beklager dårlig forklart, ikke så belest på dette temaet :)

Jeg sendte inn prøve pga 7 kjemiske og 1 sa.. infeksjoner kan være en grunn til sa og kjemisk.

Okei, takk for svar :) Fått svar?
Ja fikk utslag på skjult klamydia, ureaplasma og bakteriell vaginose [emoji4] Nettopp ferdig med kur og er nå igang med 3 forsøk offentlig [emoji4]

Back
Topp