Fikk svar nå jeg... alle prøver var negative!! For en overraskelse!! Ble faktisk skuffet
Clean as a whistle
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk svar nå jeg... alle prøver var negative!! For en overraskelse!! Ble faktisk skuffet
Jada, sant det. Da får jeg finne noe annet å skylde på
Merkelig.. Jeg fikk hentet på Vitus apotek i Trondheim..Var på apotek 1 nå og fikk beskjed om at reseptene var ugyldig. Hva gjør jeg da?[emoji849]
Og da skrev du ut resepten fra mailen ikke sant?Merkelig.. Jeg fikk hentet på Vitus apotek i Trondheim..
Skrev ut fra mail ja.. Apotek 1 er generelt sære, prøv på Vitus apotek du [emoji4]Og da skrev du ut resepten fra mailen ikke sant?
De var redde for at det var tull og mye greier de da[emoji849] Er så oppgitt og lei nå..
Skriv evt ut vedleggene med prøvesvar å ta med deg[emoji4]Og da skrev du ut resepten fra mailen ikke sant?
De var redde for at det var tull og mye greier de da[emoji849] Er så oppgitt og lei nå..
Skriv evt ut vedleggene med prøvesvar å ta med deg[emoji4]
Skjønner godt at du er oppgitt og lei nå, av og til altså så skal alt gå til h.. føles det som[emoji17][emoji17] Håper det snur nå snart, fått din dose og mer til med motgang nå[emoji9] Klem[emoji177]
Det var ikke noe problem for meg der.. bare forklarte at resepten kom via mail og viste fram mail på telefonen også så de så at jeg hadde tilgang til mailen [emoji4] jeg skrev også ut mailen med doseringenDa prøver jeg vitus[emoji1303] Det er så kjipt[emoji29] Siden de så jeg hadde skrevet ut fra mail så sa de den var ugyldig. Da mener vel vitus det samme?
http://www.aftenposten.no/familieog...er-antibiotika-hjalp-dem-a-fa-barn-9912b.html
Kom over denne artikkelen og tenkte på dere Det er jo topp hvis det kanskje blir litt mer fokus på dette siden det virker som påfallende mange blir gravide etter antibiotikakur!
Så utrolig merkelig [emoji51][emoji51][emoji51] Rart det skulle gå så greit her i trondheim[emoji24][emoji24] Så rart de skal ha så forskjellig praksis [emoji44][emoji44]Prøvde nytt apotek idag. Får fortsatt ikke hentet ut[emoji35] De mener at så lenge det er skrevet ut fra mailen min så kan jeg ikke det.. OMG altså
Dere andre som har fått hentet ut her i Norge, hvor i landet bor dere a?[emoji23]
Okei, takk for svar Fått svar?Jeg sendte inn prøve pga 7 kjemiske og 1 sa.. infeksjoner kan være en grunn til sa og kjemisk.
Ja fikk utslag på skjult klamydia, ureaplasma og bakteriell vaginose [emoji4] Nettopp ferdig med kur og er nå igang med 3 forsøk offentlig [emoji4]Okei, takk for svar Fått svar?