Er det noen som har sendt prøve til Aten?

Jeg ble mamma på søndag :) tok Ab-kuren fra Serum etter påvist ureaplasma i mai i fjor. Fire mislykkede ivf før spiren satt på første forsøk etter kur. Tror ikke jeg ville vært mamma nå uten!

Kan jeg spør hvilken kur du fikk? Jeg fikk svar i dag og har også testet positivt for ureaplasma. De anbefalte Azithromycine 250mg x4 per hver 5. dag i 11 dager. Så det blir 3 dager med medisiner i løpet av de 11 dagene. Ikke en hestekur som jeg ser andre må gå på :hungover:

Kan jeg spør hvilken kur du fikk? Jeg fikk svar i dag og har også testet positivt for ureaplasma. De anbefalte Azithromycine 250mg x4 per hver 5. dag i 11 dager. Så det blir 3 dager med medisiner i løpet av de 11 dagene. Ikke en hestekur som jeg ser andre må gå på :hungover:
Den typen er sterk og ofte brukt kun i 1 dag her til lands altså. Jeg testet for ureaplasma og to ting til og fikk et opplegg på 25 dager og to typer medisin, der tre dager er med den A og kun 1 dag uten medisin.

Vi fikk en hestekur, både jeg og mannen! Erytromycin 2 ganger daglig i 25 dager Vet ikke hvorfor de gir ulike kurer, kanskje de ser hvor kraftig man er angrepet og gir kur etter det?

Et lite spm ang ureaplasma og mykoplasma, hvis man har det.. kan det ha noe og si på eggkvaliteten ? Hos meg er det ikke SA eller noe som er problemet. Men embryoene slutter og utvikle seg

Et lite spm ang ureaplasma og mykoplasma, hvis man har det.. kan det ha noe og si på eggkvaliteten ? Hos meg er det ikke SA eller noe som er problemet. Men embryoene slutter og utvikle seg
Ja, det har jeg lest. Men ikke i noen artikkel, men erfaringer fra et engelsk forum. Håper det selv siden eggene mine er av samme kvalitet som dine og vi fikk påvist ureaplasma. Blir spennende på neste forsøk å se om eggene har forbedret seg! Skal komme tilbake til deg da, men det blir nok ikke før i juni :P

Ja, det har jeg lest. Men ikke i noen artikkel, men erfaringer fra et engelsk forum. Håper det selv siden eggene mine er av samme kvalitet som dine og vi fikk påvist ureaplasma. Blir spennende på neste forsøk å se om eggene har forbedret seg! Skal komme tilbake til deg da, men det blir nok ikke før i juni :p
Ååh, jeg skal ha nytt forsøk nå i april ca. Hadde nettopp et forsøk der dem fikk ut 11 egg, 5 befruktet og alle stoppet utviklinga på dag 4.. 3 negative forsøk tidligere og 1 positivt forsøk men endte med exu. Kansje jeg skulle sendt en prøve da :p

Ååh, jeg skal ha nytt forsøk nå i april ca. Hadde nettopp et forsøk der dem fikk ut 11 egg, 5 befruktet og alle stoppet utviklinga på dag 4.. 3 negative forsøk tidligere og 1 positivt forsøk men endte med exu. Kansje jeg skulle sendt en prøve da :p
Mange leger sier det er tilfeldig, noen trenger bare flere forsøk. Men jeg er glad vi sendte inn prøve og har kanskje funnet en årsak :) Tre negative forsøk her også, må ha ICSI selv om sædkvaliteten er bra og har aldri fått frys. Håper jeg også kan komme med en suksesshistorie her etterhvert, straks ferdig med 25 dager på antibiotika nå :)

Strever med å overføre penger. Trykket på utenlandsbetaling i dnb, førte inn IBAN-nr nøyaktig slik klinikken har skrevet det... men får opp at det er ugyldig??

f657c2019e78bd64a51ebc6b8121d1b7.jpg

Var det sånn at flere har fått hentet ut resept på norske apotek? Har ikke fått svaret enda, men bare prøver å forberede meg[emoji12]

Var det sånn at flere har fått hentet ut resept på norske apotek? Har ikke fått svaret enda, men bare prøver å forberede meg[emoji12]

Jeg hentet på mandag, var null problem. De skal godta resepter (for C gruppe medisiner) fra land som er med i EØS og det står info om det på Apotek1 sine hjemmesider.

Betalte du da ekstra til Athen for å få resept?
Svarer jeg [emoji1] Jeg betalte ikke ekstra for resept, bare svarte på mailen at jeg trengte resept og den kom en times tid senere [emoji4]

Fikk svar nå jeg... alle prøver var negative!! For en overraskelse!! Ble faktisk skuffet:(

Fikk svar nå jeg... alle prøver var negative!! For en overraskelse!! Ble faktisk skuffet:(

Sånn var det for meg og, alle var negative og jeg ble litt skuffet... men så er det jo litt positivt også da at "alt" er i skjønneste orden.

Back
Topp