Er det noen som har sendt prøve til Aten?

Må si jeg er ekstremt spent på om dette kan ha noe effekt her altså!!! Etter 2 SA og 2 kjemiske på 1 år er jeg så spent på om dette (fikk påvist mykoplasma, chlamydia og bakteriell vaginose) kan ha noe å si. Venter spent på tilbakemld ang kur og evnt neste forsøk...kuren er jo på 25 dager og jeg tipper innsett om ca 3 uker :p burde sikkert utsette forsøket, men blir fort lenge å vente. Men jeg gjør det de anbefaler :)

Jepp da, oppvekst av mycoplasma + chlamydia :woot: veldig glad de fant noe da, hehe. Men utrolig spent på hva de sier i forhold til mitt neste forsøk...sånn i teorien er det nok mindre enn 25 dager til innsett!

Det er så merkelig! Jeg sa jeg kunne få resepten tilsendt på fax også, men da lo han mannen bare enda mere av meg...der var nemlig HELT ulovlig :wtf:

Får vel nesten gratulere [emoji23] Nyheten om chlamydia var noe av det beste som skjedde meg i sommer [emoji23] Har du tenkt til å gi beskjed til klinikken om kuren?

Veldig rart! Jeg var på to apotek her i byen som begge krevde faks. De plikter faktisk å behandle resepter fra leger i EØS-området, forutsatt at det ikke er snakk om vanedannende medikamenter etc... Og faks er jo helt vanlig! Dyrlegen vår fakser til apoteket titt og ofte...

Må si jeg er ekstremt spent på om dette kan ha noe effekt her altså!!! Etter 2 SA og 2 kjemiske på 1 år er jeg så spent på om dette (fikk påvist mykoplasma, chlamydia og bakteriell vaginose) kan ha noe å si. Venter spent på tilbakemld ang kur og evnt neste forsøk...kuren er jo på 25 dager og jeg tipper innsett om ca 3 uker :p burde sikkert utsette forsøket, men blir fort lenge å vente. Men jeg gjør det de anbefaler :)

Nesten det samme som jeg hadde dette her. Men jeg hadde ureaplasma og ikke mykoplasma. Har lest at infeksjoner som chlamydia øker faren for abort, så det skal ikke forundre meg om dette har effekt [emoji2]

Jeg brukte «kortet» at Hellas er innenfor EØS- og at de må behandle det! Jeg sa jeg skulle til Hellas for å ha IVF-forsøk- og at jeg skulle ta AB-kuren som forberedelse til det! Ulempen var at jeg ikke turte å hente ut Letrozol og Cyclogest på samme apotek nå, siden de reseptene var skrevet ut av St.Olavs[emoji23]

Får vel nesten gratulere [emoji23] Nyheten om chlamydia var noe av det beste som skjedde meg i sommer [emoji23] Har du tenkt til å gi beskjed til klinikken om kuren?

Veldig rart! Jeg var på to apotek her i byen som begge krevde faks. De plikter faktisk å behandle resepter fra leger i EØS-området, forutsatt at det ikke er snakk om vanedannende medikamenter etc... Og faks er jo helt vanlig! Dyrlegen vår fakser til apoteket titt og ofte...

Hihi, sjelden man blir GLAD for chlamydia :p

Utrolig merkelig! Tror jeg møtte på HELT feil mann. Nå har jeg uansett snakket med verdens flotteste fastlege som på tross av fravær pga sykdom har ordnet med resept via en annen lege, sånn at jeg kan få hentet de ut i kveld. Helt fantastisk :) så nå er jeg klar for å starte! Jeg vet ikke hva de sier i Porsgrunn,noen av dere her inne som har nevnt det der? Jeg tenker i utgangspkt å holde helt munn om det ;)

Ang forsøk og kur ble det mye frem og tilbake. Til slutt fikk jeg Mail fra legen selv, som sier at jeg skal gå på kuren frem til dagen før innsett, så opphold frem til jeg vet ang graviditet. Er jeg gravid får jeg "svangerskapsvennlig" AB. Må si de er serviceinnstilt der. Svarer raskt, og lange gode svar.

Hihi, sjelden man blir GLAD for chlamydia :p

Utrolig merkelig! Tror jeg møtte på HELT feil mann. Nå har jeg uansett snakket med verdens flotteste fastlege som på tross av fravær pga sykdom har ordnet med resept via en annen lege, sånn at jeg kan få hentet de ut i kveld. Helt fantastisk :) så nå er jeg klar for å starte! Jeg vet ikke hva de sier i Porsgrunn,noen av dere her inne som har nevnt det der? Jeg tenker i utgangspkt å holde helt munn om det ;)

Ang forsøk og kur ble det mye frem og tilbake. Til slutt fikk jeg Mail fra legen selv, som sier at jeg skal gå på kuren frem til dagen før innsett, så opphold frem til jeg vet ang graviditet. Er jeg gravid får jeg "svangerskapsvennlig" AB. Må si de er serviceinnstilt der. Svarer raskt, og lange gode svar.

Så bra at det ordnet seg [emoji2] Jeg sa ikke noe til Porsgrunn. Norske leger er jo litt skeptiske til dette her siden det ikke foreligger masse forskning som viser at dette har noen effekt...

Enig i at de er veldig serviceminded! Virker flinke også [emoji2]

Må si jeg er ekstremt spent på om dette kan ha noe effekt her altså!!! Etter 2 SA og 2 kjemiske på 1 år er jeg så spent på om dette (fikk påvist mykoplasma, chlamydia og bakteriell vaginose) kan ha noe å si. Venter spent på tilbakemld ang kur og evnt neste forsøk...kuren er jo på 25 dager og jeg tipper innsett om ca 3 uker [emoji14] burde sikkert utsette forsøket, men blir fort lenge å vente. Men jeg gjør det de anbefaler :)
Må nesten gratulere deg for at de fant noe. Jeg har virkelig troen på at denne hestekuren vil hjelpe dere. Lykke til med å få hentet ut reseptene og med ab kurene. :)

Jeg har en prøve stående her.. MEN, den har stått en uke i skapet på badet. Er den ødelagt da? MÅ den stå i kjøleskap?!

Vært så i tvil om jeg skal sende eller ikke å nå står den der å lyser mot meg «send meg, send meg»... [emoji85][emoji23] men er ikke vits å sende om den er ødelagt[emoji848]

Jeg har en prøve stående her.. MEN, den har stått en uke i skapet på badet. Er den ødelagt da? MÅ den stå i kjøleskap?!

Vært så i tvil om jeg skal sende eller ikke å nå står den der å lyser mot meg «send meg, send meg»... [emoji85][emoji23] men er ikke vits å sende om den er ødelagt[emoji848]
Usikker, men når prøven blir sendt så er det jo sikkert varierende temperaturer under frakten til Hellas og varmt også til tider. Men jeg hadde sendt en mail å spurt de:)

Føyer meg inn rekken av de som har blitt gravid første forsøk etter ab-kur! Rugedag 7 og positiv test i dag❤️

Gratulerer

Er dette noe vits hvis man vet at AMH er 6, og eggene mest sannsynlig er av dårlig kvalitet?

Fikk satt inn en blasto i august som ikke festet seg!
Ikke hatt en eneste positiv test på de 2 årene vi har prøvd[emoji848]

Er dette noe vits hvis man vet at AMH er 6, og eggene mest sannsynlig er av dårlig kvalitet?

Fikk satt inn en blasto i august som ikke festet seg!
Ikke hatt en eneste positiv test på de 2 årene vi har prøvd
emoji848.png

Min AMH er er på 7 og jeg sendte inn. Fikk tilbake hidden chlamydia å bacterial load.
Men har du tatt en FSH? En amh på 6 er ikke ensbetydende med dårlig kvalitet :)

EDIT: skal i gang med forsøk nummer tre så håper det har hjulpet på med ab-kuren

Min AMH er er på 7 og jeg sendte inn. Fikk tilbake hidden chlamydia å bacterial load.
Men har du tatt en FSH? En amh på 6 er ikke ensbetydende med dårlig kvalitet :)

EDIT: skal i gang med forsøk nummer tre så håper det har hjulpet på med ab-kuren

Jada, har litt svingende FSH desverre - alt fra 14 -17, men normal østradiol visstnok!

Hvor mange egg har du fått da? Og hvilke medisiner har du gått på?

Spennende og se da[emoji1317]

Jada, har litt svingende FSH desverre - alt fra 14 -17, men normal østradiol visstnok!

Hvor mange egg har du fått da? Og hvilke medisiner har du gått på?

Spennende og se da[emoji1317]

Litt av en berg og dalbane! Men om østrodiolnivået er bra så er det vel gode nyheter. Sist fikk jeg ut 12 egg - 11 modne og 1 umodent. Av de 11 så ble 8 befruktet og 7 på frys :) lang protokoll med puregon. Så det blir skikkelig spennende å se om det resultatet blir bedre :)

Når det er sagt så hadde jeg null betenkeligheter med å sende inn prøven. Ja, det koster en del men så fikk jeg også en bekreftelse på om det var noe snusk i maskineriet eller ikke.

Back
Topp