Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Prøve sendt Athen, og føler meg 99,9% sikker på oppvekst av noe neste uttak om ca 5 uker, sånn etter planen så håper på rask tilbakemelding. Men, noen av dere som har fått hentet ut medisiner med resept derifra i Oslo? Evnt hvilket Apotek?
Var innom to apotek i Oslo og begge ba om å få resepten på faks. Ba Serum om å fakse til det ene og det gjorde de. Det var et Boots apotek dette her.
Takk husker du hvilket?
Jeg prøvde vel alle apotekene i området der. Måtte til Sverige.Hei. Noen som har fått hentet ut i Sandefjord?
Jeg prøvde vel alle apotekene i området der. Måtte til Sverige.
Off, hadde håpet jeg slapp det. Takk for svar
Kanskje det går om du kan be Serum sende faks med resepten? Er jo verdt et forsøk
Ahh, jeg venter spent på at prøven min kommer frem (og svar. Sendt for 9 dager siden!!
Prøvde det, men det var ikke godkjent sa de.
Prøvde noen nye i dag å ser ut så d ordner seg. Skulle bestille inn til meg
Spennende, håper den kommer fram snart. De var raske med svar på min etter de fikk den
Fikk svar om at den var mottat i dag, og jeg betalte ASAP så nå er jeg spent på om jeg får svar før helgen men huff, GRUER meg allerede til å gå på AB-jakt...om jeg må det! Virker som de fleste sliter litt med å få hentet ut Håper det ordner seg for deg! Blir det heftig kur?
Fikk svar om at den var mottat i dag, og jeg betalte ASAP så nå er jeg spent på om jeg får svar før helgen men huff, GRUER meg allerede til å gå på AB-jakt...om jeg må det! Virker som de fleste sliter litt med å få hentet ut Håper det ordner seg for deg! Blir det heftig kur?
Har du fått svar?
Da var AB i hus. Var ingen problem å få ut på siste apotek. Rart det skal være så forskjellig.
Dessverre ikke tok det lang tid for deg, fra prøven var mottatt? Hvilken kur fikk du? Jeg skal ha uttak om ca 3 uker så begynner å bli stressa, hehe
Jeg sente betalingsbekreftelsen på Mail på onsdagen, fikk svar fredagen. Gikk veldig fort.
Vi skal ta azithromycin 4tab dag 1, 3 dager ingenting x3.
Da er vel resultatet rett rundt hjørnet. Krysser fingrene
Da har endelig svaret kommet! Lang kur (25 dager) med Doxycyclin og Azithromycin. Rakk kun ett Apotek i Oslo før stengetid og de bare LO av meg argh!! Så ingen AB her...tror jeg hører med fastlegen om hjelp i morgen! Rart det skal være så forskjellig ja...
Da har endelig svaret kommet! Lang kur (25 dager) med Doxycyclin og Azithromycin. Rakk kun ett Apotek i Oslo før stengetid og de bare LO av meg argh!! Så ingen AB her...tror jeg hører med fastlegen om hjelp i morgen! Rart det skal være så forskjellig ja...
Herlig med svar og siden du har fått kur så fant de vel litt basselusker også [emoji2]
Jeg sa at jeg holdt på med prøverør og at jeg hadde fått en resept av en IVF klinikk i Hellas på mail (helt sant). De godtok ikke resepten jeg hadde på mail, men godtok faks. [emoji2]
Lo ja.. hyggelig
Jeg fikk ut i charlottenberg om det hjelper noe men faks kan kanskje være lurt også? Jeg for min del sa ikke at jeg hadde fått resepten på mail og hadde bretta den som om den hadde kommet i posten.. va også inne å justerte litt på fargene på bildet sånn at det ikke så hjemmelaga ut og skrev det ut som et høykvalitetsbilde og ikke som et dokument håper du får henta ut i oslo uansett!
Edit: jeg redigerte ikke fargen, men la på et filter sånn at bildet fikk en mer helhetlig hvitfarge