Kjøleskap
Assa beklager fælt spørsmål men hvor mye blod skal oppi egentlig? Holder det med 2 dråper? [emoji15] er ikke akkurat så lett [emoji23][emoji85][emoji85]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjøleskap
Assa beklager fælt spørsmål men hvor mye blod skal oppi egentlig? Holder det med 2 dråper? [emoji15] er ikke akkurat så lett [emoji23][emoji85][emoji85]
Mener det sto noe om det på serum sine sider om det. De anbefaler vel å samle på dag to bpr man blør mest. Jeg fikk myyyyyyye i glasset siden jeg blør som en stukket gris dag 1-3, og brukte tampong. Mye lettere å samle opp enn å skulle sikte seg inn på glasset
Jeg blør ikke så mye.. er det som er problemet her... drypper ikke liksom [emoji15] og har ikke sjans til å vri opp tampongen... det forsøkte jeg forrige mens [emoji23][emoji85]
Jeg har fått kanskje blod på i omkrets som tommelneglen oppi. Og helt litt steriltvann oppi så glasset er kvart fullt [emoji15]
Jeg blør ikke så mye.. er det som er problemet her... drypper ikke liksom [emoji15] og har ikke sjans til å vri opp tampongen... det forsøkte jeg forrige mens [emoji23][emoji85]
Jeg har fått kanskje blod på i omkrets som tommelneglen oppi. Og helt litt steriltvann oppi så glasset er kvart fullt [emoji15]
Husker ikke 100%, men mener det sto at når du har hatt saltvann oppi så må vannet være rosa hvertfall. Så det holder kanskje med det du har?
Jeg hadde også bare ett par dråper oppi, men nok til at vannet ble rosa. Holdt i massevisFikk et snev av lyst til å legge ut bilde... [emoji85][emoji23] skal IKKE gjøre det assa men er rosa... håper det går greit sånn .... [emoji15][emoji848] kjedelig å sende en prøve om det viser seg at den blir negativ fordi jeg feks har fått for lite oppi....
Jeg hadde også bare ett par dråper oppi, men nok til at vannet ble rosa. Holdt i massevis
Noen som vet hvor lang tid det tar før man får svar? Sendte bekreftelse på betaling på tirsdag, men har ikke hørt noe ennå.
Mener de skrev innen 5 virkedager til meg
Tror jeg fikk etter 4 om jeg ikke husker helt feil!
Vi har vært prøvere i 4,5 år, men aldri vært gravid. Har også vært gjennom et ferskforsøk og et fryseforsøk uten resultat. Venter tr til helga, så kommer sannsynligvis til å sende avgårde en prøve da..
Noen som vet hvor langt tid man må vente med innsett etter antibiotikakur? Vi skal nemlig ha et fryseforsøk i slutten av januar
Du kan ha innsett rett etter avsluttet kur[emoji5][emoji5]
Takk for svar! Glemte å si at vi er uforklarlig barnløse. Gruet meg litt til å fortelle samboeren at jeg har planer om å sende avgårde mensblod (!), men han tok det heldigvis fint! Blir spennende å få prøvesvar derfra
Puh... nå fikk vi svar[emoji51] Begge fikk påvist en form for chlamydia(stod negativ på selve testen, men positivt på DNA etter eller annet) , jeg fikk også påvist ureaplasma og min samboer fikk også påvist bacteriaload. Nå er det visst bare å få startet på antibiotika. Skal ha et nytt forsøk i siste uken av januar... kuren vi fikk var på 25 dager. Rekker vi det da? Kan den påvirke sperm etc? Noen som vet?
Sendte dere inn prøver for dere begge?