Er det noen som har sendt prøve til Aten?

Etter 7 mislykkede forsøk, problemet er at tilsynelatende perfekte embryo ikke fester seg. Og så mange som er blitt gravide etter å ha tatt AB kuren så føler jeg at det er obligatorisk for meg å ta den AB kuren [emoji38][emoji28]

Svaret jeg fikk fra Athen var at prøvene var fine, så jeg var nesten litt skuffa...
Men før siste forsøket vårt nå (nr 8), var jeg så "heldig" at jeg fikk en kraftig bihulebetennelse med to AB kurer i spray-tiden. Jaggu ble jeg gravid denne gangen! [emoji5] Tilfeldig? Tror ikke det.

Etter 7 mislykkede forsøk, problemet er at tilsynelatende perfekte embryo ikke fester seg. Og så mange som er blitt gravide etter å ha tatt AB kuren så føler jeg at det er obligatorisk for meg å ta den AB kuren [emoji38][emoji28]

Ikke sant! Dere har tatt et lurt valg. Blir overrasket om de ikke finner noe hos dere!

Hei alle sammen!
Jeg er ny her, og takket være denne tråden sendte jeg også inn prøve til Serum. Men de fant ingenting, det eneste var bacterial load som de sa ikke var noe viktig. Mente at Marihøna❤️ også testet "positivt" for bacterial load men fikk AB for det om?

Skuffet over at de ikke fant noe, pp 15 her

Hei alle sammen!
Jeg er ny her, og takket være denne tråden sendte jeg også inn prøve til Serum. Men de fant ingenting, det eneste var bacterial load som de sa ikke var noe viktig. Mente at Marihøna[emoji173]️ også testet "positivt" for bacterial load men fikk AB for det om?

Jeg fikk omtrent samme svar som deg. Jeg ble "friskmeldt" med unntak av noe bakterie-greier. Husker ikke nøyaktig hva som stod men mulig det var bacterial load(?). Jeg fikk ikke AB-kur...

Jeg fikk omtrent samme svar som deg. Jeg ble "friskmeldt" med unntak av noe bakterie-greier. Husker ikke nøyaktig hva som stod men mulig det var bacterial load(?). Jeg fikk ikke AB-kur...

Takk så mye for svar! Kjipe greier, hadde aldri trodd jeg faktisk en gang skulle HÅPET på å teste positiv for klamma haha! Får vel bare spise mer yoghurt med sånne melkebakterier! Mannen sendte også inn prøve, så håper nesten han tester positivt på noe. Vi ville helgardere oss :)

Hei alle sammen!
Jeg er ny her, og takket være denne tråden sendte jeg også inn prøve til Serum. Men de fant ingenting, det eneste var bacterial load som de sa ikke var noe viktig. Mente at Marihøna[emoji173]️ også testet "positivt" for bacterial load men fikk AB for det om?

Stemmer det! Jeg fikk først svar om at alt var negativ bortsett fra bacterial load. Så fikk jeg en mail til at jeg kunne med fordel ta en kur med Doxylin 21 dager før neste egguttak. Så de sendte resept og jeg tok det:)

Stemmer det! Jeg fikk først svar om at alt var negativ bortsett fra bacterial load. Så fikk jeg en mail til at jeg kunne med fordel ta en kur med Doxylin 21 dager før neste egguttak. Så de sendte resept og jeg tok det:)

Jeg har fått samme beskjed - at jeg kan ta Doxylin før neste uttak. Hvis jeg kommer så langt skal jeg det. Takk for svar! :)

Hurra! Fikk testresultatene nå og fikk påvist både hidden chlamydia, ureaplasma og "bacterical overload". De anbefaler en 25 dagers hestekur med diverse antibiotika.

Håper dette er forklaringen på vår uforklarlige barnløshet [emoji2]

Da blir det virkelig spennende å høre om det løsner for dere etter endt kur :)
Krysser fingrene for deg!

Hurra! Fikk testresultatene nå og fikk påvist både hidden chlamydia, ureaplasma og "bacterical overload". De anbefaler en 25 dagers hestekur med diverse antibiotika.

Håper dette er forklaringen på vår uforklarlige barnløshet [emoji2]
Samme som vi fikk utslag på det[emoji4] 25 dagers kur her også, krysser alt for at det blir samme effekt hos deg som meg[emoji8]

Takk for det! Håper virkelig at dette er forklaringen. Klarte du å få hentet ut resepten på norsk apotek?

Jeg prøvde aldri å hente den ut i Norge, men vet om flere som har klart det :)

Jeg prøvde aldri å hente den ut i Norge, men vet om flere som har klart det :)

OK. Jeg gjør et forsøk. Går forbi et utall apoteker på vei til og fra jobb, så da er det bare å prøve alle og spille dum. [emoji23]

Samme som vi fikk utslag på det[emoji4] 25 dagers kur her også, krysser alt for at det blir samme effekt hos deg som meg[emoji8]

Oi spennende! Hvor mange pp/forsøk etter antibiotikakuren måtte dere ha før det ble positivt?

OK. Jeg gjør et forsøk. Går forbi et utall apoteker på vei til og fra jobb, så da er det bare å prøve alle og spille dum. [emoji23]

Lykke til :)

Oi spennende! Hvor mange pp/forsøk etter antibiotikakuren måtte dere ha før det ble positivt?
Første forsøk etter kur[emoji4] 9+1 idag[emoji4]

Utrolig spennende! Er det uforklarlig barnløshet hos dere også?

Vi har neste forsøk i august og rekker akkurat å bli ferdig med antibiotikaen før jeg begynner på spray, så dette var god timing.
Jepp uforklarlig ja.. De to første forsøkene endte i kjemisk [emoji53] Men nå etter endt kur ble det [emoji169]Ble akkurat ferdig med kur før spraystart jeg også[emoji106]

Jepp uforklarlig ja.. De to første forsøkene endte i kjemisk [emoji53] Men nå etter endt kur ble det [emoji169]Ble akkurat ferdig med kur før spraystart jeg også[emoji106]

Det her kan jo ikke være tilfeldig med alle de positive historiene som deles her. Det er sååå hyggelig at dere endelig har klart det [emoji177]

Det her kan jo ikke være tilfeldig med alle de positive historiene som deles her. Det er sååå hyggelig at dere endelig har klart det [emoji177]
Tror nok ab kuren har noe for seg ja når det blir påvist infeksjoner [emoji4] Tusen takk, der er litt uvirkelig enda men begynner å tro at vi får en liten en i januar nå [emoji169]

Back
Topp