Er det noen som har sendt prøve til Aten?

Nevnte det for St.Olavs, men de var veldig negative og frarådet kuren. Men hadde jeg droppet den hadde jeg kanskje ikke vært gravid i dag, uten deres hjelp:angelic:

Bra du ikke hørte på legene! Det må jo være litt tilfredsstillende å ha trosset rådene deres for så å bli gravid uten deres hjelp. Et aldri så lite "hva var det vi sa?" [emoji2]

Bra du ikke hørte på legene! Det må jo være litt tilfredsstillende å ha trosset rådene deres for så å bli gravid uten deres hjelp. Et aldri så lite "hva var det vi sa?" [emoji2]
Jepp :P Jeg forstår jo litt hva de mener, det er voldsomme mengder antibiotika, men når det har hjulpet så mange så må det være noe i det :)

Har heller ikke fortalt klinikken at vi har gjennomført hver vår kur[emoji4]

Dere som har sendt prøve til Athen; hvor lang tid tok det fra dere sendte pakka til dere fikk svar?
Sendte forrige lørdag (nesten en uke siden) og er så sykt spent! [emoji1][emoji6]

Dere som har sendt prøve til Athen; hvor lang tid tok det fra dere sendte pakka til dere fikk svar?
Sendte forrige lørdag (nesten en uke siden) og er så sykt spent! [emoji1][emoji6]

Jeg sendte en lørdag og fikk beskjed om at den var mottatt onsdagen 2,5 uker senere. Jeg betalte umiddelbart og fikk jeg svar onsdagen etter der igjen.

Jeg sendte en lørdag og fikk beskjed om at den var mottatt onsdagen 2,5 uker senere. Jeg betalte umiddelbart og fikk jeg svar onsdagen etter der igjen.
Ok [emoji4] Nødt til å smøre meg med tålmodighet jeg da[emoji15][emoji85]

Jeg venter også spent på svar nå! Gikk tre (!) dager fra jeg sendte til de mottok det, har fått tilbakemelding at jeg får svar neste uke. Meget spent ja!

Jeg sendt 8/6, de fikk den 19/6. Jeg betalte med en gang og de sa at svaret skulle komme i løpet av få dager. Får den sikkert neste uke :)

Fikk svar i går at den var kommet, og at de starter med analysene så fort jeg har betalt [emoji4] Skal betale i morgen [emoji6]

Da har jeg fått resultatet, ble funnet ureaplasma arter. Bakteriell vaginose. Skal gå på AB hver 5. dag. Merket at vi ble veldig optimistiske over at de fant noe. Blir bra dette nå :) AB kur + scratching, neste gang må den bare sitte :)

Så bra, Mia [emoji2] Dette blir spennende [emoji2]

Da har jeg fått resultatet, ble funnet ureaplasma arter. Bakteriell vaginose. Skal gå på AB hver 5. dag. Merket at vi ble veldig optimistiske over at de fant noe. Blir bra dette nå :) AB kur + scratching, neste gang må den bare sitte :)
Så spennende[emoji4] Håper dette er løsningen nå[emoji169]

Så bra på en måte at de fant noe. Krysser fingrene for at dette er mirakelkuren for deg nå [emoji173][emoji173]

Dere som har gått på antibiotika her inne, hva het den og hva var dosen og over hvor lang tid tok dere det? :)

Dere som har gått på antibiotika her inne, hva het den og hva var dosen og over hvor lang tid tok dere det? :)

Vi fikk azithromycin som vi fikk beskjed om å ta 1000 mg av tre ganger med ca en ukes mellomrom og doxycycline som vi fikk beskjed om å ta 100 mg av hver morgen og kveld de dagene vi ikke tar azithromycin. Til sammen varer kuren i 25 dager.

Vi fikk azithromycin som vi fikk beskjed om å ta 1000 mg av tre ganger med ca en ukes mellomrom og doxycycline som vi fikk beskjed om å ta 100 mg av hver morgen og kveld de dagene vi ikke tar azithromycin. Til sammen varer kuren i 25 dager.
Vi fikk det samme[emoji4]

Noen som vet når klinikken har sommerstengt? Håper å rekke og sende en prøve når mens kommer!

Noen som vet når klinikken har sommerstengt? Håper å rekke og sende en prøve når mens kommer!

Vet ikke sikkert, nen i mange søreuropeiske land har de ferie ganske sent, typ august.
Jeg ville sendt de en mail og spurt. De svarer som oftes ganske fort og samme dag :)

Back
Topp