Tror nok ab kuren har noe for seg ja når det blir påvist infeksjoner [emoji4] Tusen takk, der er litt uvirkelig enda men begynner å tro at vi får en liten en i januar nå [emoji169]
[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror nok ab kuren har noe for seg ja når det blir påvist infeksjoner [emoji4] Tusen takk, der er litt uvirkelig enda men begynner å tro at vi får en liten en i januar nå [emoji169]
Nå har jeg fått resept - den ser jo ut som noe jeg har snekret sammen selv... Dere som har hentet ut i Norge - hvor har dere fått til det? Kvier meg for å gå til min meget strenge fastlege og få ham til å skrive ut...
Jeg prøvde ett Apotek 1, der var det HELT uaktuelt. Neste Apotek 1 fikk jeg, men det var under STERK tvil og jeg følte meg som en kriminell[emoji85] Alle de ansatte flokket seg rundt og lurte og lurte på om de skulle la meg få den...
Her er det bare å dra frem alle triksene i boken, skjønner jeg [emoji2]
Håper det ordner seg [emoji106] Tror vi hadde flaks for vi fikk hentet ut på det første apoteket vi var på[emoji1]Jeg var innom flere apotek og alle ba meg om å få resepten på fax.
Ba Serum om å fakse, og fikk nettopp bekreftet at de har gjort det. Med forbehold om at apoteket har endret mening til i morgen, så ser altså dette ut til å være en mulig løsning.
Håper det ordner seg [emoji106] Tror vi hadde flaks for vi fikk hentet ut på det første apoteket vi var på[emoji1]
Samme som vi fikk påvist det 4 pp etter kuren satt spiren naturlig etter 3 mislykkede forsøkHurra! Fikk testresultatene nå og fikk påvist både hidden chlamydia, ureaplasma og "bacterical overload". De anbefaler en 25 dagers hestekur med diverse antibiotika.
Håper dette er forklaringen på vår uforklarlige barnløshet [emoji2]
Hehe var overlykkelig selv jeg[emoji23][emoji23] Godt å bare ha noe som kan være potensiell grunn til barnløsheten[emoji169]Det ser jo ut til at det gjør det nå [emoji2] Jeg har vært i fyr og flamme i hele dag over denne fantastiske nyheten om klamma [emoji23][emoji23][emoji23]
Det ser jo ut til at det gjør det nå [emoji2] Jeg har vært i fyr og flamme i hele dag over denne fantastiske nyheten om klamma [emoji23][emoji23][emoji23]
Absolutt! Dette er den første positive testen jeg kan skryte på meg etter to år i gamet[emoji23]Haha jeg ler meg i hjel!! Er det innfor å gratulere..?[emoji23][emoji23][emoji23]
Absolutt! Dette er den første positive testen jeg kan skryte på meg etter to år i gamet[emoji23]
Vi valgte å ikke si noe.. vet at St Olavs er skeptisk til dette..Dere som har vært igjennom denne kuren - har dere informert IVF-klinikken deres om funnene og at dere går på AB-kur? Gitt norske legers skepsis til AB og behandling som ikke er dokumentert med X antall studier, så kvier jeg meg for å involvere klinikken (har ikke sagt noe til nå). Hva var evt responsen deres?
Dere som har vært igjennom denne kuren - har dere informert IVF-klinikken deres om funnene og at dere går på AB-kur? Gitt norske legers skepsis til AB og behandling som ikke er dokumentert med X antall studier, så kvier jeg meg for å involvere klinikken (har ikke sagt noe til nå). Hva var evt responsen deres?
Nevnte det for St.Olavs, men de var veldig negative og frarådet kuren. Men hadde jeg droppet den hadde jeg kanskje ikke vært gravid i dag, uten deres hjelpDere som har vært igjennom denne kuren - har dere informert IVF-klinikken deres om funnene og at dere går på AB-kur? Gitt norske legers skepsis til AB og behandling som ikke er dokumentert med X antall studier, så kvier jeg meg for å involvere klinikken (har ikke sagt noe til nå). Hva var evt responsen deres?
Vi valgte å ikke si noe.. vet at St Olavs er skeptisk til dette..
Jeg tenker å sende takkekort med bilde når barna er født. Og da vil jeg legge ved ett notat om at jeg fikk to AB-kurer i forkant av forsøket (pga bihulebetennelse i mitt tilfelle), slik at de kan notere seg dette.
Selvom de ikke selv bruker AB kurer i forsøk, så kan det være kjekt for dem å få informasjon om at det har hjulpet for mange, og kanskje dermed fører til mer forskning på dette også i Norge.