Jeg printa den ut[emoji4] så litt mer proft ut da [emoji85]Burde man printe ut resepten fra Hellas eller vise den på mail? (fikk resept som kunne brukes før ivf pga bakterieflora som var forhøyet)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg printa den ut[emoji4] så litt mer proft ut da [emoji85]Burde man printe ut resepten fra Hellas eller vise den på mail? (fikk resept som kunne brukes før ivf pga bakterieflora som var forhøyet)
Henta ut på Vitus apotek, men wce hadde vel å litt trøbbel med å hente ut mener jeg å huske[emoji53]Jeg fikk ikke hentet ut på
Apotek1... hvilke apotek har dere fått hentet ut på?
Henta ut på Vitus apotek, men wce hadde vel å litt trøbbel med å hente ut mener jeg å huske[emoji53]
Hun henta ut i Sverige [emoji4] Jeg printa ut ja og forklarte at resepten var fra Hellas [emoji4] Det gikk helt fint å få henta medisinene men vet noen har henta ut i Sverige [emoji4]Ok, takk! Ja, men hun fikk vel hentet ut til slutt... printet du ut?
Hun henta ut i Sverige [emoji4] Jeg printa ut ja og forklarte at resepten var fra Hellas [emoji4] Det gikk helt fint å få henta medisinene men vet noen har henta ut i Sverige [emoji4]
Så bra[emoji3][emoji10] Hurra [emoji122][emoji122][emoji122]Fikk hentet ut nå! Hurra! De var skeptiske, men det gikk[emoji108]
Så bra[emoji3][emoji10] Hurra [emoji122][emoji122][emoji122]
Det samme tenkte jeg, men er du gravid så får du bytta ab[emoji108][emoji6]Det står på pakningsvedlegget at det ikke bør brukes om en er gravid eller planlegger å bli det. Dette grunnet fare for fosterskade. Får sånn sett håpe jeg ikke er gravid nå
Det samme tenkte jeg, men er du gravid så får du bytta ab[emoji108][emoji6]
Azitromax i 3 dager og Doxylin i 21 dager gikk vi påNoen som vil skrive her hva antibiotikaene dere fikk skrevet ut het? Hvor mange dager dere gikk på det osv?
Samme her [emoji4]
Ble gravid på første ivf etter kur [emoji4] å den startet på syklusen etter kuren[emoji4]Hvor lenge etter kur ble du gravid?
Ble gravid på første ivf etter kur [emoji4] å den startet på syklusen etter kuren[emoji4]