Er det noe du savner allerede?

En tråd i 'Januar 2020' startet av LilleSpiren2018, 13 Mai 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Hønemor87 Gift med forumet Januarlykke 2020

Ja jeg husker ikke hva den heter i farten. Men jeg spurte på polet om hvilken som smakte mest vanlig vin og fikk en med meg hjem. Den var absolutt ikke søt og var egentlig veldig god. En italiensk...

• Liker Liker x 1
  2. Hønemor87 Gift med forumet Januarlykke 2020

Ja er noe med det å få ta seg helt ut... Kanskje jeg skal tør å hive meg på en spinning time nå som kvalmen er litt bedre.

• Liker Liker x 1
  3. Bokelsker Elsker forumet Januarlykke 2020

Savner salami og brie intenst. Skal prøve den kokte som ble anbefalt, tusen takk for tipset! :)

4. trashpanda Betatt av forumet Januarlykke 2020

En øl i sola, mozarella ost, spekeskinke og hvitvin ❤️❤️❤️

5. Balubahopp Andre møte med forumet

Gullsalami! Energidrikk (den hvite monster) og medium minus biff :angel11

6. Bolle90 Betatt av forumet Januarlykke 2020

Spekemat og øl :happy:

7. MittAlt Glad i forumet Aprilbarna`15 Januarlykke 2020

Lag deg en pizza med spekeskinke og mozarella, og en alkoholfri øl ved siden av;) Blir kanskje ikke helt det samme , men da er det farlige stekt og ingen alkohol. Og nå er sola strålende i hele Norge:)

• Hjertelig Hjertelig x 1
  8. ATGM Andre møte med forumet

Savner spekemat (noe jeg lever på om sommeren) , kaffe og Pepsi Max. Jeg prøver så godt jeg kan å ikke drikke koffein. Er litt paranoid ;)

9. Toffifee Gift med forumet Februarbarna 2020 Januarlykke 2020

Jeg savner brie :sad010 Mannen og jeg skulle ha ost og kjeks her en kveld, og da kunne han spise deilig brie med kjempegodt syltetøy og jeg satt på siden og spiste ritzkjeks med smøreost.... :laughing002

10. Lillemirakel2020 Elsker forumet Assistert-jentene Februarbarna 2020 Januarlykke 2020

Spekeskinke er nok absolutt det største savnet! Så gruer jeg meg til all den deilige spekematen jeg ikke kan spise i desember...!

11. Bokelsker Elsker forumet Januarlykke 2020

Jubelsalami og brie. Nå som jeg vet at jeg ikke kan spise det, har jeg omtrent ikke lyst på noe annet.

12. SupriseBaby Blir kjent med forumet

Spekemat!! :smiley-ashamed004

13. FruFranzen Elsker forumet Septemberlykke 2015 Januarlykke 2020

Mozarella kan vi da spise? Så lenge den er nyåpnet og er laget av pasteurisert melk? Hvis ikke har jeg juksa noe veldig i hele sommer :eek:

Herregud, den helgen her altså. Var borte til middag både lørdag og søndag, og i BEGGE sammenhenger serverte de spekeskinke, "farlig" ost og roastbeef. Ble mye salat og brød på meg gitt!

14. Sommarfugl Flørter med forumet Januarlykke 2020

Der har du starten på menyen min; ved første anledning i 2020! :dead:
    Sammen med et utvalg anna spekemat, ein god salat, foccacia, eggerøre og potetsalat.

• Enig Enig x 1
  15. FruFranzen Elsker forumet Septemberlykke 2015 Januarlykke 2020

For meg er det primært osten når jeg tenker meg om - spekemat er godt, men klarer meg fint uten. Men oooost, å, som jeg elsker ost! Og vin.

Også gleder jeg meg til å begynne å like sopp igjen! Savner veldig å spise det, men klarer ikke få det ned mens jeg er gravid. Var sånn sist også :rolleyes:

16. Stemor_til_3_vil_bli_mamma Flørter med forumet Januarlykke 2020

Åhh ja.. Salami, Spekeskinke, alle de myke og deilige ostene, vin... Mmm... :wacky:

17. Stemor_til_3_vil_bli_mamma Flørter med forumet Januarlykke 2020

Og så savner jeg puppene mine :laughing001
    Liker ikke disse store greiene med stor vortegård og ekkel hud på vortene :laughing021 sorry tmi :laughing002

18. LilleSpiren2018 Elsker forumet Novemberlykke 2018 Januarlykke 2020

Nå har trangen kommet på spekepølser! Jeg holder på å dø når jeg tenker på hvor lenge det er til jeg kan spise det igjen :hilarious:

Del denne siden