Er det noe du savner allerede?

Litt er bedre enn ingenting, men kjenner at jeg savner å slite meg helt ut.

Gjør det?! Har kun funnet blåbærvin o.l som dårlig etterligning:laughing002
Ja jeg husker ikke hva den heter i farten. Men jeg spurte på polet om hvilken som smakte mest vanlig vin og fikk en med meg hjem. Den var absolutt ikke søt og var egentlig veldig god. En italiensk...
 
Litt er bedre enn ingenting, men kjenner at jeg savner å slite meg helt ut.

Gjør det?! Har kun funnet blåbærvin o.l som dårlig etterligning:laughing002
Ja er noe med det å få ta seg helt ut... Kanskje jeg skal tør å hive meg på en spinning time nå som kvalmen er litt bedre.
 
Savner salami og brie intenst. Skal prøve den kokte som ble anbefalt, tusen takk for tipset! :)
 
En øl i sola, mozarella ost, spekeskinke og hvitvin ❤️❤️❤️
Lag deg en pizza med spekeskinke og mozarella, og en alkoholfri øl ved siden av;) Blir kanskje ikke helt det samme , men da er det farlige stekt og ingen alkohol. Og nå er sola strålende i hele Norge:)
 
Savner spekemat (noe jeg lever på om sommeren) , kaffe og Pepsi Max. Jeg prøver så godt jeg kan å ikke drikke koffein. Er litt paranoid ;)
 
Jeg savner brie :sad010 Mannen og jeg skulle ha ost og kjeks her en kveld, og da kunne han spise deilig brie med kjempegodt syltetøy og jeg satt på siden og spiste ritzkjeks med smøreost.... :laughing002
 
Spekeskinke er nok absolutt det største savnet! Så gruer jeg meg til all den deilige spekematen jeg ikke kan spise i desember...!
 
Jubelsalami og brie. Nå som jeg vet at jeg ikke kan spise det, har jeg omtrent ikke lyst på noe annet.
 
En øl i sola, mozarella ost, spekeskinke og hvitvin ❤️❤️❤️
Mozarella kan vi da spise? Så lenge den er nyåpnet og er laget av pasteurisert melk? Hvis ikke har jeg juksa noe veldig i hele sommer :eek:

Herregud, den helgen her altså. Var borte til middag både lørdag og søndag, og i BEGGE sammenhenger serverte de spekeskinke, "farlig" ost og roastbeef. Ble mye salat og brød på meg gitt!
 
Herregud, den helgen her altså. Var borte til middag både lørdag og søndag, og i BEGGE sammenhenger serverte de spekeskinke, "farlig" ost og roastbeef. Ble mye salat og brød på meg gitt!

Der har du starten på menyen min; ved første anledning i 2020! :dead:
Sammen med et utvalg anna spekemat, ein god salat, foccacia, eggerøre og potetsalat.
 
Der har du starten på menyen min; ved første anledning i 2020! :dead:
Sammen med et utvalg anna spekemat, ein god salat, foccacia, eggerøre og potetsalat.
For meg er det primært osten når jeg tenker meg om - spekemat er godt, men klarer meg fint uten. Men oooost, å, som jeg elsker ost! Og vin.

Også gleder jeg meg til å begynne å like sopp igjen! Savner veldig å spise det, men klarer ikke få det ned mens jeg er gravid. Var sånn sist også :rolleyes:
 
Nå har trangen kommet på spekepølser! Jeg holder på å dø når jeg tenker på hvor lenge det er til jeg kan spise det igjen :hilarious:
 
Back
Topp