Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har hvitløkspølse liggende i kjøleskapet får meg ikke til å kaste denRødvinspølsa mi som jeg hadde veldig lyst å kjøpe når jeg var på butikken i dag. Ble tomat og agurk isteden Bare 9 mnd igjen, jaja
Jeg har hvitløkspølse liggende i kjøleskapet får meg ikke til å kaste den
Har det, men er så mye salt i får gi samboeren tillatelse til å spise de oppDu skulle hatt hund som meg
Har det, men er så mye salt i får gi samboeren tillatelse til å spise de opp
Kjøper fra spekebua.noEr det? Pleier ikke kjøpe de med mye salt jeg da. Men samboeren din blir sikkert veldig glad for det, ja
Jeg skal ha med roastbiff og sprøstekt løk på føden første skivene etter fødsel skal være med roastbiffSalami. Det skal denne gangen som forrige være det første jeg spiser etter fødselen
Jeg tar meg fortsatt et par Redbull i uka, men det er slitsomt å ikke drikke flere hver dagSavner spekemat mest, og så vin og redbull.
Jeg brukte å drikke det typ hver morgen før i perioder, men er jo fint å ha en grunn til å roe ned forbruket. Har drukket et par siden jeg ble gravid, men holder meg stort sett unna.Jeg tar meg fortsatt et par Redbull i uka, men det er slitsomt å ikke drikke flere hver dag