Er det noe du savner allerede?

Nå har jeg begynt å savne vin. Og denne pølsen (spiste en sånn på 3 dager, hver dag i kanskje 3 mnd før jeg ble gravid :( ) Skal sørge for å ha med en sånn i fødebagen min!
 

Vedlegg

  • 8E958BE5-3D4C-4047-9EEA-BCF1DFFDC958.png
    8E958BE5-3D4C-4047-9EEA-BCF1DFFDC958.png
    83,8 KB · Visninger: 4
Morgenkaffen, brie, spekemat og på en skikkelig solskinnsglass savner jeg et glass musserende :cool:
 
Savner å ikke føle meg stappmett hele tiden, selv om jeg spiser sunn og lett mat. :arghh:
 
Kan man ikke drikke redbull hvis man er gravid? Trodde det var mindre eller tilsvarende med koffein som i en kopp kaffe ca..
Jeg har stusset litt på det selv. Glemte å spørre jordmor om det idag. Savner det helt sinnsykt !
 
Jeg har stusset litt på det selv. Glemte å spørre jordmor om det idag. Savner det helt sinnsykt !

Tror nok du kan ta deg en boks med god samvittighet, bare du ikke drikker en hver dag:)

Jeg hadde heller vært bekymret for produkter med kunstig søtning.

Altså sugar-free produktene som inneholder aspartam, acesumfam osv. Så de holder jeg meg langt unna. Men det er nå meg da.
 
Tror nok du kan ta deg en boks med god samvittighet, bare du ikke drikker en hver dag:)

Jeg hadde heller vært bekymret for produkter med kunstig søtning.

Altså sugar-free produktene som inneholder aspartam, acesumfam osv. Så de holder jeg meg langt unna. Men det er nå meg da.
Jordmor sa at en liten boks redbull om dagen gikk helt fint, så lenge du ikke drikker kaffe i tillegg :) så jeg drikker Redbull når jeg føler for det, men aldri mer enn én om dagen.
 
Må hive meg med på denne altså. Føles ikke no bra.

Også selvfølgelig fredagskosen med noe rødt i glasset :laughing002
Jeg var akkurat kommet i gang med booth camp trening. Men sist jeg var med kastet jeg opp. Så har holdt meg til å gå tur. Men kjenner jeg må I hverfall finne frem strikkene og trene litt med dem. Minne meg på at litt er bedre enn ingenting.

PS. Det finner faktisk en del veldig gode alkoholfrie røde ;)
 
Jeg var akkurat kommet i gang med booth camp trening. Men sist jeg var med kastet jeg opp. Så har holdt meg til å gå tur. Men kjenner jeg må I hverfall finne frem strikkene og trene litt med dem. Minne meg på at litt er bedre enn ingenting.

PS. Det finner faktisk en del veldig gode alkoholfrie røde ;)

Litt er bedre enn ingenting, men kjenner at jeg savner å slite meg helt ut.

Gjør det?! Har kun funnet blåbærvin o.l som dårlig etterligning:laughing002
 
Jeg savner å sove på magen! Jeg savner ikke en blodig biff, jeg bare vet at første middag hjemme skal være biff og fløtegratinerte poteter, bearnaise og salat.
 
Back
Topp