Enkefalos hopper i det igjen!

Huff, det var mye nyheter og uklare beskjeder på en gang, håper du får time raskt på Riksen. :Heartred Og at den som var lett å undersøke er en fighter uansett hva som skjer med den andre. :Heartred
 
Omg!!! Jeg er sjokkert at det her er mulig! For en overraskelse:DHåper du finner fort ut av det:Heartred
 
Herlighet, tror jeg hadde dåna altså! Håper du får raskrask time på riksen og oppklart hva som skjer videre. Krysser fingrene for at alt ordner seg fort :Heartred
 
Oi !

Nå bare si som de andre her altså

Krysser fingrene for at eneren er en fighter uansett. Og spent på hva de sier om toeren på riksen
 
Oi, for en overraskelse og gir et sjokk det må ha vært for deg!! Håper at dere får svar så raskt som mulig og at alt står bra til ❤️ og gratulerer med 12 uker på vei ❤️
 
Altsåååå.. WHAT?? Gud så ja, jeg har ikke helt ord og vet ikke helt hva jeg skal skrive! Hva skjer liksom.. Masse masse masse lykke til på kontrollen! Jeg krysser fingrene for at alt går helt superdupert ❤️ Klem til deg, kan tenke meg at dette ble en veldig akutt berg- og dalbane følelsesmessig! ❤️
 
Wow! Tenk 4 ul'er uten å oppdage den andre da:eek:
Håper alt går bra og at dere får svarene dere trenger:Heartred

Gratulerer med 12 uker! :)
 
Å kjære vene! Hva er det jeg leser?? Dette ble jo heavy selv for meg, så kan ikke forestille meg hvordan dette er for dere!:wideyed:
Håper i hvert fall at dere får en rask avklaring, så hodene deres slipper å kverne rundt på alskens tanker!
Og gratulerer så mye med 12 uker❤️ Dette kommer til å gå bra, uansett om det blir en eller to! Klem til deg!
 
Takk for alle gode tanker og fingerkryssinger ❤️

Det er litt tøft akkurat nå. Jeg er livredd for at vi skal miste den friske også. Og jeg er allerede utslitt etter å ha lurt på dette i 7 timer. Jeg lurer på hvordan det vil bli hvis jeg ikke får time i morgen og må lure på dette i dager... Og så passer det så utrolig dårlig å få dette denne uka, for i morgen drar jeg på to-dagerskurs på Gardermoen med overnatting, og på torsdag drar vi til Bergen for en langhelg. De tingene blir selvfølgelig 100% sekundært til dette andre, men jeg hadde gledet meg sånn til denne uka. Den skulle bare være bra. Og så blir den drit og kræsj og bare rot.

Beklager negativiteten. Jeg vet dette kan gå veldig bra også. Men akkurat nå er jeg bare veldig redd for at det ikke skal gjøre det. :(
 
What?? I alle dager, så spesielt! Håper dere får time på riksen kjapt! Kan det hende tv2 bare ligger skikkelig rart i livmora, og ikke er helt synlig bak tv1? Nå økte du på spenningsnivået her altså! :bag::nailbiting: Venter i spenning på oppdatering!
Jeg tror egentlig ikke det, for han virkelig leita og dytta proben i alle mulige vinkler. Såpass at jeg fortsatt har vondt i underlivet liksom :bag: Så jeg synes det er litt rart om det faktisk skulle være normalt. Ikke så resten av kroppen helt normal ut heller, og han så ikke noe tydelig hjerte (bare litt sirkulasjon med doppleren). Så jeg tviler egentlig. Men vi får se hva ekspertene sier :nailbiting:
 
Og takk for 12-ukersgratulasjoner, alle sammen, men den milepælen havnet fullstendig i skyggen nå. Føler meg null og niks "12 ukers-trygg".
 
Åh, heisann du! Her var det sjokklesing tidlig på morgenen!
Husk på dette, Enkefalos: har store-tvilling kommer seg over kneika, er det mest sannsynlig at ting går bra for den. Den lille høres litt skummel ut å tenke på at er inni der, men det burde ikke være kjempefarlig? Nå har jeg bare doktorgraden min fra Grey’s Anatomy og Fødeavdelingen - men disse små som har hoppet inn i 12’ern er ganske hardføre altså! Jeg synes at frem til du har dårlige nyheter, så skal du ikke ha full panikk heller. Jeg sier fremdeles stort hurra for 12 uker og straks andre trimester! ❤️ Det er lov å være engstelig- og alle vi på forumet er her for deg! Klem!!
 
Åh, heisann du! Her var det sjokklesing tidlig på morgenen!
Husk på dette, Enkefalos: har store-tvilling kommer seg over kneika, er det mest sannsynlig at ting går bra for den. Den lille høres litt skummel ut å tenke på at er inni der, men det burde ikke være kjempefarlig? Nå har jeg bare doktorgraden min fra Grey’s Anatomy og Fødeavdelingen - men disse små som har hoppet inn i 12’ern er ganske hardføre altså! Jeg synes at frem til du har dårlige nyheter, så skal du ikke ha full panikk heller. Jeg sier fremdeles stort hurra for 12 uker og straks andre trimester! ❤️ Det er lov å være engstelig- og alle vi på forumet er her for deg! Klem!!
Mjaaa.. Men hvis vi feks må ta bort den med avvik, så er det faktisk en vesentlig økt risiko for abort av den friske. Og realisten/pessimisten i meg klarer ikke helt å se bort ifra det. Men jeg prøver å ikke krisemaksimere helt. Det kan jo også gå veldig bra (og sannsynligheten er størst for det). Jeg er bare superflink til å bekymre meg :P :bag: Nei, jeg håper gyn får tak i Riksen ASAP når han kommer på jobb i dag ass. Sukk. Takk for gode ord ❤️❤️
 
Håper du får time i dag og avklaringer med en gang. :Heartred
 
Mjaaa.. Men hvis vi feks må ta bort den med avvik, så er det faktisk en vesentlig økt risiko for abort av den friske. Og realisten/pessimisten i meg klarer ikke helt å se bort ifra det. Men jeg prøver å ikke krisemaksimere helt. Det kan jo også gå veldig bra (og sannsynligheten er størst for det). Jeg er bare superflink til å bekymre meg :p :bag: Nei, jeg håper gyn får tak i Riksen ASAP når han kommer på jobb i dag ass. Sukk. Takk for gode ord ❤️❤️
Den ser jeg! Jeg håper at de klarer å løse dette så bra som mulig! ❤️❤️
 
Hei:) Håper jeg kanskje kan hjelpe deg litt med vår historie..da vi skulle ha lillesøster dro vi på tul i uke 7, der ble det oppdaget en liten tvilling, veksten var mye mindre enn den som var normal så vi fikk beskjed at den kanskje ikke var levedyktig så vi måtte tilbake etter to uker..etter to uker i litt sjokktilstand, vi hadde heller ikke sett for oss to, så fikk vi bekreftet at den lille hadde stoppet opp å vokse..så da måtte vi vente enda to uker for å se hva som skjedde.. jeg var veldig opptatt av om jeg ville begynne å blø når den som ikke levde lengre skulle ut, men det var ikke sikkert..så etter to uker og en ny ul viste det seg at den var borte, kroppen kvittet seg med den selv..å den friske babyen vokste seg stor og fin å kom til termin:)
Men jeg var også veldig redd for at det skulle skje noe med den friske, så jeg skjønner følelsen din❤️
 
Jeg er på kurs, så har slitt med å oppdatere. Men kan kjapt si at jeg fikk telefon fra Riksen først nå nettopp, og hun kunne fortelle at jeg ikke fikk time før på fredag (fordi i morgen var det fullt). Da er vi i Bergen, så jeg ba henne høre om det var forsvarlig å vente til mandag når jeg uansett må vente så lenge. Så jeg vet fortsatt ikke hva som skjer i magen :( Føles passe håpløst å få time så sent når man ble forespeilet en dag eller to..
 
Hei:) Håper jeg kanskje kan hjelpe deg litt med vår historie..da vi skulle ha lillesøster dro vi på tul i uke 7, der ble det oppdaget en liten tvilling, veksten var mye mindre enn den som var normal så vi fikk beskjed at den kanskje ikke var levedyktig så vi måtte tilbake etter to uker..etter to uker i litt sjokktilstand, vi hadde heller ikke sett for oss to, så fikk vi bekreftet at den lille hadde stoppet opp å vokse..så da måtte vi vente enda to uker for å se hva som skjedde.. jeg var veldig opptatt av om jeg ville begynne å blø når den som ikke levde lengre skulle ut, men det var ikke sikkert..så etter to uker og en ny ul viste det seg at den var borte, kroppen kvittet seg med den selv..å den friske babyen vokste seg stor og fin å kom til termin:)
Men jeg var også veldig redd for at det skulle skje noe med den friske, så jeg skjønner følelsen din❤️
Så godt å høre at de kan bli absorbert av kroppen uten problem ❤️ Så dere noen gang hjertebank på den? Håper virkelig vi opplever det samme!
 
Back
Topp