Enkefalos hopper i det igjen!

10 uker du, som tiden flyr :eek: Og hærlig med hjertelyd ❤️❤️
Ja, det er helt utrolig at jeg er så langt allerede - selv om det føles som en evighet siden jeg fikk de første positive testene :p Tenker mye på deg da. Synes det er vondt at du får så mye motgang :( ❤️
 
Åh gratulerer med herlig UL, hjertelyd og alt ❤️
 
Haha! Du altså :p Men så flott at du fant den! Det er jo en av verdens fineste lyder❤️ Og gratulerer med 10 uker! 1/4 unnagjort da jo ;)
 
Ja, det er helt utrolig at jeg er så langt allerede - selv om det føles som en evighet siden jeg fikk de første positive testene :p Tenker mye på deg da. Synes det er vondt at du får så mye motgang :( ❤️
Ikke sant, man mister tidsperspektivet oppi det hele :hilarious: Huff ja, det er visst det det går i her for tiden.. Håper det snart snur så jeg får følge etter ❤️
 
Haha! Du altså :p Men så flott at du fant den! Det er jo en av verdens fineste lyder❤️ Og gratulerer med 10 uker! 1/4 unnagjort da jo ;)
Hadde hele tiden en plan om å prøve igjen på dette tidspunktet altså. Synes doppler har fått et ufortjent dårlig rykte ;) Så lenge den ikke brukes ukritisk, er det en fantastisk måte å bli beroliget på ❤️ Tusen takk! Ja, tenk at det bare er 3/4 igjen. Wow :D Det går jo framover!
 
Ikke sant, man mister tidsperspektivet oppi det hele :hilarious: Huff ja, det er visst det det går i her for tiden.. Håper det snart snur så jeg får følge etter ❤️
Ja, det er virkelig ikke noe annet jeg ønsker mer enn at du får lov å følge etter nå ❤️ Det føles som jeg har sneket BIGTIME i køen.
 
Ja, det er virkelig ikke noe annet jeg ønsker mer enn at du får lov å følge etter nå ❤️ Det føles som jeg har sneket BIGTIME i køen.
Samme her ❤️ Vet du, det er SÅ fortjent! Du hadde din dose motgang før førstemann, vi fikk det bare ikke til da, så det får du faktisk ikke lov å tenke på en gang! Hilsen hun strenge :rolleyes::hilarious:❤️
 
Gratulerer med 10 uker, veldig flott milepæl. :Heartbigred
 
Hurra for 10 uker!! :D
En fjerdedel unnagjort og halvveis til halvveis ;)

Hvordan går det med kroppen?
 
Ååå gratulerer med 10 uker og en viktig milepæl❤️❤️❤️
 
Hadde hele tiden en plan om å prøve igjen på dette tidspunktet altså. Synes doppler har fått et ufortjent dårlig rykte ;) Så lenge den ikke brukes ukritisk, er det en fantastisk måte å bli beroliget på ❤️ Tusen takk! Ja, tenk at det bare er 3/4 igjen. Wow :D Det går jo framover!
Før du vet ordet av det er du på sykehuset og skal føde igjen ;) Kjenner jeg er misunnelig altså :p
 
Hurra for 10 uker og at du kan finne hjertelyden- DET tenker jeg tar av brodden på sånn dum før-sparkene-angst som vi begge tydeligvis har og har hatt! Nå har du snart gjort unna 1/3 allerede- tenk på DET! ❤️ Er så innmari koselig å se fremgangen din her, at alt er så BRA liksom! Hurra for baby! :talk017
 
Samme her ❤️ Vet du, det er SÅ fortjent! Du hadde din dose motgang før førstemann, vi fikk det bare ikke til da, så det får du faktisk ikke lov å tenke på en gang! Hilsen hun strenge :rolleyes::hilarious:❤️
Aw, tusen takk for gode ord, fine deg :love7 Innerst inne føler jeg vel egentlig at det er litt fortjent, men jeg hadde VIRKELIG håpa det skulle klaffe for dere nå også. Synes det er fryktelig urettferdig! ❤️
 
Hurra for 10 uker!! :D
En fjerdedel unnagjort og halvveis til halvveis ;)

Hvordan går det med kroppen?
Tusen takk! ❤️ Ja, der sier du noe. Halvveis til halvveis :D Kuuult!

Kroppen er litt sånn opp og ned. Jeg hadde en veldig god bekkenperiode frem til sist helg, men så pushet jeg det laaangt over grensen på den lørdagen, og da ble det verre enn det har vært på veldig lenge :( Det har roet seg nå, men jeg merker det er lettere å trigge det. Det er litt frustrerende, for jeg kan jo ikke droppe alt av aktiviteter heller. Og med en snart 2-åring, så blir det aktivt enten jeg vil det eller ei :p
 
Back
Topp