Enkefalos hopper i det igjen!

9+3
Kjapt innom for å oppdatere om verdens fineste lille minibaby som fortsatt har et hjerte som slår iherdig og som nå også beveget seg litt. Nå sa gynekologen: "Sånn, dere, nå får dere en baby til!" Hadde lyst til å hylgrine ut av lettelse og glede ❤️❤️❤️ Dette er så uvirkelig!! Tenk at jeg skal bli mamma igjen ❤️❤️❤️

Vis vedlegget 289706

Den målte 27 mm som til og med egentlig tilsvarer 9+5. Snakk om å ha tatt igjen veksten a! ❤️ Åååå, så letta og glad nå!! For no drit at jeg skal avgårde på jobb. Kommer jo ikke til å klare å konsentrere meg nå! :p

God helg, folkens ❤️❤️

Ååå, så fin! ❤️❤️ Gratulerer så mye ❤️
 
God helg du kommende tobarnsmor. :Heartbigred Nydelige lille i magen din. Så spennende å se hvem dette er. :)
 
Så hyggelig å se deg her inne :D Ja, her har det virkelig skjedd saker og ting siden sist ❤️❤️

Uff, ja, det er såå slitsomt å være så sulten hele tiden :p Har jo ingen begrensninger lenger! Haha. Jobber med meg selv hver eneste dag :knegg:

Hvordan går det med deg da? ❤️

Det går fint med meg! Småbarnslivet er travelt, men mest fint! Lille tulle er snart 9 mnd, kryper rundt, prøver seg på forskjellige ord og må passes på hvert sekund (ellers spiser hun hundemat eller kræsjer hodet i møbler :p)

Fine lille bamsemumsen på ultralyd ❤️❤️ Så glad på dine vegne!!

Hvor stor har gutten deres blitt nå? :)
 
Det går fint med meg! Småbarnslivet er travelt, men mest fint! Lille tulle er snart 9 mnd, kryper rundt, prøver seg på forskjellige ord og må passes på hvert sekund (ellers spiser hun hundemat eller kræsjer hodet i møbler :p)

Fine lille bamsemumsen på ultralyd ❤️❤️ Så glad på dine vegne!!

Hvor stor har gutten deres blitt nå? :)
Wow, tiden flyr altså! 9mnd allerede :D Småbarnslivet er defintivt hektisk, men fy søren, så givende ❤️ Tenker dere på noen søsken etter hvert eller er dere fortsatt oppslukt i lille tulla deres? :)

Sønnen vår blir 2 år i april :eek: Helt utrolig at det har gått så fort!
 
9+3 forts.

Åh, for en fantastisk følelse det var å kjøre til jobb i dag med deilig musikk på full guffe og tidenes godfølelse i magen :D Kom noen tårer da gitt. Det virker fortsatt så rart og fjernt at det skal klaffe så fort. Ja, jeg vet jeg gjentar meg selv, men jeg klarer bare ikke å ta det helt inn :p Når du er vant til og forbereder deg på at å lage barn ikke er gjort i en håndvending, så blir det nesten et antiklimaks når det klaffer så fort. Og tydeligvis desto vanskeligere å tro på at det faktisk kommer til å gå hele veien til termin.

Men nå tør jeg innrømme at jeg ikke helt ser for meg noe annet scenario enn at dette er en terminspire ❤️ Det er selvfølgelig mye som kan skje, men sannsynligheten er så liten nå at jeg skal prøve å ikke bruke energi på det. All erfaring med min kropp tilsier at nå kommer det til å gå fint :D

Jeg rakk å bli nervøs før denne ULen også, spesielt fordi jeg de siste dagene ikke har vært noe særlig kvalm og den ekstreme sulten har roet seg masse. Det er jo egentlig kjempedeilig, men da blir det fort at man tenker at det er en dårlig grunn til det :p Deilig å få bekreftet at det ikke var det. ❤️

Buksene er blitt veldig ubehagelige å ha på de siste dagene. Nå har jeg jo spist en del, men jeg kan ikke skjønne at den ekstra kiloen jeg har lagt på meg, skal ha så stor innvirkning på magen. Den kiloen har jeg jo gått opp og ned (og enda mer) de siste månedene uten at buksene har vært ubehagelige, så det er nok noe spirerelatert. Men om magen faktisk har vokst litt eller at det er bare er fordi magen er generelt ømmere nå, vet jeg ikke. Det er uansett sånn at jeg vurderer gravidbukser veldig snart :p Sist gang var jeg flat fram til uke 15-16, så det er i så fall veldig uvant :p
 
For en kjempe fin liten bamsemums :D Nyt helgen og godfølelsen, Enkefalos ❤️
 
Wow, tiden flyr altså! 9mnd allerede :D Småbarnslivet er defintivt hektisk, men fy søren, så givende ❤️ Tenker dere på noen søsken etter hvert eller er dere fortsatt oppslukt i lille tulla deres? :)

Sønnen vår blir 2 år i april :eek: Helt utrolig at det har gått så fort!

Ja vi tenker definitivt på søsken, men er overhode ikke klare for en til enda! Så vi ser for oss å prøve på en til når hun er ca 2, altså i 2020 :)

Det har gått kjempefort!! Herlighet! Husker så godt dagboka di fra du var gravid!
 
Ja vi tenker definitivt på søsken, men er overhode ikke klare for en til enda! Så vi ser for oss å prøve på en til når hun er ca 2, altså i 2020 :)

Det har gått kjempefort!! Herlighet! Husker så godt dagboka di fra du var gravid!
Det skjønner jeg godt! Man skal jo ha kapasitet til en til, så helt sikkert greit å vente litt. Jeg er glad det blir drøyt 2,5 år mellom dem. Noe særlig tidligere hadde blitt litt tidlig igjen :knegg:
 
Det skjønner jeg godt! Man skal jo ha kapasitet til en til, så helt sikkert greit å vente litt. Jeg er glad det blir drøyt 2,5 år mellom dem. Noe særlig tidligere hadde blitt litt tidlig igjen :knegg:

Ja det tror jeg er en helt fin aldersforskjell :) men noe mindre blir litt lite ja! Men selvsagt, hver sine ønsker!
 
10+0

Hurra, atter en ny uke! Jeg synes uke 10 er litt stort. Som en liten lillesøster til uke 12 :p Overgangen fra embryo til foster. Nå er det meste på plass - nå skal det bare vokse frem mot termin ❤️ Wow! Det ER jo en stor milepæl! :eek:

Og jeg dro fram doppleren igjen :angelic: Jeg har ikke turt å prøve den siden jeg prøvde i uke 8 uten hell. Jeg fant hjertelyden 10+1 sist gang, så tenkte det var på tide. Men jeg lette og lette og lette uten å finne noe. Spruta på enda mer gel, dytta proben enda hardere ned :wacky: Fram og tilbake, opp og ned. Men nei, ingenting. Jeg tror jeg holdt på i nesten fem minutter, og det eneste jeg kunne finne var min egen puls. Var i ferd med å gi opp da jeg tenkte jeg fikk prøve litt lenger opp, bare for å ha prøvd. Hadde ikke prøvd der for jeg vet jo at man som regel finner lyden laaangt ned, nesten bak skambeinet. Og vips, der var den jo!!! Sterk og klar og kjapp :love7:love7 Da er det kanskje ikke så rart at disse buksene presser litt ekstra på, for lille spira ligger defintivt ikke langt nede lenger. Ååå!! Det var så magisk å høre ❤️❤️❤️ Kunne telle ca 180 i puls. Verdens fineste lyd ❤️ Det var en stor lettelse, for da har jeg sannsynligvis en måte å berolige meg på fremover hvis angsten tar meg :p Jeg kommer ikke til å bruke den mye altså. Vet det ikke er anbefalt. Men en gang i blant når jeg blir bekymra, skal jeg koste på meg.
 
Verdens herlsgte lyd

BAre husk at om du er REELT bekymret senere, når lllebrøster skal bevege seg daglig og du ikke har kjent liv en dag og finner hjertelyden så er det IKKE greit av den grunn! DEt er noe av den største utfordrngen med hjemmedopler.
 
10 uker du, som tiden flyr :eek: Og hærlig med hjertelyd ❤️❤️
 
Verdens herlsgte lyd

BAre husk at om du er REELT bekymret senere, når lllebrøster skal bevege seg daglig og du ikke har kjent liv en dag og finner hjertelyden så er det IKKE greit av den grunn! DEt er noe av den største utfordrngen med hjemmedopler.
Ja, jeg vet :) Jeg brukte ikke lenger doppleren etter at jeg begynte å kjenne bevegelser sist gang, og kommer neppe til å gjøre det nå heller. Vet at bevegelse er veldig viktig. Så ingen fare :)
 
Back
Topp