Enkefalos hopper i det igjen!

Fineste lille bamsemums ❤️
Så glad på dine vegne! :D
 
Fineste lille bamsemums ❤️
Så glad på dine vegne! :D
Tusen takk ❤️❤️❤️ Men folk må seriøst slutte å kalle den bamsemums, for det er en av mine største cravings!! Så blir bare minnet på det når noen kaller den en bamsemums og får syykt lyst på :hilarious: :hilarious: Haha. Men jeg er jo enig. Den ligner en bamsemums :D
 
Sååå fin oppdatering, med liten mini- enkefalos! ❤️ Du skal helt klart bli tobarnsmor! Nyt denne deilige roen, og unn deg selv å være lykkelig! ❤️❤️
 
Tusen takk ❤️❤️❤️ Men folk må seriøst slutte å kalle den bamsemums, for det er en av mine største cravings!! Så blir bare minnet på det når noen kaller den en bamsemums og får syykt lyst på :hilarious: :hilarious: Haha. Men jeg er jo enig. Den ligner en bamsemums :D
Nå fikk jeg lyst på også!! :confused::eek: Og jeg er på godtestopp :arghh:
 
Å, for en herlig oppdatering!! Gratulerer med nok en vellykket tul:Heartred:Heartred Du BLIR tobarnsmamma nå, Enkefalos!! Kjenner jeg misunner den tette oppfølgingen din litt..:p Sist hadde jeg også tul 1-2 ganger annenhver uke, men nå har jeg bare hatt ééén:wtf: haha. Grugleder meg sånn til mandag, da blir det andre og siste tul før oul..:D
 
Og masse god bedring med disse migreneanfallene dine!! Høres ikke noe godt ut.. Krysser fingrene for at det gir seg..:yuck:
 
Sååå fin oppdatering, med liten mini- enkefalos! ❤️ Du skal helt klart bli tobarnsmor! Nyt denne deilige roen, og unn deg selv å være lykkelig! ❤️❤️
Tuuusen takk ❤️ Ja, fy søren, nå skal jeg koste på meg å nyte litt :D
 
Å, for en herlig oppdatering!! Gratulerer med nok en vellykket tul:Heartred:Heartred Du BLIR tobarnsmamma nå, Enkefalos!! Kjenner jeg misunner den tette oppfølgingen din litt..:p Sist hadde jeg også tul 1-2 ganger annenhver uke, men nå har jeg bare hatt ééén:wtf: haha. Grugleder meg sånn til mandag, da blir det andre og siste tul før oul..:D
Og masse god bedring med disse migreneanfallene dine!! Høres ikke noe godt ut.. Krysser fingrene for at det gir seg..:yuck:
Altså, jeg fatter ikke hvordan jeg skulle holdt ut disse ukene uten de hyppige ULene, jeg. Jeg har jo vært helt frynsete! Så du har min fulle medfølelse for å måtte vente så lenge altså :eek: Men nå er det heldigvis ikke lenge igjen til dere også skal ❤️ Du må oppdatere et eller annet sted etterpå da :D

Takk for god bedringsønsker ❤️ Formen er stigende i alle fall, så jeg håper jeg slipper unna flere anfall.
 
Ja, jeg skal ikke klage. Tenker masse på deg da ❤️❤️ Synes det er vondt at du ikke kunne gå i samme spor som meg :( ❤️
Ja det var ikke sånn det skulle bli.. Jeg får leve på deg så lenge til vi finner ut veien videre ❤️
 
Nydelige lille mini i magen. Du skal bli tobarnsmor. :Heartbigred
 
Ååå fantastiske nyheter! ❤️❤️❤️
 
Så fin ❤️ håper formen din bedres snart. God bedring!
Tusen takk ❤️ Det har gjort veldig godt å ha noen dager med helt ro. Føler meg som et nytt menneske! :D
 
Back
Topp