Enkefalos hopper i det igjen!

Så fint å se at knerten har det bra! Graviditetscyste er nok det samme som gult legeme, som produserer progesteron for å opprettholde graviditeten. Kroppen din har med andre ord skjønt at den er gravid ;)
 
Ja, nå begynner jeg faktisk å tro litt ordentlig på at dette blir bra ❤️

Migrene er noe herk, og det har vært nydelige nesten to år uten. Ikke savna det et sekund :p

Takk for tipset om signaturen. Jeg ser den aldri, så jeg tenker aldri på den :p Men nå er den endra! :) Dukker den bare opp hvis man er på PC/pad, eller hvordan funker det egentlig?

ror den aber synes om man leser "nettleserutgaven" ikke den mobiltilpassende nettleserutgaven? Elle nåe sånn. Fiiiiiine signaturen din
 
Nydelig UL!! ❤️❤️❤️ Nå er det bare å glede seg til neste, og tenke at helsefolket sier fra når vi skal bekymre oss! :)
 
Så fin liten bamsemums ❤️ håper formen blir bedre snart ❤️❤️
Ja, den er så fiiin! :love7 (Og nå fikk jeg akutt lyst på bamsebums :laughing002) Takk, formen er heldigvis bedre nå ❤️
 
Så fint å se at knerten har det bra! Graviditetscyste er nok det samme som gult legeme, som produserer progesteron for å opprettholde graviditeten. Kroppen din har med andre ord skjønt at den er gravid ;)
Ja, jeg fant ut det til slutt :D Det ække gærent :knegg: Veldig gøy å få hilse på knerten igjen ❤️
 
ror den aber synes om man leser "nettleserutgaven" ikke den mobiltilpassende nettleserutgaven? Elle nåe sånn. Fiiiiiine signaturen din
Der måtte jeg vri hodet mitt litt først for å forstå hva du mente :laughing021 Men ja, det stemmer sikkert. Rart å endre signaturen :woot:
 
Nydelig UL!! ❤️❤️❤️ Nå er det bare å glede seg til neste, og tenke at helsefolket sier fra når vi skal bekymre oss! :)
Takk ❤️❤️ Ja, nå er skuldrene litt lavere. Det var veldig deilig! Blir mer og mer virkelig for hver uke som går :love7
 
Gratulerer med nok en vellykket ul, Enkefalos! Nå går det hele veien:Heartred:Heartred Så deilig å senke skuldrene fram til neste gang!:smiley-angelic005
 
Gratulerer med en kjempefin og vellykket ul, Enkefalos! ❤️❤️ Nydelig liten bønneknert ❤️ :)
 
Gøy å se at UL går som de skal! :)
 
Der måtte jeg vri hodet mitt litt først for å forstå hva du mente :laughing021 Men ja, det stemmer sikkert. Rart å endre signaturen :woot:

Med mine fine skrivefeil så skjønte du det ikke intuitivt? ;) Meeeerkelig.

Men, hyggelig signatur nå :)
 
Gratulerer med nok en vellykket ul, Enkefalos! Nå går det hele veien:Heartred:Heartred Så deilig å senke skuldrene fram til neste gang!:smiley-angelic005
Tusen takk, veromor :D Ja, det er veldig deilig å sakte, men sikkert bli tryggere og tryggere ❤️ Hvordan går det med deg? :)
 
Gratulerer med en kjempefin og vellykket ul, Enkefalos! ❤️❤️ Nydelig liten bønneknert ❤️ :)
Tusen takk! :D Ja, det er den fineste lille bønneknerten jeg har sett, tror jeg :knegg:❤️
 
Tusen takk, veromor :D Ja, det er veldig deilig å sakte, men sikkert bli tryggere og tryggere ❤️ Hvordan går det med deg? :)
Det skjønner jeg godt! Men hei, uke 7, da er du plutselig ikke sånn supertidlig i graviditeten lenger! Tenk, uke 8 neste uke allerede :woot: Her går det fint, i grunn, men prøver nesten ikke å tenke noe særlig på graviditeten (så langt det lar seg gjøre) fram mot neste tul om halvannen uke (13+0), tør ikke tro verken det ene eller andre:wacky: Herregud, for en test dette er på psyka vår:hilarious:
 
Det skjønner jeg godt! Men hei, uke 7, da er du plutselig ikke sånn supertidlig i graviditeten lenger! Tenk, uke 8 neste uke allerede :woot: Her går det fint, i grunn, men prøver nesten ikke å tenke noe særlig på graviditeten (så langt det lar seg gjøre) fram mot neste tul om halvannen uke (13+0), tør ikke tro verken det ene eller andre:wacky: Herregud, for en test dette er på psyka vår:hilarious:
Ja, uke 8 liksom.. Da begynner vi å snakke :D Gyn mener jo at vellykket UL i uke 8 er en gigamilepæl, så jeg merker jeg er litt ekstra spent før neste ukes UL. Selv om jeg jo smertelig vet at man aldri har noen garantier uansett :nailbiting:

Åå, jeg kjenner meg sånn igjen!! Det der med å nesten gå og prøve å late som at man ikke er gravid. Prøve å glemme det så godt det lar seg gjøre. Men samtidig kjenne på de gode brusene i magen når man tør å la seg tro på det. For en psykisk prøvelse dette er!! Satser på at alt er fint på UL for deg om halvannen uke. Ingenting som tilsier at det ikke skulle være det :D ❤️ Heldiggris som snart er 12 uker på vei! :D
 
Ja, uke 8 liksom.. Da begynner vi å snakke :D Gyn mener jo at vellykket UL i uke 8 er en gigamilepæl, så jeg merker jeg er litt ekstra spent før neste ukes UL. Selv om jeg jo smertelig vet at man aldri har noen garantier uansett :nailbiting:

Åå, jeg kjenner meg sånn igjen!! Det der med å nesten gå og prøve å late som at man ikke er gravid. Prøve å glemme det så godt det lar seg gjøre. Men samtidig kjenne på de gode brusene i magen når man tør å la seg tro på det. For en psykisk prøvelse dette er!! Satser på at alt er fint på UL for deg om halvannen uke. Ingenting som tilsier at det ikke skulle være det :D ❤️ Heldiggris som snart er 12 uker på vei! :D
Skjønner jeg godt! Godt og vondt på en gang:eek: Og ja, jeg vet, men tør fortsatt ikke slappe helt av:wacky: Og ja, sier meg ganske fornøyd med å snart entre 2. trimester!!
 
Skjønner jeg godt! Godt og vondt på en gang:eek: Og ja, jeg vet, men tør fortsatt ikke slappe helt av:wacky: Og ja, sier meg ganske fornøyd med å snart entre 2. trimester!!
Her ble det utrolig mye «ja»:hilarious: haha. Men vi har det vel i grunn ganske likt oppe i toppen om dagen, vil jeg tro:D
 
Skjønner jeg godt! Godt og vondt på en gang:eek: Og ja, jeg vet, men tør fortsatt ikke slappe helt av:wacky: Og ja, sier meg ganske fornøyd med å snart entre 2. trimester!!
Her ble det utrolig mye «ja»:hilarious: haha. Men vi har det vel i grunn ganske likt oppe i toppen om dagen, vil jeg tro:D
Haha, ja, vi har det nok ganske likt og kjenner på de samme følelsene for tida :p Skjønner godt at du ikke tør å slappe av før ULen er unnagjort. Fingers crossed!! ❤️❤️
 
7+3

Med fare for å jinxe det.. :bag: Denne uka har jeg ikke hatt noen brunrød utflod siden mandag tror jeg! :D Det kom litt lyst blod på kvelden søndag, og så var det sikkert litt rester dagen etter. Men etter det har det vært helt kremhvite rester!! Det kan godt hende det bare er forbigående, men akkurat nå er det VELDIG deilig. Det gjør at jeg ikke har vært nervøs på lenge ❤️ Jeg håper virkelig at det er den nye trenden.

Tenk at jeg nærmer meg uke 8. Jeg fatter det ikke. Jeg har gått og venta på å miste i fire uker nå og ikke klart å glede meg over dette i det hele tatt. Så det føles veldig fjernt at det faktisk ser ut til å gå veien (selv om jeg fortsatt synes det er fryktelig skummelt å skrive rett ut). 7 mnd prøving liksom? Enkefalos 7 mnd prøving?!?! Det er noe som skurrer :laughing002

Jeg hadde et par gode bekkendager i starten av uka, men nå er det drit igjen. Måtte småløpe litt på jobb i dag, i tillegg til at jeg bar litt tungt, og da var det gjort. Nå har jeg skikkelig vondt i symfysen og lysken. På tide å ta litt ordentlig hensyn til bekkenet kanskje.. Bare synes det er så frustrerende og kjedelig!! Jeg vil løpe rundt og gjøre hva jeg vil :p

God helg til dere fine som titter innom :)
 
Back
Topp