Enkefalos hopper i det igjen!

God helg Enkefalos ❤️
 
6+3
Jeg bestemte meg for å ta gyn på ordet. Han sa jo at jeg bare skulle si ifra hvis jeg ikke klarte å vente to uker, og det merker jeg at jeg bare ikke klarer. Ultralyden på mandag roet meg dessverre ikke så mye som jeg hadde håpet. Så da fikk jeg fremskyndet den neste ultralyden til onsdag i neste uke. Da vil jeg være 7+1. Det var en STOR lettelse å bestemme seg for det og få den timen. Det virker uendelig lenge til den 11. (som var den opprinnelige timen), men 6. skal jeg takle bedre :p Da tenker jeg å høre om jeg kan ha UL annenhver uke fra da. Det er jo sikkert ikke så veldig mye mer man kommer til å se da enn sist, men bare det å kanskje få litt mer nøyaktige mål og faktisk (forhåpentligvis) se at det fortsatt er liv, vil hjelpe masse. Jeg kommer til å dra uten mannen siden han er bortreist den dagen, så det MÅ bare være bra nyheter :nailbiting:

Ah, jeg merker at jeg ble skikkelig mye lettere i humøret av å bytte den timen. Det skal bli VELDIG bra å få hilst på spirelille igjen ❤️ Jeg hadde helt glemt bort hvor tøffe disse første ukene er. Jeg mener å huske at det er tøffere denne gangen enn sist, for sist var det virkelig INGENTING som tilsa at det kunne gå galt. Det var så deilig. Så jeg føler det er helt innafor å få en UL litt fort nå. :rolleyes:
Så deilig og så lurt ❤❤❤ husker selv også, at det gjerne blir mer og mer nervepirrende for hver graviditet. Da jeg gikk med C var jeg jo stort sett nervøs hele veien ;)
 
Godt du lytter til deg selv ❤️
 
Lurt å flytte timen. Jeg tror du bare skal ha "kjedelige" alt-i-orden kontroller på hver UL. ;) :Heartbigred Håper du klarer å slappe av og at bekkenet ikke blir så mye verre så fort. :Heartred
 
Jeg skjønner deg utrolig godt!!

Jeg hadde veldig mange ultralyder selv, og når jeg var 10 uker på vei fikk jeg doppler, som jeg brukte innimellom ved innfall.

Håper tiden går fort til den 6 ❤️
 
God helg! Godt at du fikk byttet timen og kan få betrygge hjertet litt! ❤️ Jeg har veldig troen!
Takk, og god helg (litt for sent :P ) til deg også ❤️ Jeg er veldig glad for at jeg bytta, ja :D
 
Så deilig og så lurt ❤❤❤ husker selv også, at det gjerne blir mer og mer nervepirrende for hver graviditet. Da jeg gikk med C var jeg jo stort sett nervøs hele veien ;)
Ja, jeg er veldig glad for at jeg bytta timen. Har følt meg mye mer avslappa etter det :) Jeg tror jeg er mest nervøs pga spottinga. Blir så sliten av å frykte at den er "ondartet" :P Men får håpe litt ekstra UL roer meg :)
 
Lurt å flytte timen. Jeg tror du bare skal ha "kjedelige" alt-i-orden kontroller på hver UL. ;) :Heartbigred Håper du klarer å slappe av og at bekkenet ikke blir så mye verre så fort. :Heartred
Jeg håper du har rett i at ULene bare skal bli "kjedelige" :P Det hadde vært helt greit! Har tro på at jeg klarer å slappe litt bedre av hvis alt ser fint ut på onsdag :)
 
Jeg skjønner deg utrolig godt!!

Jeg hadde veldig mange ultralyder selv, og når jeg var 10 uker på vei fikk jeg doppler, som jeg brukte innimellom ved innfall.

Håper tiden går fort til den 6 ❤️
Så godt å høre!! Jeg føler meg jo litt hysterisk, men samtidig føler jeg at jeg har en grunn. Det er IKKE gøy å spotte. Men håper at en vellykket UL eller to skal gjøre meg tryggere ❤️ Og så gleder jeg meg til det blir mulig å lytte med doppler, ja. Det husker jeg roet meg masse sist ❤️
 
6+5

Utrolig hvilke underverker det har gjort å flytte på den timen altså. Jeg har vært såå mye mer avslappa. Det er helt fantastisk at det er under tre og ikke syv dager igjen! :D Jeg drar jo uten mannen denne gangen, men jeg tror det blir greit. Skal bli godt å prate litt alene med gyn om bekymringene mine. Synes ikke det er så lett når mannen er med ;) Og så håper jeg han tar seg litt bedre tid til selve ultralyden denne gangen. Skal prøve å tørre å si at jeg syntes det gikk litt kjapt sist. ;)

Det strekker mye nedi underlivet, og det føles veldig bra. Håper spira lager seg god plass ❤️ Det har lenge vært ubehagelig å hoste eller nyse, og det skyter noen ganger til når jeg vrir meg for fort. Ønsker alle symptomer velkomne ❤️
 
6+5
Utrolig hvilke underverker det har gjort å flytte på den timen altså. Jeg har vært såå mye mer avslappa. Det er helt fantastisk at det er under tre og ikke syv dager igjen! :D Jeg drar jo uten mannen denne gangen, men jeg tror det blir greit. Skal bli godt å prate litt alene med gyn om bekymringene mine. Synes ikke det er så lett når mannen er med ;) Og så håper jeg han tar seg litt bedre tid til selve ultralyden denne gangen. Skal prøve å tørre å si at jeg syntes det gikk litt kjapt sist. ;)

Det strekker mye nedi underlivet, og det føles veldig bra. Håper spira lager seg god plass ❤️ Det har lenge vært ubehagelig å hoste eller nyse, og det skyter noen ganger til når jeg vrir meg for fort. Ønsker alle symptomer velkomne ❤️

Så gøy med ul snart:Heartred godt å vite at den klamrer seg fast:happy::Heartred
 
Så gøy med ul snart:Heartred godt å vite at den klamrer seg fast:happy::Heartred
Ja, det blir veldig godt å forhåpentligvis få en bekreftelse på at alt er bra i magen ❤️ Håper du snart får oppleve det samme!
 
7+1

Da har jeg vært på ny UL, og det gikk fint denne gangen også. Den er fortsatt litt mindre enn det gjennomsnittlige, men gyn kommenterte ikke på det i det hele tatt. Jeg spurte om den ikke var litt liten (knapt 7 mm), men han sa at de vanligvis er rundt 10 mm 8+0, så han mente det var helt innafor. Så jeg prøver å stole på det :P Han skjønte at jeg bekymrer meg en del pga blødningene da, så han ville ha meg inn igjen om en uke allerede. For en lettelse ❤️ Men hjertet slo fint, og jeg fikk til og med høre det ❤️ Og han så også en graviditetscyste som han syntes så veldig fin ut (hva nå enn den betyr :P ). Så skuldrene er absolutt litt mer senket nå altså :) Det er selvfølgelig først når jeg får kommet meg hjem og kikket på de dumme CRL-tabellene mine at jeg blir litt bekymra, men jeg prøver å fortsatt minne meg på at det er vanskelig å måle nøyaktig og at også på dette stadiet vokser de litt forskjellig. Så mest av alt letta altså ❤️ Tror det er HELT greit at jeg ikke trenger å vente lenger enn én uke til neste UL :p

Her er den lille knerten igjen :love7

20190206_100539.jpg


I går hadde jeg et skikkelig migreneanfall. Jeg har ikke hatt det siden en måned eller to etter fødsel, så nesten to år siden. Det var IKKE et gledelig gjensyn. Aura, nummenhet, massiv hodepine og oppkast i mange timer - fy, for noe drit. Og Imigranen funka ikke i det hele tatt denne gangen. Jeg er helt utkjørt i dag også, så må ha en dag til på sofaen. Men jeg prøver å tenke at det egentlig er positivt at anfallene kommer, for de kommer gjerne når det er mye hormoner inne i bildet, og det vil jeg jo at det skal være nå ;)
 
Nydelig lille Knerten, dette blir bra!

Ikke kjekt med migrene da, selv om det er bra med hormoner altså.

Ps, signaturen din sier at dere prøver på nr 2. Du er gravid med nr 2!
 
Nydelig lille Knerten, dette blir bra!

Ikke kjekt med migrene da, selv om det er bra med hormoner altså.

Ps, signaturen din sier at dere prøver på nr 2. Du er gravid med nr 2!
Ja, nå begynner jeg faktisk å tro litt ordentlig på at dette blir bra ❤️

Migrene er noe herk, og det har vært nydelige nesten to år uten. Ikke savna det et sekund :P

Takk for tipset om signaturen. Jeg ser den aldri, så jeg tenker aldri på den :P Men nå er den endra! :) Dukker den bare opp hvis man er på PC/pad, eller hvordan funker det egentlig?
 
Back
Topp