Enkefalos hopper i det igjen!

Hehe, vet hvordan det er.. :p Godt du passer på :D Ja, jeg håper det bare fortsetter å bli gode opplevelser på UL ❤️❤️
Godt du forstår. Ser at det kunne tolkes som litt sånn" jeg er for god for deg å skal bemerke teite ting person" :p
Jaa, det skal det bli, 2019 er året :Heartred
 
Godt du forstår. Ser at det kunne tolkes som litt sånn" jeg er for god for deg å skal bemerke teite ting person" :p
Jaa, det skal det bli, 2019 er året :Heartred
Haha, nei, sånn tolka jeg det absolutt ikke! :D Jeg synes det bare er koselig at folk engasjerer seg ❤️ 2019 skal være året - både for meg og for deg!!
 
Åååå ❤️❤️ Begynner å gråte jeg ❤️ Så fantastisk å få se lille reka med bankende hjerte ❤️❤️❤️
 
Åååå ❤️❤️ Begynner å gråte jeg ❤️ Så fantastisk å få se lille reka med bankende hjerte ❤️❤️❤️
Åå, så koselig, Venessiela ❤️ Ja, det var helt utrolig å se den lille knerten :love7 Nå skal vi begge til september/oktober med baby i magen :D
 
5+6
Da har vi nettopp sett verdens fineste bittelille knert med et bankende hjerte :love7:talk017
Jeg hadde psyka meg så til de grader ned og var skikkelig forberedt på at det kunne være for tidlig :p Men jeg så den bittelille blinkinga med en gang ❤️❤️ Han var veeldig kjapp, nesten litt for kjapp etter min smak. Jeg kunne gjerne ha ligget og sett på den lille reka enda litt til :laughing002 Så jeg vet ikke hvor nøyaktig CRL-målet ble når jeg ser at han målte den til ca 1,6 mm, men samtidig sa det passer perfekt med 5+6 +/- én dag. Men DET gidder jeg ikke tenke på nå uansett. Det er jo øøørsmå forskjeller. Vi har sett bankende hjerte!!!! :excited001:happy093:love7

Det er jo ikke så mye å se på bildet så tidlig, men her er den lille tassen i alle fall ❤️ Tenk at vi kanskje skal være så heldige å få oppleve dette igjen ❤️

Vis vedlegget 286775

Hurra!! Dette var fantastiske nyheter :Heartbigred
 
Åå, så koselig, Venessiela ❤️ Ja, det var helt utrolig å se den lille knerten :love7 Nå skal vi begge til september/oktober med baby i magen :D
Det SKAL vi!! ❤️❤️❤️
 
Åh neimen! Liten klumpe med hjerte ❤️❤️
 
Gratulerer med blinkende knøtt:love7 og den rekka med tester da, nydelig lina opp:hilarious: #satisfying
Knis! Jeg er jo litt (veldig) prøvernerd, så det var obligatorisk å ta samlebilde :p Brukte litt tid på å line dem pent etter hverandre, ja :knegg: Teste-OCD :bag:
 
Hei! Som vanlig presterer jeg å koble av når det skjer store ting her inne!! Så INNMARI flott ultralyd, Enkefalos!! ❤️❤️❤️ Gravidhormonene mine taklet dette bra, vet du :sad010:love017:smiley-angelic008
Nå kan du bare tenke på lille blink frem til neste UL! Her er det litt under to uker til jordmor og doppler- det gleder jeg meg skikkelig til! ❤️ Nyt tiden uten tester, og begynn å tenke på alle glade ting! Neste julaften, for eksempel! :love7
 
Hei! Som vanlig presterer jeg å koble av når det skjer store ting her inne!! Så INNMARI flott ultralyd, Enkefalos!! ❤️❤️❤️ Gravidhormonene mine taklet dette bra, vet du :sad010:love017:smiley-angelic008
Nå kan du bare tenke på lille blink frem til neste UL! Her er det litt under to uker til jordmor og doppler- det gleder jeg meg skikkelig til! ❤️ Nyt tiden uten tester, og begynn å tenke på alle glade ting! Neste julaften, for eksempel! :love7
Tuuusen takk, kjære deg! :D Ja, nå ser jeg bare for meg den lille knerten og det iherdig blinkende hjertet hele tiden ❤️ Bevare den gode følelsen! Jeg fikk gåsehud av å lese "neste julaften". Første julaften hvor førstemann faktisk begynner å forstå litt og forhåpentligvis første julaften som tobarnsmor. Æææ!! Litt skummelt langt fram, men gud, så deilig å tenke på ❤️❤️Så deilig at det ikke er så lenge til ny jordmortime for deg. Det er så stas å høre hjertet ❤️ Håper vi også får høre hjertet på ca samme tidspunkt.
 
6+0
Ny uke! Og jeg føler at denne uka er første uka man liksom kan kalle seg litt ordentlig gravid. Uke 5 er på en måte fortsatt en sånn veldig tidlig uke. Uke 6 derimot - da begynner vi å snakke :knegg::love7 Første dag uten test. Deilig, selv om det er sykt tilfredsstillende å se de to strekene dukke opp så fort :P

Jeg skal innrømme en ting da. Jeg kunne ønske han målte embryoet litt mer nøyaktig. Jeg klarer ikke helt å slippe tanken på at det (i alle fall ut ifra de tabellene jeg har sett) skulle ha målt rundt 3 mm, mens han målte det til 1,6 mm. Jeg prøver å fortelle meg selv at det er vanskelig å få til nøyaktig måling så tidlig. Jeg så jo selv hvor blurry bildet var. Jeg slet i alle fall med å se hva som var hva :p Men ja. Jeg blir litt oppgitt over meg selv. Skal prøve å slutte å tenke på det :rolleyes:

Litt blod på Crinonestaven i går, men ingenting verken før eller etter. Jeg tror jeg bare må innstille meg på at dette svangerskapet inneholder mer spotting enn sist gang. Jeg skjønner nå hvor heldig jeg var sist. Da så jeg litt blod bare én gang. Men. Heldigvis hyppige ultralyder som kan gjøre meg trygg ❤️
 
Tuuusen takk, kjære deg! :D Ja, nå ser jeg bare for meg den lille knerten og det iherdig blinkende hjertet hele tiden ❤️ Bevare den gode følelsen! Jeg fikk gåsehud av å lese "neste julaften". Første julaften hvor førstemann faktisk begynner å forstå litt og forhåpentligvis første julaften som tobarnsmor. Æææ!! Litt skummelt langt fram, men gud, så deilig å tenke på ❤️❤️Så deilig at det ikke er så lenge til ny jordmortime for deg. Det er så stas å høre hjertet ❤️ Håper vi også får høre hjertet på ca samme tidspunkt.

Ja tenk den da, jul 2019. enkefalos og mannen er tobarnsforeldre, storebror skjønner litt av julen og lillebrøster er fersk og liten. Dåpsalder (nå kom jeg i farten ikke på om dere døper eller ei, men den alderen i alle fall) når det helt ferske begynner å gå seg til og den lille er liten, men likevel ikke sånn helt fersk, for en herlig tid

Julen 2019 ser jeg med hjerter som bobler rundt akkurat nå. :love7:love7
 
Tuuusen takk, kjære deg! :D Ja, nå ser jeg bare for meg den lille knerten og det iherdig blinkende hjertet hele tiden ❤️ Bevare den gode følelsen! Jeg fikk gåsehud av å lese "neste julaften". Første julaften hvor førstemann faktisk begynner å forstå litt og forhåpentligvis første julaften som tobarnsmor. Æææ!! Litt skummelt langt fram, men gud, så deilig å tenke på ❤️❤️Så deilig at det ikke er så lenge til ny jordmortime for deg. Det er så stas å høre hjertet ❤️ Håper vi også får høre hjertet på ca samme tidspunkt.

Ikke sant! Jeg gleder meg så veldig til jul og å ha en rimelig fersk baby på armen da! Gjett om hele familien skal stille til ugly- sweater- bilde, a! :greet008:rendeer:hello
Vi fikk høre hjertelyden på UL uke 8+0, i hvert fall, så den lyden har jeg bært med meg i hjertet frem til nå! Har vært godt å tenke på! :love7
 
Back
Topp