Enkefalos hopper i det igjen!

Lykke til i dag :rolleyes:
 
Neimen hva?! Sååå sjukt gøy at du venter nummer 2! Grattis! Og masse lykke til på ultralyd!
Nå ble jeg akutt litt prøvesjuk... :hilarious:
 
Lykke til i morgen ❤️
Masse lykke til imorgen :Heartred:Heartred:Heartred
Masse lykke til!!
Krysser fingrene for deg nå i dag.
Tenker på deg i dag, og tvi tvi ❤ (og her nede er det jo langt på dag allerede :p)
Lykke til i dag :rolleyes:
Lykke til i dag:)
Åå, dere er så fine alle sammen! Tuusen takk for lykkeønskninger ❤️❤️ Under to timer igjen!
 
Neimen hva?! Sååå sjukt gøy at du venter nummer 2! Grattis! Og masse lykke til på ultralyd!
Nå ble jeg akutt litt prøvesjuk... :hilarious:
Ja, ikke sant dette er sjukt?! Jeg skjønner fortsatt ingenting :laughing002 Vi får nå se om det faktisk er noe å juble for da :nailbiting: Har du noen tanker om nr 2, eller sier du deg fornøyd? ❤️
 
5+6
Da har vi nettopp sett verdens fineste bittelille knert med et bankende hjerte :love7:talk017
Jeg hadde psyka meg så til de grader ned og var skikkelig forberedt på at det kunne være for tidlig :p Men jeg så den bittelille blinkinga med en gang ❤️❤️ Han var veeldig kjapp, nesten litt for kjapp etter min smak. Jeg kunne gjerne ha ligget og sett på den lille reka enda litt til :laughing002 Så jeg vet ikke hvor nøyaktig CRL-målet ble når jeg ser at han målte den til ca 1,6 mm, men samtidig sa det passer perfekt med 5+6 +/- én dag. Men DET gidder jeg ikke tenke på nå uansett. Det er jo øøørsmå forskjeller. Vi har sett bankende hjerte!!!! :excited001:happy093:love7

Det er jo ikke så mye å se på bildet så tidlig, men her er den lille tassen i alle fall ❤️ Tenk at vi kanskje skal være så heldige å få oppleve dette igjen ❤️

Screenshot_20190128-150307_Gallery.jpg
 
Fantastisk, Enkefalos! ❤️ Gratulerer så mye med helt perfekt ul av den lille spiren deres ❤️
 
Gratulerer så mye med hjertebank:Heartred Såå bra :D
 
5+6
Da har vi nettopp sett verdens fineste bittelille knert med et bankende hjerte :love7:talk017
Jeg hadde psyka meg så til de grader ned og var skikkelig forberedt på at det kunne være for tidlig :p Men jeg så den bittelille blinkinga med en gang ❤️❤️ Han var veeldig kjapp, nesten litt for kjapp etter min smak. Jeg kunne gjerne ha ligget og sett på den lille reka enda litt til :laughing002 Så jeg vet ikke hvor nøyaktig CRL-målet ble når jeg ser at han målte den til ca 1,6 mm, men samtidig sa det passer perfekt med 5+6 +/- én dag. Men DET gidder jeg ikke tenke på nå uansett. Det er jo øøørsmå forskjeller. Vi har sett bankende hjerte!!!! :excited001:happy093:love7

Det er jo ikke så mye å se på bildet så tidlig, men her er den lille tassen i alle fall ❤️ Tenk at vi kanskje skal være så heldige å få oppleve dette igjen ❤️

Vis vedlegget 286775

Åh, så fantastisk!❤️
 
Hurra for hjertebank! :love7:love7
 
Fantastisk, Enkefalos! ❤️ Gratulerer så mye med helt perfekt ul av den lille spiren deres ❤️
Åååå, nå kom tårene her ❤❤❤❤❤❤❤ dette var jo bare helt fantastisk :smiley-bounce016
Gratulerer så mye med hjertebank:Heartred Såå bra :D
Gratulerer såååååå mye!!:):)
Åh, så fantastisk!❤️
Hurra for bankende hjerte:Heartbigred
Hurra for hjertebank! :love7:love7
Tusen, tusen takk! For en opplevelse ❤️❤️❤️
 
Åå, så fantastisk!! Gratulerer så utrolig masse med frisk spire og bankende hjerte, Enkefalos!:Heartred:Heartred
 
Åå, så fantastisk!! Gratulerer så utrolig masse med frisk spire og bankende hjerte, Enkefalos!:Heartred:Heartred
Tuuusen takk ❤️❤️ Håper alle ULene blir som i dag med positive nyheter :D
 
Hurra for hjertebank ❤️
 
Back
Topp