Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, nå er det heldigvis snart bare halvannet døgn igjen til UL Testene hjelper veldig Og ja, det bekkenet kan godt roe ned litt altså. Vet jo det er litt risky med graviditet når jeg fortsatt ikke er 100% frisk i bekkenet, men det kan godt drøye litt tilDette ser ut som perfekte tester! Snart mandag og tul! Og det bekkent kan snurpe igjen og bare skjerpe seg! Så det så!
Så godt å høre flere solskinnshistorier Håper jeg følger etter! Jeg er så glad for at det gikk bra til slutt med dereJeg har spotta og blødd i begge svangerskapene mine. Ene gikk jo ikke bra, men det hadde ingen sammenheng med blødningene jeg hadde hatt (mistet i uke 24, morkakesvikt).
Tusen takk Det er veldig godt å høre om andre som har spottet og hvor det har gått bra altsåJeg blødde og spotta i siste svangerskap nå fra uke 5 til uke 11, og det gikk veldig bra
Krysser fingrene for deg
De første ukene (egentlig hele første trimester) suger. Ikke noe å si på det. Hvor langt på vei er du på Mandag?5+3 forts.
Det har heldigvis så langt ikke kommet noe mer blod. I morges var det som sagt litt friskt blod med noen rester, og så var det lyserosa på papiret. Hadde sånne mensmurringer som jeg pleier å ha akkurat idet mensen begynner - sånne smerter som nesten kjennes ut som tarmsmerter (disse har jeg ikke hatt tidligere i svangerskapet). Men det roet seg utover formiddagen. Det har vært litt brune rester i løpet av dagen, men mest ingenting. Aldri noe i truseinnlegget. Det roer meg litt igjen - i alle fall inntil neste eventuelle blødning.. Har flydd på do i hele dag for å sjekke. Har følt det har rent nesten hele dagen og har stålsatt meg for blod hver gang. I morges var jeg sikker på at det kom til å gå galt. Og jeg er langt ifra trygg nå heller. Vi får bare ta en dag av gangen. Og håpe at denne helga bare flyr avsted! Nå angrer jeg litt på at jeg har time sent på dagen på mandag Og så håper jeg at det ikke blir noen tvil på mandag. For det er jo fortsatt sånn at det kan være for tidlig for hjertebank.
Æsj, superhat på disse første ukene! Nå mye mer enn før.
Ja, fy søren Drittuker! Jeg er 5+6 på mandag, så det blir spennende å se om jeg i det hele tatt er langt nok på vei til å se hjerteblink da.De første ukene (egentlig hele første trimester) suger. Ikke noe å si på det. Hvor langt på vei er du på Mandag?
Super spennende ja. Du har bare med å oppdatereJa, fy søren Drittuker! Jeg er 5+6 på mandag, så det blir spennende å se om jeg i det hele tatt er langt nok på vei til å se hjerteblink da.
Oh yes, vær du sikkerSuper spennende ja. Du har bare med å oppdatere
Ja, jeg er veldig letta. Men selvfølgelig også mer urolig enn tidligere. Snart mandag heldigvis!Så godt å lese at det har stoppet!
Ja, jeg er veldig letta. Men selvfølgelig også mer urolig enn tidligere. Snart mandag heldigvis!
Ja, det håper virkelig jeg også. Helst senest fredag samme uke, om jeg kan få velge. Men frykter det blir mandag en uke etter. Vi får se OM det trengs og i så fall hva jeg klarer å grine meg tilSnart mandag. Håper du får ny time snart dersom det er for tidlig.
Tuuusen takk Og hei, du er gravid igjen du også??! Sååå utrolig koselig!! Kanskje det blir samme måned på oss igjenÅå, så godt det har stoppet! Krysser fingrene for at du slipper flere blødninger fremover, og ikke minst at lille spira sitter hele veien
Jaa! Satt ganske fort når vi først bestemte oss, og testene lurte meg ikke denne gangen Må ha vært en kjemisk sist.. Men ja, hadde vært morsomt om vi fikk ganske nøyaktig samme mellomrom på de to! Krysser fingrene for at vi begge kommer oss smilende ut av dette forferdelige første trimesteretTuuusen takk Og hei, du er gravid igjen du også??! Sååå utrolig koselig!! Kanskje det blir samme måned på oss igjen
Så deilig at det klaffet så fort igjen for dere Det blir spennende å følge deg. Og ja, jeg håper virkelig første trimester fyker avgårde med bare positive nyheter, så vi snart kan begynne å nyte litt Har du vært på noen UL enda eller skal du?Jaa! Satt ganske fort når vi først bestemte oss, og testene lurte meg ikke denne gangen Må ha vært en kjemisk sist.. Men ja, hadde vært morsomt om vi fikk ganske nøyaktig samme mellomrom på de to! Krysser fingrene for at vi begge kommer oss smilende ut av dette forferdelige første trimesteret