Enkefalos hopper i det igjen!

Hvordan går det i dag? Nå må denne spiren bare klamre seg fast altså!!! ❤❤❤ sender deg mange gode tanker og klemmer ❤❤❤

5+3

Har sovet forferdelig dårlig i natt. Har drømt så mange ganger at det går dårlig og at jeg våkner opp til masse blod. Det begynner å synke inn at dette kanskje ikke går bra. Fortsatt litt blod i restene og lyserosa da jeg tørka meg. Absolutt ikke store mengder, men nok til at jeg ikke roer meg. Øm i underlivet. Og hvis jeg skal snakke om ting som har vært annerledes de siste dagene, så har kvisene roet seg helt. Sist jeg var gravid, så jeg ut som et pizzatryne lenge :P Men fortsatt litt ømme brystvorter, og testene er fine (dog faktisk litt svakere enn i går. Men det kan bare være forskjell i urinkonsentrasjon).

Screenshot_20190125-060502_Gallery.jpg

Jeg synes det er vanskelig å skulle tenke at denne gangen har jeg et svangerskap hvor jeg spotter, men at alt vil gå bra, siden jeg sist gang kun spottet én gang i uke 8. Spotting har aldri vært noe godt tegn for meg før. Nå skulle jeg gjerne hatt tusen solskinnshistorier om spotting i svangerskap.

Æsj, det er vel ikke noe annet å gjøre enn å bare vente og se. Håpe at det ikke øker på. Og at helga fyker avgårde.

Dette skal gå bra, kroppen din har jo lært. Såre slimhinner kan gi store uskyldige blødninger, og man kan jo også blø uskyldig fra livmoren. Til og med store klumper. Jeg vet at du vet, men jeg må minne deg på det. For hcg-nivået ditt tyder ikke på at kroppen har gitt opp spiren din. :Heartred Klor deg fast lille spire. :Heartred
Takk for påminnelsen, vennen ❤️ Jeg trenger så mange påminnelser jeg kan få akkurat nå, for nå har pessimista flyttet inn.

Hvordan går det i dag? Nå må denne spiren bare klamre seg fast altså!!! ❤❤❤ sender deg mange gode tanker og klemmer ❤❤❤
Tusen takk ❤️❤️ La akkurat ut en oppdatering.

5+3
Har sovet forferdelig dårlig i natt. Har drømt så mange ganger at det går dårlig og at jeg våkner opp til masse blod. Det begynner å synke inn at dette kanskje ikke går bra. Fortsatt litt blod i restene og lyserosa da jeg tørka meg. Absolutt ikke store mengder, men nok til at jeg ikke roer meg. Øm i underlivet. Og hvis jeg skal snakke om ting som har vært annerledes de siste dagene, så har kvisene roet seg helt. Sist jeg var gravid, så jeg ut som et pizzatryne lenge :p Men fortsatt litt ømme brystvorter, og testene er fine (dog faktisk litt svakere enn i går. Men det kan bare være forskjell i urinkonsentrasjon).

Vis vedlegget 286520

Jeg synes det er vanskelig å skulle tenke at denne gangen har jeg et svangerskap hvor jeg spotter, men at alt vil gå bra, siden jeg sist gang kun spottet én gang i uke 8. Spotting har aldri vært noe godt tegn for meg før. Nå skulle jeg gjerne hatt tusen solskinnshistorier om spotting i svangerskap.

Æsj, det er vel ikke noe annet å gjøre enn å bare vente og se. Håpe at det ikke øker på. Og at helga fyker avgårde.

Kjære deg!
Jeg har ikke noe å si om spotting, men den ømheten hadde jeg frem til uke 6 et sted! Skjønner at du blir nervøs og stresset, men ennå så lenge ser det jo ikke ut til at du må tenke negativt. Det høres ut som om det er såpass små mengder at det bør gå greit! ❤️
Håper det roer seg gjennom dagen i dag! Og de testene er strålende flotte! God klem til deg! ❤️❤️❤️

Jeg kan gi deg tre solskinnshistorier om blod og barn i alle fall. Jeg har blødd i større eller mindre grad i alle mine svangerskap.

Kjære deg!
Jeg har ikke noe å si om spotting, men den ømheten hadde jeg frem til uke 6 et sted! Skjønner at du blir nervøs og stresset, men ennå så lenge ser det jo ikke ut til at du må tenke negativt. Det høres ut som om det er såpass små mengder at det bør gå greit! ❤️
Håper det roer seg gjennom dagen i dag! Og de testene er strålende flotte! God klem til deg! ❤️❤️❤️
Tusen takk, Eplebit ❤️❤️ Det har heldigvis ikke kommet noe mer, så nå er jeg litt roligere igjen. Men jeg er langt ifra trygg. Får bare holde ut denne helga :nailbiting: Jeg syntes forresten ømheten var litt annerledes i morges. Sånn som det er rett før mensen kommer, ikke bare sånne "koselige" murringer :P Så det var litt skremmende sammen med blodet. Men foreløpig har det roet seg.

Jeg kan gi deg tre solskinnshistorier om blod og barn i alle fall. Jeg har blødd i større eller mindre grad i alle mine svangerskap.
Det er veldig godt å lese. For selv om jeg vet, så er det godt med en påminnelse. ❤️ Håper virkelig jeg får følge i dine spor!

Det er veldig godt å lese. For selv om jeg vet, så er det godt med en påminnelse. ❤️ Håper virkelig jeg får følge i dine spor!
Jeg vet at du vet. Men det er greit å minne på likevel ja.

Jeg vil også gi deg en solskinnshistorie! Venninnen min blødde MASSE flere ganger gjennom svangerskapet med nr 2, men Den spiren er 3 år om to dager ❤️ Heier på spiren din!!

Jeg vil også gi deg en solskinnshistorie! Venninnen min blødde MASSE flere ganger gjennom svangerskapet med nr 2, men Den spiren er 3 år om to dager ❤️ Heier på spiren din!!
Takk, fine du! ❤️ Det hjelper litt å høre. Håper den spira her også holder ut litt blødning ❤️

5+3 forts.

Det har heldigvis så langt ikke kommet noe mer blod. I morges var det som sagt litt friskt blod med noen rester, og så var det lyserosa på papiret. Hadde sånne mensmurringer som jeg pleier å ha akkurat idet mensen begynner - sånne smerter som nesten kjennes ut som tarmsmerter (disse har jeg ikke hatt tidligere i svangerskapet). Men det roet seg utover formiddagen. Det har vært litt brune rester i løpet av dagen, men mest ingenting. Aldri noe i truseinnlegget. Det roer meg litt igjen - i alle fall inntil neste eventuelle blødning.. ;) Har flydd på do i hele dag for å sjekke. Har følt det har rent nesten hele dagen og har stålsatt meg for blod hver gang. :P I morges var jeg sikker på at det kom til å gå galt. Og jeg er langt ifra trygg nå heller. Vi får bare ta en dag av gangen. Og håpe at denne helga bare flyr avsted! Nå angrer jeg litt på at jeg har time sent på dagen på mandag :P Og så håper jeg at det ikke blir noen tvil på mandag. For det er jo fortsatt sånn at det kan være for tidlig for hjertebank.

Æsj, superhat på disse første ukene! Nå mye mer enn før. :wtf:

5+3 forts.
Det har heldigvis så langt ikke kommet noe mer blod. I morges var det som sagt litt friskt blod med noen rester, og så var det lyserosa på papiret. Hadde sånne mensmurringer som jeg pleier å ha akkurat idet mensen begynner - sånne smerter som nesten kjennes ut som tarmsmerter (disse har jeg ikke hatt tidligere i svangerskapet). Men det roet seg utover formiddagen. Det har vært litt brune rester i løpet av dagen, men mest ingenting. Aldri noe i truseinnlegget. Det roer meg litt igjen - i alle fall inntil neste eventuelle blødning.. ;) Har flydd på do i hele dag for å sjekke. Har følt det har rent nesten hele dagen og har stålsatt meg for blod hver gang. :p I morges var jeg sikker på at det kom til å gå galt. Og jeg er langt ifra trygg nå heller. Vi får bare ta en dag av gangen. Og håpe at denne helga bare flyr avsted! Nå angrer jeg litt på at jeg har time sent på dagen på mandag :p Og så håper jeg at det ikke blir noen tvil på mandag. For det er jo fortsatt sånn at det kan være for tidlig for hjertebank.

Æsj, superhat på disse første ukene! Nå mye mer enn før. :wtf:

Jeg tror dette er den beste lille terminspiren! ❤️ Tenk de gode mamma-tankene! :)

Krysser fingrene for deg, testene dine er supre og symptomene dine er jo der. Mange som blør en del, og du har jo bare bittelitt. Jeg har trua, og krysser fingrene for at det det går fort til UL ❤️

Krysser fingrene for deg, testene dine er supre og symptomene dine er jo der. Mange som blør en del, og du har jo bare bittelitt. Jeg har trua, og krysser fingrene for at det det går fort til UL ❤️
Tusen takk, Poppi ❤️ Ja, nå som det ikke har kommet mer, har jeg roet meg litt. Det er jo det som er skummelt når man ser blod - blir det bare med det eller er det starten på en stor blødning. Foreløpig ser det heldigvis ut som det er det første. ❤️

5+4

Det har heldigvis ikke kommet noe mer blod siden i går morges. Bare brune rester. Så da puster jeg letta ut for denne gang. Som nevnt over her - det skumle med blødning er jo at man aldri vet om det bare blir med det eller om det er starten på en stor blødning. Det ble jo full katastrofemodus da jeg så det først :bag: Men jeg er VELDIG glad for at det ikke har kommet noe mer. Da har jeg litt trua igjen ❤️ Glad det er helg og jeg får slappet litt av.

Testene er fortsatt fine. Jeg trenger nok den bekreftelsen de neste par dagene (men jeg er klar over at de kan bli svakere igjen fordi de blir mettet av HCG til slutt altså). Nå er jeg tom for BT tidlig, men har noen BT vanlig og MakeSure igjen. Hvis UL blir positiv på mandag, slutter jeg testingen.

Screenshot_20190126-121553_Gallery.jpg

Jeg synes bekkenet har krangla litt mer enn normalt de siste par dagene. Jeg frykter det er pga graviditeten. Hadde håpet å skulle slippe unna en forverring i alle fall noen uker til. Jeg skal heldigvis til fysio på onsdag, så da får vi legge en plan. Har ikke vært hos henne etter at jeg ble gravid enda.

God lørdag, alle sammen! ❤️

5+4
Det har heldigvis ikke kommet noe mer blod siden i går morges. Bare brune rester. Så da puster jeg letta ut for denne gang. Som nevnt over her - det skumle med blødning er jo at man aldri vet om det bare blir med det eller om det er starten på en stor blødning. Det ble jo full katastrofemodus da jeg så det først :bag: Men jeg er VELDIG glad for at det ikke har kommet noe mer. Da har jeg litt trua igjen ❤️ Glad det er helg og jeg får slappet litt av.

Testene er fortsatt fine. Jeg trenger nok den bekreftelsen de neste par dagene (men jeg er klar over at de kan bli svakere igjen fordi de blir mettet av HCG til slutt altså). Nå er jeg tom for BT tidlig, men har noen BT vanlig og MakeSure igjen. Hvis UL blir positiv på mandag, slutter jeg testingen.

Vis vedlegget 286601

Jeg synes bekkenet har krangla litt mer enn normalt de siste par dagene. Jeg frykter det er pga graviditeten. Hadde håpet å skulle slippe unna en forverring i alle fall noen uker til. Jeg skal heldigvis til fysio på onsdag, så da får vi legge en plan. Har ikke vært hos henne etter at jeg ble gravid enda.

God lørdag, alle sammen! ❤️

Dette ser ut som perfekte tester! Snart mandag og tul! Og det bekkent kan snurpe igjen og bare skjerpe seg! Så det så!

Back
Topp