Mye mer enn jeg tror er ett godt tegn, begynte med kramper, også kom det blodNeeei?? Er det mulig?! Mye eller? Håper det bare er uskyldig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mye mer enn jeg tror er ett godt tegn, begynte med kramper, også kom det blodNeeei?? Er det mulig?! Mye eller? Håper det bare er uskyldig!
Ånei, så utrolig urettferdig!! Krysser alt jeg har for at det gir seg og at alt er bra i magen Husk at det kan hende det er en tvilling som faller fra og at i så fall sistemann fortsatt kan ha det tipp topp inni derMye mer enn jeg tror er ett godt tegn, begynte med kramper, også kom det blod
Tusen takk Veldig godt med kveldens testerGratulerer så mye med 5+0 og perfekte tester!
Åå, jeg håper det! Ble litt i tvil i morges, men håper det bare var et enkelttilfelle.Hurra! Her blir det terminspire helt uten tvil
Jeg er såå redd for å håpe en ting og at alt faller i grus nå... Så vet ikke helt hva jeg skal tru...Ånei, så utrolig urettferdig!! Krysser alt jeg har for at det gir seg og at alt er bra i magen Husk at det kan hende det er en tvilling som faller fra og at i så fall sistemann fortsatt kan ha det tipp topp inni der
Skjønner deg veldig godt. Jeg er helt lik. Bedre å forberede seg på det verste, så slaget ikke blir så hardt. Men jeg håper fortsatt for spira/spirene dineJeg er såå redd for å håpe en ting og at alt faller i grus nå... Så vet ikke helt hva jeg skal tru...
Men takk
Jeg vil så gjerne følge deg på veien, og ikke bare i kulissene. Men vi får se åssen det blir.
Tusen takk Det trengs virkelig nå... Tar til meg alt som tas til megSkjønner deg veldig godt. Jeg er helt lik. Bedre å forberede seg på det verste, så slaget ikke blir så hardt. Men jeg håper fortsatt for spira/spirene dine
Tusen takk, fine du Håper virkelig det er veien mot september vi har begynt på nåGratulerer med den første av mange kommende milepæler
Gleder meg stort til å følge deg til september
Jeg har trua!Tusen takk, fine du Håper virkelig det er veien mot september vi har begynt på nå
Takk!Gratulerer med 5 uker
Gratulerer med 3+5+0 forts.
Det ble litt mange krisetanker i dag pga den rødbrune Crinonen. Ble plutselig dratt kraftig ned på jorda og minnet på at det kan snu med bare et knips. Har flydd på do og sjekka i hele dag, spesielt fordi det har murret en del i dag. Så jeg måtte bare teste da jeg kom hjem fra jobb. Urinen til morgenen i dag var ikke veldig konsentrert, men det er den etter jobb. Jeg er veldig glad for at jeg gjorde det. Disse testene kombinert med ikke noe mer brunt eller rødt (annet enn biiittelitt bittesmå brune rester), gjorde meg litt tryggere igjen Hadde egentlig ikke tenkt å ta enda en digital (galskap liksom ), men da jeg så hvor sterke strekene var, måtte jeg bare. Da er jeg offisielt ferdig med de digitale Håper jeg slipper å se mer brunrødt fremover. Med sønnen min blødde jeg bare litt én kveld i uke 8 etter å ha hoppa og dansa en hel dag på festival. Så jeg forventer liksom ikke noe blødning.
Her er testene Over kjemisk-grensa! Hurra! Nå skal jeg kose meg med den følelsen resten av kvelden
Vis vedlegget 286333
Tusen takk! Det var veldig veldig deilig å se 3+ altså, selv om jeg egentlig hadde lovet meg selv å ikke jakte på den denne gangenÅh. Hurra hurra hurra! Gratulerer med nydelig milepælsfeiring med flotte tester.
Tusen takk Ja, vil si 5+0 er første litt ordentlige milepælNydelige tester! Gratulerer med første (?) milepæl
Tusen takkGratulerer med 3+