Enkefalos hopper i det igjen!

Skjønner den! Det er ikke vits i å stresse med det hvis du ikke føler behovet for det :) Og forstår også veldig godt tanken om å helst få en av gangen. I forrige prøverrunde hadde vi flere ganger sjans for tvillinger blant annet pga stimulering med Pergotime, og selv om to også hadde vært velkomment, er vi VELDIG glad for at vi fikk en av gangen :laughing002 Krysser fingrene for at du får UL :D
Jeg har tatt 30 kurer med Pergotime og lignende, men var aldri redd for tvillinger da, faktisk. Litt annerledes nå, når jeg har satt inn to.
Men føles at en av gangen er best :)

Blir spennende å følge hverandre. Håper at vi kommer i mål begge to.
 
Oi oi Oi, skjønner at jeg trygt kan begynne å strikke babyteppet jeg prata om til deg ❤❤❤
Ja, det ser nå i alle fall veldig lovende ut :love7 :D Knupp ❤️❤️❤️
 
Jeg har tatt 30 kurer med Pergotime og lignende, men var aldri redd for tvillinger da, faktisk. Litt annerledes nå, når jeg har satt inn to.
Men føles at en av gangen er best :)

Blir spennende å følge hverandre. Håper at vi kommer i mål begge to.
Det var én runde med pergo hvor det på UL var minst to ledende folikler. Så da måtte vi ta et bevisst valg om vi ville legge inn aksjer :p Men selvfølgelig gjør man det. Man lar jo ikke en dobbelsjanse gå fra seg! :D Satser på at vi begge kommer i mål, ja ❤️ Har du dagbok på Assistert kanskje?
 
Det var én runde med pergo hvor det på UL var minst to ledende folikler. Så da måtte vi ta et bevisst valg om vi ville legge inn aksjer :p Men selvfølgelig gjør man det. Man lar jo ikke en dobbelsjanse gå fra seg! :D Satser på at vi begge kommer i mål, ja ❤️ Har du dagbok på Assistert kanskje?
Jeg fikk aldri UL på pergo, så jeg famla i blinde hele tida. Ble gravid på Pergo og eggløsningsprøyte, men mista da også.

Jepp, det har jeg :)
Vil egentlig ha den over på skjult, men ikke kommet så langt enda
 
5+0

Selvfølgelig får jeg ikke lov å feire denne dagen helt uten bekymringer. For i morges kom det masse brunrøde Crinonerester. Og jeg vet veldig godt at det kan komme av såre slimhinner, men det gir meg den lille bekymringen for det. Meh.

Jaja. Hurra for 5+0 liksom ;) Testene er fortsatt fine da. Jeg måtte bare svi av en digital til, men er ikke overrasket over at det står 2-3. Har én igjen som jeg prøver om noen dager igjen. Det kan vel kanskje hende jeg fortsetter å teste litt til pga den Crinonen :angelic:

Screenshot_20190122-064625_Gallery.jpg


Screenshot_20190122-064609_Gallery.jpg


Screenshot_20190122-064641_Gallery.jpg
 
5+0
Selvfølgelig får jeg ikke lov å feire denne dagen helt uten bekymringer. For i morges kom det masse brunrøde Crinonerester. Og jeg vet veldig godt at det kan komme av såre slimhinner, men det gir meg den lille bekymringen for det. Meh.

Jaja. Hurra for 5+0 liksom ;) Testene er fortsatt fine da. Jeg måtte bare svi av en digital til, men er ikke overrasket over at det står 2-3. Har én igjen som jeg prøver om noen dager igjen. Det kan vel kanskje hende jeg fortsetter å teste litt til pga den Crinonen :angelic:

Vis vedlegget 286287

Vis vedlegget 286288

Vis vedlegget 286289

Første milepæl!! Hurra for fine tester! Jeg tok aldri noen digital test, jeg. Jeg tror mine 25 mlu fra BP hadde like sterke streker rundt 17-19 dpo, det føltes som et sikkert tegn for meg. Hvis du venter 2-3 dager så får du sikkert 3+ på digital, tipper jeg! :)
 
Jeg fikk og 2-3 i dag. Var så klar for, 3+

Gratulerer med 5 uker
 
Gratulerer med finfin milepæl❤️❤️
 
5+0 forts.

Det ble litt mange krisetanker i dag pga den rødbrune Crinonen. Ble plutselig dratt kraftig ned på jorda og minnet på at det kan snu med bare et knips. Har flydd på do og sjekka i hele dag, spesielt fordi det har murret en del i dag. Så jeg måtte bare teste da jeg kom hjem fra jobb. Urinen til morgenen i dag var ikke veldig konsentrert, men det er den etter jobb. Jeg er veldig glad for at jeg gjorde det. Disse testene kombinert med ikke noe mer brunt eller rødt (annet enn biiittelitt bittesmå brune rester), gjorde meg litt tryggere igjen ❤️ Hadde egentlig ikke tenkt å ta enda en digital (galskap liksom :p ), men da jeg så hvor sterke strekene var, måtte jeg bare. Da er jeg offisielt ferdig med de digitale :D Håper jeg slipper å se mer brunrødt fremover. Med sønnen min blødde jeg bare litt én kveld i uke 8 etter å ha hoppa og dansa en hel dag på festival. Så jeg forventer liksom ikke noe blødning.

Her er testene :love7 Over kjemisk-grensa! Hurra! ❤️ Nå skal jeg kose meg med den følelsen resten av kvelden :D

Screenshot_20190122-182254_Gallery.jpg
 
Så flotte tester! Gratulerer med 5+0 ❤️
 
Første milepæl!! Hurra for fine tester! Jeg tok aldri noen digital test, jeg. Jeg tror mine 25 mlu fra BP hadde like sterke streker rundt 17-19 dpo, det føltes som et sikkert tegn for meg. Hvis du venter 2-3 dager så får du sikkert 3+ på digital, tipper jeg! :)
Nei, jeg hadde egentlig ikke tenkt å stresse med de digitale denne gangen siden de ga så mye rart av resultater ved sist graviditet. Men så er det liksom så morsomt å se også da :angelic: Jeg har tatt BP 25 mlu nesten hver dag også, har bare ikke giddi å posta bilde av dem også. Og de har vært bortimot like som BP tidlig i det siste. Så jeg er veldig fornøyd med det altså ❤️ Heldigvis fikk jeg 3+ nå i ettermiddag, så da er det i alle fall ikke noe å lure på :D
 
Gratulerer! Godt å få fine tester
Jeg feirer grensa med og blø jeg :smiley-angry017
 
Herlig! Gratulerer med milepælen :D ❤️
 
Jeg fikk og 2-3 i dag. Var så klar for, 3+

Gratulerer med 5 uker
Jeg var veldig klar for at det skulle komme 2-3, men måtte bare prøve siden det var 5+0 :p Regna meg fram, sammenlignet med HCG-blodprøvene jeg tok i sist uka, til at jeg nok tidligst ville ligge på 2000 i HCG i dag med doblingshastighet på 48 timer (og det kan jo ta lengre tid). Så jeg visste at marginene var små :p Men så fikk jeg heldigvis 3+ i kveld da ❤️
 
Back
Topp