Enkefalos hopper i det igjen!

12 år høres helt umenneskelig ut! Men nå skal de årene være ferdig og et nytt kapittel er i gang :D Bare å glede seg ❤️ Hvor langt har du kommet tidligere? Og når har du UL? :)
Det er og umenneskelig lenge... Men håper ventetida er slutt nå :Heartpink
Har kommet til rundt 4+4 og to ganger til rett før 4. Så er rekord nå :Heartblue Men nå har jeg satt inn to.

Har fått time 13.februar på Riksen, men vurderer en legetime og høre om jeg kan få en på sykehuset lokalt også, og da kanskje før.
På grunn av historien min.
 
Takk, vennen ❤️ Jeg skal ikke klage på de, nei. Kunne sånn ønske at du også fikk noen beroligende tester snart ❤️
Ja det hadde virkelig vært noe, men vi får bare se hvordan den ser ut i kveld/morgentidlig ❤️
 
Ååå så fine tester altså! ❤️❤️
 
Det er og umenneskelig lenge... Men håper ventetida er slutt nå :Heartpink
Har kommet til rundt 4+4 og to ganger til rett før 4. Så er rekord nå :Heartblue Men nå har jeg satt inn to.

Har fått time 13.februar på Riksen, men vurderer en legetime og høre om jeg kan få en på sykehuset lokalt også, og da kanskje før.
På grunn av historien min.
Da blir det spennende å se om det er en eller to der inne :D Har du eller skal du ta noen HCG-blodprøver? Krysser fingrene for at du får UL tidligere. 13. februar er jo en evighet til! :p
 
4+6

I morgen er det første milepæl :nailbiting: Og testene er såå fine, så jeg kan ikke skjønne annet enn at den milepælen skal passeres uten problem? ❤️

Screenshot_20190121-070004_Gallery.jpg


Screenshot_20190121-070022_Gallery.jpg
 
Da blir det spennende å se om det er en eller to der inne :D Har du eller skal du ta noen HCG-blodprøver? Krysser fingrene for at du får UL tidligere. 13. februar er jo en evighet til! :p
Tror ikke jeg tar noen. Tok det sist, for å se om blødningen var slem. Og det var den.
Men ikke hatt noen nå. Så tror jeg lar være :) Selv om det hadde vært spennende.
Men kanskje litt slemt å si, men vi ønsker oss en av gangen, men vi tar i mot to altså, ellers hadde vi nekta å få satt dem inn begge :)

Jaa, 13. er lenge til. Men ikke hatt lyst på å bestille meg legetime før etter uke 5 er gått, så bestiller i morgen kanskje.
Også spør jeg veldig pent om UL :)
 
Testene dine er superfine :) Mine er ikke så sterke
 
Fy fader så lekre tester :D
De får det til å rasle i eggstokkene her :p
 
4+6
I morgen er det første milepæl :nailbiting: Og testene er såå fine, så jeg kan ikke skjønne annet enn at den milepælen skal passeres uten problem? ❤️

Vis vedlegget 286180

Vis vedlegget 286181
Så artig å se testene dine og alt! Er som å se mine tester i slutten av juli/starten av august og her ligger jeg med spinnvill frøken i magen❤️ Dette blir det baby av!
Er bare en ting å si og det er gratulerer så mye, nå blir det mange fantastisk måneder på deg fremover ❤️
 
Heelt fantastisk hærlig! Her er det terminspire, helt uten tvil :D❤️
Heeelt perfekt! :woot: Her må det være en vakker terminspire :love017 Første milepæl passeres nok helt uten problemer i morgen ❤️
Testene dine er superfine :) Mine er ikke så sterke
Fy fader så lekre tester :D
De får det til å rasle i eggstokkene her :p
Her også.

Og jeg skal ikke ha flere
Nydelige tester❤️ Dette er jo terminspire:)
Helt klart terminspire, og helt klart ingen grunn til å engste seg for 5'ern! :Heartpink
Tusen takk, søtinger :D Ja, testene er helt fantastiske! Såå tilfredsstillende med så sterke tester :D Jeg håper det er terminspire ❤️
Og ja, Avocado og Sara, prøving er ganske gøy når man slipper å holde på i det uendelige, og de positive testene renner inn :D :laughing002
 
Tror ikke jeg tar noen. Tok det sist, for å se om blødningen var slem. Og det var den.
Men ikke hatt noen nå. Så tror jeg lar være :) Selv om det hadde vært spennende.
Men kanskje litt slemt å si, men vi ønsker oss en av gangen, men vi tar i mot to altså, ellers hadde vi nekta å få satt dem inn begge :)

Jaa, 13. er lenge til. Men ikke hatt lyst på å bestille meg legetime før etter uke 5 er gått, så bestiller i morgen kanskje.
Også spør jeg veldig pent om UL :)
Skjønner den! Det er ikke vits i å stresse med det hvis du ikke føler behovet for det :) Og forstår også veldig godt tanken om å helst få en av gangen. I forrige prøverrunde hadde vi flere ganger sjans for tvillinger blant annet pga stimulering med Pergotime, og selv om to også hadde vært velkomment, er vi VELDIG glad for at vi fikk en av gangen :laughing002 Krysser fingrene for at du får UL :D
 
Så artig å se testene dine og alt! Er som å se mine tester i slutten av juli/starten av august og her ligger jeg med spinnvill frøken i magen❤️ Dette blir det baby av!
Er bare en ting å si og det er gratulerer så mye, nå blir det mange fantastisk måneder på deg fremover ❤️
Så herlig å høre!! ❤️❤️ Tror jeg må inn og kikke på testene dine fra den gangen da altså :D Det er veldig godt med suksesshistorier ❤️ Tusen takk! Håper du har rett ❤️❤️
 
Back
Topp