Enkefalos hopper i det igjen!

Så herlig! Ja, lille hjertet slår, lille baby skal vokse og gro, lillebrøster kommer til høsten.
Gratulerer
 
Så herlig! Ja, lille hjertet slår, lille baby skal vokse og gro, lillebrøster kommer til høsten.
Gratulerer
Tusen, tusen takk, Sara :love7 Jeg begynner å tro litt mer på at du har rett :D
 
5+6
Da har vi nettopp sett verdens fineste bittelille knert med et bankende hjerte :love7:talk017
Jeg hadde psyka meg så til de grader ned og var skikkelig forberedt på at det kunne være for tidlig :p Men jeg så den bittelille blinkinga med en gang ❤️❤️ Han var veeldig kjapp, nesten litt for kjapp etter min smak. Jeg kunne gjerne ha ligget og sett på den lille reka enda litt til :laughing002 Så jeg vet ikke hvor nøyaktig CRL-målet ble når jeg ser at han målte den til ca 1,6 mm, men samtidig sa det passer perfekt med 5+6 +/- én dag. Men DET gidder jeg ikke tenke på nå uansett. Det er jo øøørsmå forskjeller. Vi har sett bankende hjerte!!!! :excited001:happy093:love7

Det er jo ikke så mye å se på bildet så tidlig, men her er den lille tassen i alle fall ❤️ Tenk at vi kanskje skal være så heldige å få oppleve dette igjen ❤️

Vis vedlegget 286775
Hurra!
 
Hurra for bankende hjerte❤️
 
Ja, ikke sant dette er sjukt?! Jeg skjønner fortsatt ingenting :laughing002 Vi får nå se om det faktisk er noe å juble for da :nailbiting: Har du noen tanker om nr 2, eller sier du deg fornøyd? ❤️

Så fin knert!

Det blir nok nummer 2, men jeg har denne oppgaven min som jeg bør skrive ferdig. Og S er liten enda, jeg klarer ikke to så små alene. Tenker vel at jeg begynner å prøve om ett år, så blir det 3 år i mellom. Jeg er heldig, jeg har hele 6 på frys!
 
5+6

Ehm, ja, jeg får vel kanskje poste samlebilder av testene jeg har tatt da :bag: Det føles litt crazy å ha tatt så mange tester, men hjelpes, jeg hadde jo en HAUG liggende :knegg: Og denne gangen har det virkelig roet meg masse å se testene (spesielt da spottingen begynte). Så har vært ganske mye mindre gal pga testene denne gangen enn sist gang :laughing002

Screenshot_20190128-212940_Gallery.jpg
Screenshot_20190128-212957_Gallery.jpg
Screenshot_20190128-213015_Gallery.jpg
Screenshot_20190128-213431_Gallery.jpg


Det er noen fine testrekker da :D Babyplan vanlig har vært skikkelig hopp og sprett, så jeg er glad for at jeg også hadde tidligtestene. Og MakeSure er nok morsomme hvis man har en kjapp HCG-stigning. Det hadde ikke jeg, så da var de ikke morsomme før mot slutten :P Litt artig å se hvor mye urinkonsentrasjon har å si når det gjelder de digitale også. De to siste er jo tatt samme dag bare med noen timers forskjell. Veldig klar forskjell! Så. Finito med testing. Faktisk for alltid hvis dette går hele veien :eek: :D

Jeg glemte å skrive i stad at vi også satt opp de neste ultralydene. Det blir ultralyd cirka hver andre uke frem til uke 12, og neste blir nøyaktig om to uker. Jeg skal være ærlig å si at jeg allerede er litt utålmodig etter å komme dit :P Min fine gyn sa at det bare var å ringe hvis jeg fikk blødninger eller ble utålmodig og trengte ultralyd før da. Jeg er så utrolig glad for at jeg har han med på teamet mitt ❤️ Men jeg skal nok klare å holde ut altså. Tror jeg. :bag::wacky:

Jippi! Svever på en rosa (eller blå? Vi får jo bare gutter i denne slekta :P ) sky :love7
 
Så fin knert!

Det blir nok nummer 2, men jeg har denne oppgaven min som jeg bør skrive ferdig. Og S er liten enda, jeg klarer ikke to så små alene. Tenker vel at jeg begynner å prøve om ett år, så blir det 3 år i mellom. Jeg er heldig, jeg har hele 6 på frys!
Takk :D

Ja, det høres fornuftig ut å vente litt. Men fy søren, det er jo knall å ha så mange på frys da :D Skikkelig luksus å sannsynligvis slippe ferskforsøk igjen. Håper du oppdaterer her inne når du er i gang igjen ❤️
 
Følge med, vet du.. (eller lever gjennom andre sin graviditet mens man venter hehe)
Så bra! Blir gøy å se utviklingen på babyen da
Hehe, vet hvordan det er.. :P Godt du passer på :D Ja, jeg håper det bare fortsetter å bli gode opplevelser på UL ❤️❤️
 
Back
Topp