Enkefalos hopper i det igjen!

7+4

Jeg jinxa det, ja.. :p For første gang farget utflod i truseinnlegget i dag. Heldigvis ikke kommet noe mer, men jeg virkelig hater det. Like redd for at det skal være starten på noe hver eneste gang jeg ser spotting. Takk og lov for at jeg har en så omtenksom gynekolog som forstår nødvendigheten av hyppige kontroller når man spotter og er redd ❤️ Hadde det ikke vært for at jeg har UL veldig snart igjen, hadde jeg sikkert freaka enda mer ut.

Jauda.. Og sånn går no dagan.. Dette svangerskapet kommer til å vare for evig, merker jeg.. :p
 
7+4
Jeg jinxa det, ja.. :p For første gang farget utflod i truseinnlegget i dag. Heldigvis ikke kommet noe mer, men jeg virkelig hater det. Like redd for at det skal være starten på noe hver eneste gang jeg ser spotting. Takk og lov for at jeg har en så omtenksom gynekolog som forstår nødvendigheten av hyppige kontroller når man spotter og er redd ❤️ Hadde det ikke vært for at jeg har UL veldig snart igjen, hadde jeg sikkert freaka enda mer ut.

Jauda.. Og sånn går no dagan.. Dette svangerskapet kommer til å vare for evig, merker jeg.. :p
Det går nok fiiiint! Jeg har hatt bittelitt rosa på papiret idag selv, men velger å tro at det er Crinonen og Albyl-e'n som gjør det..
 
7+4
Jeg jinxa det, ja.. :p For første gang farget utflod i truseinnlegget i dag. Heldigvis ikke kommet noe mer, men jeg virkelig hater det. Like redd for at det skal være starten på noe hver eneste gang jeg ser spotting. Takk og lov for at jeg har en så omtenksom gynekolog som forstår nødvendigheten av hyppige kontroller når man spotter og er redd ❤️ Hadde det ikke vært for at jeg har UL veldig snart igjen, hadde jeg sikkert freaka enda mer ut.

Jauda.. Og sånn går no dagan.. Dette svangerskapet kommer til å vare for evig, merker jeg.. :p

Æsj, Enkefalos! Så innmari gørr å måtte få så åpenbare påminnelser på at det kan gå dårlig! Skjønner godt at du stresser og blir urolig, men heldigvis er du ivaretatt på beste vis av en god gynekolog- OG vi vet at det ikke trenger bety noe som helst at det kommer litt misfarvet skremselspropaganda ut! ❤️ Synes du skal gjøre det som gjør deg godt! ❤️ Jeg har troen, i hvert fall- og sender en god klem! God morsdag!!
 
Det går nok fiiiint! Jeg har hatt bittelitt rosa på papiret idag selv, men velger å tro at det er Crinonen og Albyl-e'n som gjør det..
Ja, jeg håper også det er pga medisinene. Men jeg klarer ikke helt å slappe av med det fordi jeg nærmest ikke blødde med sønnen min. Men jeg vet jo at det kan variere fra svangerskap til svangerskap, så jeg prøøøver å ikke ha altfor mange katastrofetanker i hodet.. :p
 
Æsj, Enkefalos! Så innmari gørr å måtte få så åpenbare påminnelser på at det kan gå dårlig! Skjønner godt at du stresser og blir urolig, men heldigvis er du ivaretatt på beste vis av en god gynekolog- OG vi vet at det ikke trenger bety noe som helst at det kommer litt misfarvet skremselspropaganda ut! ❤️ Synes du skal gjøre det som gjør deg godt! ❤️ Jeg har troen, i hvert fall- og sender en god klem! God morsdag!!
Tusen takk for gode ord atter en gang, fineste du ❤️❤️ Jeg merker at jeg blir redd hver gang jeg ser spotting, men samtidig blir jeg bare oppgitt. Litt sånn "this again?! Jaajaa.." Jeg har heldigvis ikke sett noe mer siden i går (BANK I BORDET! :p ). Jeg merker jeg er veldig rolig da. Det er jo liksom ikke noe jeg kan gjøre fra eller til (det kan jo tidvis være litt frustrerende da.. :p ), og jeg får maks oppfølging allerede. Så jeg prøver å være positiv ❤️ God morsdag til deg også!! Håper du har hatt en fin dag :) Jeg har hatt en veldig koselig dag ❤️
 
8+0

Nytt migreneanfall i går, så nå er jeg sykmeldt ut uka. Jeg tror hodet prøver å fortelle meg at det er litt mye nå. Jeg kverner nok mer på dette enn jeg egentlig vil innrømme. Og det er så hektisk med full jobb og aktiv snart-2-åring, så det er kanskje ikke så rart at det sier litt stopp. Jeg liker jo egentlig å ha mye annet å tenke på sånn at dagene og ukene går fortere. Men migrenen er passe nådeløs.. :oops:

Ny UL i morgen. Jeg skal innrømme at jeg prøvde doppleren i dag, og HVORFOR gjorde jeg egentlig det??? Går det an å være så dust?! Fant selvfølgelig ikke hjertelyden og ble utrygg. Selv om jeg vet det er veldig lite sannsynlig å høre den så tidlig. At det går an å være så dum. Jaja.. Kanskje jeg lærer en dag.. :p

Hurra for ny uke forresten. Jeg glemmer nesten å juble over det fordi jeg er så himla utrygg og redd for å miste fortsatt. Tror en forhåpentligvis vellykket UL i morgen skal gjøre godt ❤️ Men det føler jeg at jeg har sagt hver gang :knegg: Jeg har faktisk i praksis sluttet å spotte nå (BANK I BORDET). Det var bare den ene litt rare her i helga, men det har verken før eller etter det vært noe på en drøy uke nå. Så egentlig ser jo ting veldig positivt ut :)

Iiiih... Veldig veldig veldig spent på morgendagen :nailbiting:
 
Så ille med migreneanfall, det er så forferdelig det. Har ikke hatt anfall siden før jeg ble gravid, bank i bordet, så håper å slippe det noen gang igjen. Litt vel optimistisk kanskje men :p

Håper litt ro og ul i morgen gir deg mer trygghet og mindre hodevondt. Og den doppleren kan du legge bort i en månedstid til, Enkefalos ;)

Lykke til i morgen❤️
 
Masse lykke til i dag! Håper migrenen gir seg snart! Hadde noen sånne runder rundt uke 8 selv, men det ga seg til slutt! :)
 
Lykke til på UL!
 
Lykke til i dag, tenke på deg
 
8+1

Herregud, jeg tror vi skal få baby igjen, jeg :eek: :excited001 :sad010 Den hadde jo vokst MASSE på én uke, og nå har den tatt igjen all veksten den har ligget etter til nå. Nå måler den akkurat det den skal på dette tidspunktet ❤️ Nå har jeg virkelig ingen grunn lenger til å tro at det skal gå dårlig :eek: Nå målte den nesten 16 mm, og hjertet banket cirka 160-170 slag i minuttet ❤️ Men her kommer grunnen til at jeg ikke alltid stoler på at helsepersonell sier hele sannheten (som derfor gjør at jeg alltid trekker mine egne konklusjoner i tillegg :p ): han sa han var litt ekstra interessert i å høre hjertefrekvensen, for sist gang syntes han den var litt lav (rundt 120). Men det sa han jo ikke noe om sist. Er det rart at jeg alltid er skeptisk?! :hilarious: Jeg er jo egentlig glad for at han ikke sa noe, for jeg hadde garantert blitt enda mer bekymret av det. Men det viser bare at disse legene ikke alltid forteller hele sannheten :p

Uansett. Alt var bra med hjertelyden i alle fall. Her er bildene ❤️

20190213_114810.jpg


20190213_114738.jpg


20190213_114704.jpg


Neste UL blir fredag i neste uke, og så blir det først 2,5 uke etter det igjen (da har jeg passert 12 uker). Men jeg merker at jeg føler meg mye roligere enn noen gang før nå. Det var en HELT fantastisk opplevelse i dag :love7 Og jeg tror det plutselig gikk opp for meg at jeg sannsynligvis blir tobarnsmamma i september :wtf :excited001 :Heartbigred
 
Så ille med migreneanfall, det er så forferdelig det. Har ikke hatt anfall siden før jeg ble gravid, bank i bordet, så håper å slippe det noen gang igjen. Litt vel optimistisk kanskje men :p

Håper litt ro og ul i morgen gir deg mer trygghet og mindre hodevondt. Og den doppleren kan du legge bort i en månedstid til, Enkefalos ;)

Lykke til i morgen❤️
Jeg har også vært forskånet for migreneanfall helt siden rett etter fødsel med sønnen min. Og jeg tror ikke jeg slet med migrene i det svangerskapet heller. Så det kom ganske overraskende, dette her. :p Håper det roer seg nå, jeg. Og så deilig at du har sluppet anfall! Håper det varer ❤️ Migrene er heelt forferdelig!

Jepp, nå har jeg lært, og doppleren er lagt vekk på ubestemt tid :knegg: :oops: Jeg var faktisk litt i tvil om jeg skulle skrive det her i dagboka, for jeg ble rett og slett flau over meg selv :p
 
Masse lykke til i dag! Håper migrenen gir seg snart! Hadde noen sånne runder rundt uke 8 selv, men det ga seg til slutt! :)
Åh, så godt å høre at det roet seg etter hvert for deg. Da håper jeg det samme skjer her :D

Og tusen takk! UL gikk knall ❤️
 
Superperfekt lita bønne, den begynner jo til og med å ta litt form! Dette blir en baby til høsten!!
 
Superperfekt lita bønne, den begynner jo til og med å ta litt form! Dette blir en baby til høsten!!
Ja, nå begynner det å se mer og mer ut som en liten minibaby ❤️❤️
 
Back
Topp