Enkefalos hopper i det igjen!

Hvordan går det med deg? :Heartred
Takk som spør ❤️ Som nevnt over her, så har jeg gått hele dagen uten å vite noe som helst, så nå er jeg utrolig sliten. Ganske skuffa over å ikke bli prioritert noe bedre..
 
12+0

Dagen jeg egentlig skulle ha jublet over og følt meg tryggere enn noensinne. Og så er det stikk motsatt. Det føles ganske urettferdig for å være ærlig.. Har heldigvis fått roet ned en del av krisetankene, men det er vanskelig å få det helt ut av hodet. Og jeg hadde håpet så veldig at vi kunne få komme inn i dag eller i morgen, så det var et stort slag i ansiktet å ikke få time før fredag. Og at vi da helst kanskje må utsette det til mandag. Jeg ville helst hatt noen svar I GÅR liksom :rolleyes:

De skulle ringe meg igjen i morgen om det var OK å vente til mandag eller om vi bør komme på fredag. Jeg synes det er best å la legen avgjøre. Vi tar selvfølgelig timen på fredag hvis det er det som er mest anbefalt. Det er så typisk at dette skulle skje denne uka. Hvilken som helst annen uke hadde ikke vært noe problem i det hele tatt. :rolleyes:
 
Takk som spør ❤️ Som nevnt over her, så har jeg gått hele dagen uten å vite noe som helst, så nå er jeg utrolig sliten. Ganske skuffa over å ikke bli prioritert noe bedre..

Det skjønner jeg veldig godt! Skulle ønske du slapp denne bekymringen. Men jeg tror at alt kommer til å gå helt fint:happy: :Heartred
 
Kan signere Loca79. Mistet en tvilling tidlig,(5+3) så kan ikke helt sammenlignes med din situasjon. Blødde litt, så rester på tul 7+3, 11+6 var fostersekken absorbert av kroppen og alt fint med knøttet som var igjen :)

Håper du får komme inn før fredag:Heartred
 
Kan signere Loca79. Mistet en tvilling tidlig,(5+3) så kan ikke helt sammenlignes med din situasjon. Blødde litt, så rester på tul 7+3, 11+6 var fostersekken absorbert av kroppen og alt fint med knøttet som var igjen :)

Håper du får komme inn før fredag:Heartred
Takk for at du deler ❤️ Håper det går like greit her.
 
Så godt å høre at de kan bli absorbert av kroppen uten problem ❤️ Så dere noen gang hjertebank på den? Håper virkelig vi opplever det samme!
Ja vi så hjertebank, men frekvensen var lavere enn det som var normalt..så vi var veldig forberedt på at det kunne gå begge veier med den som ikke var normal..Skjønner at du er redd og frustrert, det tok ei god stund før jeg klarte å slå meg til ro med at det skulle gå bra..men dette skal gå bra skal du se, jeg heier og håper sammen med deg❤️❤️
 
Mange varme klemmer og tanker til deg! Håper dette ordner seg❤️❤️
 
Oj shit, her skjer det jaggu mye!! Sender deg en god klem❤️ Dette skal gå bra❤️
 
Ja vi så hjertebank, men frekvensen var lavere enn det som var normalt..så vi var veldig forberedt på at det kunne gå begge veier med den som ikke var normal..Skjønner at du er redd og frustrert, det tok ei god stund før jeg klarte å slå meg til ro med at det skulle gå bra..men dette skal gå bra skal du se, jeg heier og håper sammen med deg❤️❤️
Tusen takk ❤️❤️
 
Oj shit, her skjer det jaggu mye!! Sender deg en god klem❤️ Dette skal gå bra❤️
Ja, her ble det plutselig litt mer action enn jeg kunne foretrekke. Takk ❤️❤️
 
12+1
Da har vi avlyst turen og reiser på Riksen på fredag. Reiseforsikringa dekker heldigvis alt vi taper på den avlyste turen, og da ble valget litt enklere. Jeg merket at mandag føltes ekstremt lenge til, så jeg er veldig glad for at vi endte opp med dette. Så da får vi se hva de finner ut av. Jeg er veldig, veldig spent!! Har ikke time før kl. 12.30, så det blir en nervepirrende dag :nailbiting: Jeg ble sykmeldt ut uka av gynekologen min fordi hodet ikke er på plass i det hele tatt. Jeg har nok ikke noe å gjøre på jobb akkurat nå.

Det er mange muligheter med dette. Syk tv2, felles morkake, hjerte som slår: fosterreduksjon ikke mulig, så den må bli værende til den evt blir født ut sammen med den andre hvis den ikke dør før det (ganske risikofylt tror jeg). Syk tv2, ikke felles morkake, hjerte som slår: søke abortnembda om fosterreduksjon. 5-10% sjanse for abort av tv1. Syk tv2, ikke felles morkake, hjerte som ikke slår: den får bli til kroppen ordner opp selv (ikke så stor risiko?). Og det siste som jeg føler mest usannsynlig: frisk tv2 og tvillinger i september :woot:

Time will tell :nailbiting::rolleyes:
 
12+1
Da har vi avlyst turen og reiser på Riksen på fredag. Reiseforsikringa dekker heldigvis alt vi taper på den avlyste turen, og da ble valget litt enklere. Jeg merket at mandag føltes ekstremt lenge til, så jeg er veldig glad for at vi endte opp med dette. Så da får vi se hva de finner ut av. Jeg er veldig, veldig spent!! Har ikke time før kl. 12.30, så det blir en nervepirrende dag :nailbiting: Jeg ble sykmeldt ut uka av gynekologen min fordi hodet ikke er på plass i det hele tatt. Jeg har nok ikke noe å gjøre på jobb akkurat nå.

Det er mange muligheter med dette. Syk tv2, felles morkake, hjerte som slår: fosterreduksjon ikke mulig, så den må bli værende til den evt blir født ut sammen med den andre hvis den ikke dør før det (ganske risikofylt tror jeg). Syk tv2, ikke felles morkake, hjerte som slår: søke abortnembda om fosterreduksjon. 5-10% sjanse for abort av tv1. Syk tv2, ikke felles morkake, hjerte som ikke slår: den får bli til kroppen ordner opp selv (ikke så stor risiko?). Og det siste som jeg føler mest usannsynlig: frisk tv2 og tvillinger i september :woot:

Time will tell :nailbiting::rolleyes:
Veldig lurt å avlyse turen (selv om det også er veldig kjipt :( ) jeg håper mest på det siste utfallet, selv om det kanskje er mest usannsynlig ❤❤❤ Uansett, vil tro dere blir godt for dere å få svar!
Så må jeg bare få sagt det, det føles innmari urettferdig at du må oppleve dette! Er det noen som fortjener alt godt, så er det deg ❤❤❤
 
Back
Topp