Enkefalos hopper i det igjen!

Lang syklus på gang ser jeg... litt trasig når det går flere uker ekstra bare i venting.. håper det blir klaff nå slik at du ikke skal tenke på sånt igjen :rolleyes:

Så glad jeg blir for at du er bedre!! :D
Fortsett med det du gjør, eller ikke gjør da ;)
Vil så gjerne se deg helt i orden igjen ❤️
Ja, jeg er i alle fall innmari glad for at jeg visste hva jeg gikk til denne gangen. Tror jeg var ENDA mer frustrert sist prøving i starten hvor jeg jo forventet EL på dag 14 :P Men like fullt kjedelig med så mye venting altså..

Takk, vennen ❤️ Jeg er veldig glad for at det verste har sluppet opp nå, og så skal jeg fortsette å være flink og ikke stresse rundt med alt jeg føler burde være gjort (enklere sagt enn gjort :wacky:).
 
Jeg har tenkt på noe...ammer du fremdeles? Det er noen fysioterapeuter som sier det kan være vanskelig å fikse problemer når man fremdeles ammer... Håper to uker til med sykemelding gjør susen
Nei, vi sluttet å amme da han var 13 mnd. Så det er nok ikke grunnen :) Jeg har også hørt det samme - at amming kan være på å gjøre ting verre. I tillegg kan visstnok hormonene rundt mensen også gjøre det verre. Jeg kan egentlig ikke si jeg har merket så veldig mye fra eller til, verken ved amming eller mens :rolleyes: Takk, jeg håper virkelig også at mer sykmelding er nøkkelen!
 
Ja, jeg er i alle fall innmari glad for at jeg visste hva jeg gikk til denne gangen. Tror jeg var ENDA mer frustrert sist prøving i starten hvor jeg jo forventet EL på dag 14 :p Men like fullt kjedelig med så mye venting altså..

Takk, vennen ❤️ Jeg er veldig glad for at det verste har sluppet opp nå, og så skal jeg fortsette å være flink og ikke stresse rundt med alt jeg føler burde være gjort (enklere sagt enn gjort :wacky:).
Nå er EL i gang i hvert fall, så tbi tvi! :)
 
Ja huff! Jeg var av den heldige sorten da absolutt alt av plager forsvant så fort gutten var ute, så det er rart dette.. Sikkert lurt! Sjekk ut det som sjekkes kan, det er jo ikke godt å skulle ha det sånn [emoji31]

Haha huff ja, skikkelig naive! Skulle jo bli gravid på første forsøk [emoji23] Vi begge skal i mål, så fort som bare juling [emoji3590] Hvor lenge tenker dere å prøve selv før dere evt tar steget videre? Dere hadde en/flere(?) på frys? Hodet mitt henger ikke helt på [emoji23]
Så deilig at alle plager gikk over så fort han var ute hos deg. Jeg trodde jo det samme skulle være tilfelle her - jeg hadde meldt meg på et løp to måneder etter fødsel :wacky: Jeg tenkte jeg i verste fall kunne gå, men jeg klarte jo ikke det en gang :laughing002

Ja, vi har to blastoer på frys :) Men de er på Fertilitetssenteret, så det må i så fall planlegges litt økonomimessig. Men jeg ser for meg at vi gir det et års tid (begynte i juni) før vi begynner å tenke på blastoene. Det kommer selvfølgelig litt an på hva jeg får av hjelp hos gyn nå også, og hvordan kroppen evt responderer på medisinene. Sist hadde jeg jo veldig mange kjemiske etter hverandre, og hvis det skjer igjen, er det kanskje grenser for hvor mange ganger jeg orker det før vi prøver blastoene. Men.. Time will show! :dance008
 
Så deilig at alle plager gikk over så fort han var ute hos deg. Jeg trodde jo det samme skulle være tilfelle her - jeg hadde meldt meg på et løp to måneder etter fødsel :wacky: Jeg tenkte jeg i verste fall kunne gå, men jeg klarte jo ikke det en gang :laughing002

Ja, vi har to blastoer på frys :) Men de er på Fertilitetssenteret, så det må i så fall planlegges litt økonomimessig. Men jeg ser for meg at vi gir det et års tid (begynte i juni) før vi begynner å tenke på blastoene. Det kommer selvfølgelig litt an på hva jeg får av hjelp hos gyn nå også, og hvordan kroppen evt responderer på medisinene. Sist hadde jeg jo veldig mange kjemiske etter hverandre, og hvis det skjer igjen, er det kanskje grenser for hvor mange ganger jeg orker det før vi prøver blastoene. Men.. Time will show! :dance008

Huff, ja det er ikke alltid ting går som planlagt.. Håper iallefall det går over, og at det ikke varer til og blir verre i neste graviditet!

Ja sånn var det ja! Hva koster det å få satt tilbake i det private? Høres ut som en god plan! Satser på det plutselig går av seg selv denne gangen også [emoji8][emoji3590]
 
CD 29 - PP 4

Endelig!!! :D Jeg kan si mye dritt om denne kroppen her, men det er helt himmelsk at den faktisk gir (til nå) helt sikre tegn på at noe er på gang [emoji16] Sånn var den ikke ved sist prøving, så det er skikkelig luksus og endelig være "en av de" som kjenner at EL er på vei [emoji28] I alle fall enn så lenge [emoji51]

5b584835abfc8b47a115fb016654f5eb.jpg


Tempen hoppa bittelitt, men etter sist PP, lovte jeg meg selv at jeg ikke skulle stresse over det, for det betyr ikke at jeg er dpo enda [emoji28] Som dere ser er nemlig ikke aksjene noe å skryte av denne gangen heller, men jeg må rett og slett "spare" det til når det virkelig gjelder, både for å være sikrere på å få med meg mannen og fordi det ofte gjør vondt i bekkenet etterpå. [emoji849] Har en slu plan i kveld... [emoji6]

188a9dacec86b37cdf543a33006bfabd.jpg

Hurra☺️☺️ Happy humping :hilarious:
 
CD 29 - PP 4

Endelig!!! :D Jeg kan si mye dritt om denne kroppen her, men det er helt himmelsk at den faktisk gir (til nå) helt sikre tegn på at noe er på gang [emoji16] Sånn var den ikke ved sist prøving, så det er skikkelig luksus og endelig være "en av de" som kjenner at EL er på vei [emoji28] I alle fall enn så lenge [emoji51]

5b584835abfc8b47a115fb016654f5eb.jpg


Tempen hoppa bittelitt, men etter sist PP, lovte jeg meg selv at jeg ikke skulle stresse over det, for det betyr ikke at jeg er dpo enda [emoji28] Som dere ser er nemlig ikke aksjene noe å skryte av denne gangen heller, men jeg må rett og slett "spare" det til når det virkelig gjelder, både for å være sikrere på å få med meg mannen og fordi det ofte gjør vondt i bekkenet etterpå. [emoji849] Har en slu plan i kveld... [emoji6]

188a9dacec86b37cdf543a33006bfabd.jpg

Hurra☺️☺️ Happy humping :hilarious:
 
CD 29 - PP 4

Endelig!!! :D Jeg kan si mye dritt om denne kroppen her, men det er helt himmelsk at den faktisk gir (til nå) helt sikre tegn på at noe er på gang [emoji16] Sånn var den ikke ved sist prøving, så det er skikkelig luksus og endelig være "en av de" som kjenner at EL er på vei [emoji28] I alle fall enn så lenge [emoji51]

5b584835abfc8b47a115fb016654f5eb.jpg


Tempen hoppa bittelitt, men etter sist PP, lovte jeg meg selv at jeg ikke skulle stresse over det, for det betyr ikke at jeg er dpo enda [emoji28] Som dere ser er nemlig ikke aksjene noe å skryte av denne gangen heller, men jeg må rett og slett "spare" det til når det virkelig gjelder, både for å være sikrere på å få med meg mannen og fordi det ofte gjør vondt i bekkenet etterpå. [emoji849] Har en slu plan i kveld... [emoji6]

188a9dacec86b37cdf543a33006bfabd.jpg

Hurra☺️☺️ Happy humping :hilarious:
 
Haha, hva skjer!! Ble trippelpost:nailbiting::nailbiting: jaja!! :hilarious::hilarious::hilarious:
 
Huff, ja det er ikke alltid ting går som planlagt.. Håper iallefall det går over, og at det ikke varer til og blir verre i neste graviditet!

Ja sånn var det ja! Hva koster det å få satt tilbake i det private? Høres ut som en god plan! Satser på det plutselig går av seg selv denne gangen også [emoji8][emoji3590]
Uff, ja, det håper jeg også. Er jo litt spent på hvordan formen skal bli med eventuelle gravidhormoner i kroppen, men det får vi bare ta om/når vi kommer dit.

Det ser ut som det koster 9000 kr for et fryseforsøk. Så det er jo litt penger da. Men det får vi til om vi kommer så langt. Det er heldigvis verdt det i jakten på barn ❤️
 
CD 30 - PP 4

20181026_131834.jpg


Screenshot_20181026-132004_FF Mobile.jpg


Postiv EL-test i dag også og fortsatt lav temp :)

I går hadde jeg skiiikkelige EL-smerter. Føltes som jeg hadde en ballong oppi rumpa og inni underlivet [emoji23] Det har roet seg litt i dag, men er fortsatt småoppblåst og øm i underlivet. Ikke så mye slim som i går, men fortsatt noe. Og aksjer er i rute [emoji16]

Ellers var jeg hos fysio igjen i dag, og hun var kjempepositiv til at den konstante murringen var borte :D Såå deilig med litt positivitet igjen! Hun sa jeg burde ha et par helt smertefrie dager i løpet av en uke før jeg er tilbake på jobb, og det har jeg ikke hatt enda, så hun anbefalte to uker til med sykmelding. Satser på at legen er enig i det på mandag når jeg har time. Tirsdag har jeg gyntime, og onsdag og torsdag har jeg to jobbintervjuer. Det blir en veldig spennende uke!

God helg, fine folk [emoji3590]
 
Last edited:
Happy humping! :D

Når var timen hos gyn? Var det ikke nå omtrent?

Edit: Glem det, der kom du med svaret. ;)
 
Uff, ja, det håper jeg også. Er jo litt spent på hvordan formen skal bli med eventuelle gravidhormoner i kroppen, men det får vi bare ta om/når vi kommer dit.

Det ser ut som det koster 9000 kr for et fryseforsøk. Så det er jo litt penger da. Men det får vi til om vi kommer så langt. Det er heldigvis verdt det i jakten på barn [emoji3590]

Får håpe du får bukt på det snarest, og hvem vet, kanskje slipper du/vi unna bekkenplagene neste gang! Det er iallefall lov å håpe [emoji85]

Det er såpass ja! Ja, man ofrer mye for å få denne litt håpløse drømmen oppfylt [emoji3590]
 
Får håpe du får bukt på det snarest, og hvem vet, kanskje slipper du/vi unna bekkenplagene neste gang! Det er iallefall lov å håpe [emoji85]

Det er såpass ja! Ja, man ofrer mye for å få denne litt håpløse drømmen oppfylt [emoji3590]

Det er absolutt lov å håpe, selv om jeg tror sannsynligheten er liten [emoji51] Ja, man vet jo så godt hva det er man kjemper for. Vet det enda bedre nå som jeg allerede er mamma til en [emoji3590][emoji3590]
 
Back
Topp