Enkefalos hopper i det igjen!

CD 32 - PP 4

Hektisk helg, så har ikke surra meg til å oppdatere her før nå. Det ble i alle fall negativ EL-test i går.

6f4209b32d45bb30e6d7ae0270588fed.jpg


Tempen er på vei opp, men den har jo hoppa og spretti litt før dette, så jeg er usikker på når FF kommer til å sette EL. Er uansett innafor meg aksjene. Nyyydelig å endelig ha en PP hvor jeg er trygg på det [emoji7] Denne gangen sa jeg faktisk rett ut til mannen at jeg hadde eggløsning for jeg er litt lei av "lureriet", og det funka visst for det [emoji28]

b1fa3c7d1cdba8924be4147d35aae3e1.jpg


Nå er jeg først og fremst spent på legetimen i morgen og superspent på gyntimen tirsdag. Kryss fingrene for meg [emoji51]
 
Krysser fingrene både for denne PP og for timene dine.
 
CD 32 - PP 4

Hektisk helg, så har ikke surra meg til å oppdatere her før nå. Det ble i alle fall negativ EL-test i går.

6f4209b32d45bb30e6d7ae0270588fed.jpg


Tempen er på vei opp, men den har jo hoppa og spretti litt før dette, så jeg er usikker på når FF kommer til å sette EL. Er uansett innafor meg aksjene. Nyyydelig å endelig ha en PP hvor jeg er trygg på det [emoji7] Denne gangen sa jeg faktisk rett ut til mannen at jeg hadde eggløsning for jeg er litt lei av "lureriet", og det funka visst for det [emoji28]

b1fa3c7d1cdba8924be4147d35aae3e1.jpg


Nå er jeg først og fremst spent på legetimen i morgen og superspent på gyntimen tirsdag. Kryss fingrene for meg [emoji51]
Krysser både fingrene og tærne for deg ❤
 
CD 32 - PP 4

Hektisk helg, så har ikke surra meg til å oppdatere her før nå. Det ble i alle fall negativ EL-test i går.

6f4209b32d45bb30e6d7ae0270588fed.jpg


Tempen er på vei opp, men den har jo hoppa og spretti litt før dette, så jeg er usikker på når FF kommer til å sette EL. Er uansett innafor meg aksjene. Nyyydelig å endelig ha en PP hvor jeg er trygg på det [emoji7] Denne gangen sa jeg faktisk rett ut til mannen at jeg hadde eggløsning for jeg er litt lei av "lureriet", og det funka visst for det [emoji28]

b1fa3c7d1cdba8924be4147d35aae3e1.jpg


Nå er jeg først og fremst spent på legetimen i morgen og superspent på gyntimen tirsdag. Kryss fingrene for meg [emoji51]
Krysser både fingrene og tærne for deg ❤
 
Krysser fingrene for gullegg i full deling i egglederen nå, og god time både hos lege og gyn. :)
 
CD 32/3 DPO - PP 4

Screenshot_20181029-150157_FF Mobile.jpg


Da satte FF krysset :) Jeg er litt i tvil om jeg skal fortsette å tempe, for nå har jeg blitt syk, så da kan jo tempen bli feil. Men det stemmer vel sånn noenlunde uansett med 3 DPO nå.

Timen hos legen i dag gikk kjempefint, og jeg er sykmeldt i tre uker til. Da håper jeg jeg kan komme tilbake i gradert sykmelding etter det, for det er ikke egentlig noe gøy å havne utenfor arbeidslivet på den måten. Nå er jeg sååå spent på gyntimen i morgen! :excited001
 
Lykke til hos gyn! Håper det ser klart ut for en liten innflytting :)
 
4 DPO - PP 4

Da var timen hos gyn ferdig, og jeg er så fornøyd. Han tok først UL hvor han så at høyre eggstokk hadde rundt 25 follikler, mens venstre hadde noe færre og var i grenseland normal. Men ingen tvil om at det fortsatt er PCOS som er greia her. Det kom jo ikke akkurat som noe sjokk ;) Han sa liksom ikke noe helt klart at han så at det nettopp hadde sluppet et egg (jeg sa ifra om hvor jeg tror jeg er i syklus), men han så noe som kunne se ut som et blodkoagel og at det sannsynligvis var kommet pga eggløsning.

Alt så ellers helt fint ut, og han tok både celleprøve og Kalmydiatest (bare rutinemessig). Etterpå pratet vi litt om medisiner og slikt, og han var helt enig i at jeg burde få Letrozol, blodfortynnende (Albyl-E, gode gamle.. :wacky:) og Crinone. Han kunne godt skrive resept på Prednisolon til meg også, men han hadde ikke egentlig for vane å bruke det i behandling (jeg vet jo det er omdiskutert). Men det var altså ikke noe i veien for at jeg kunne få det. Jeg skulle bare finne ut av dosen jeg brukte sist, og så ringe han, så ordner han det. Jeg mener det var 5 mg en gang daglig, men jeg får tråle noen gamle dagbøker og dobbeltsjekke :bookworm::rolleyes: Siden jeg aldri tok blodprøvene for habituell abort sist (jeg hadde jo bare én abort som ikke var etter kjemisk graviditet) og i tilfelle det faktisk var Prednisolon som gjorde at det gikk sist, så tok han også disse nå - i tillegg til en haug andre.

Altså.. Jeg blir egentlig litt målløs. Jeg føler jeg har møtt så mye motstand fra lege, gyn, fysio osv opp gjennom når det gjelder alt mulig, mens nå går liksom alt på skinner :wideyed: Nå har jeg virkelig et team som vil det beste for meg og som, ikke minst, LYTTER til meg ❤️ Jeg vet ikke om det er mulig å forstå hvor mye det betyr for meg. Gyn sa at jeg var såpass oppdatert på alt mulig at jeg bare skulle si fra hvis det var noe annet han kunne hjelpe meg med. Altså.. Hallo? Er det sant? :eek::D Jeg kom jo til han først da vi allerede var i gang med prøverør sist, så jeg har egentlig ikke brukt han i selve behandlingen før nå. Og jeg er så glad for at mistanken om at han er fantastisk der også, stemte :D

Så nå skal jeg begynne med Crinone med en gang i denne syklusen, og hvis TR kommer, så skal jeg begynne med Prednisolon på CD 1 (jeg mener i alle fall det var det jeg gjorde sist), dobbel kur Letrozol på CD 3, og så vil han ha meg inn på kontroll på CD 12. Så blir det Crinone etter EL, og Albyl-E ved eventuell positiv test.

Æææ!! Dette ble plutselig litt mer virkelig. Til nå føler jeg vi bare har surra rundt og at det har vært lite sjans for graviditet uansett. Nå gjør vi jo endelig en skikkelig innsats. Med det blir selvfølgelig fallhøyden større, men den som intet våger osv... ;)
 
Men så GULL med en sånn gyn da!!!
 
Kjære vene, nå blir det RODEO!! :joyful:
Optimistisk for hva som kommer jeg!
 
For fanden, mand(Si det på dansk)! Så fantastisk godt å høre sånne solskinnshistorier fra ålreit helsevesen! Vel fortjent!! Da er det bare å kose seg i medisinhavet! Heia heia! ❤️❤️❤️
 
Men så GULL med en sånn gyn da!!!
Kjære vene, nå blir det RODEO!! :joyful:
Optimistisk for hva som kommer jeg!
Er så godt å få medvind <3
For fanden, mand(Si det på dansk)! Så fantastisk godt å høre sånne solskinnshistorier fra ålreit helsevesen! Vel fortjent!! Da er det bare å kose seg i medisinhavet! Heia heia! [emoji3590][emoji3590][emoji3590]
Tusen takk, kjære dere! [emoji7] Ja, det er helt fantastisk at det endelig blir litt medvind og rodeo for meg og, for fanden [emoji16][emoji23] Det var SÅ rart å få en Crinone-pakke i hånda igjen. Har brukt noen tusenlapper på det de siste åra.. [emoji51]
 
Tusen takk, kjære dere! [emoji7] Ja, det er helt fantastisk at det endelig blir litt medvind og rodeo for meg og, for fanden [emoji16][emoji23] Det var SÅ rart å få en Crinone-pakke i hånda igjen. Har brukt noen tusenlapper på det de siste åra.. [emoji51]

Misunner deg ikke crinone-griset men spenningen ved å tisse i kopp og dyppe test skulle jeg gjerne hatt :p
 
Back
Topp