Enkefalos hopper i det igjen!

Jøye meg for en fantastisk gyn du har!! En som faktisk lytter og er med på å prøve ut ting!! Må jo bli suksess dette❤️❤️
 
Ååååå hipp hurra!!!! Så fantastisk når man møter sånne leger ❤️❤️ Nååå blir det ordnings, og jeg gleder meg på dine vegne ❤️❤️
 
Fantastisk med en sånn gyn. Nå skal det bli ny graviditet på deg. :D
 
Misunner deg ikke crinone-griset men spenningen ved å tisse i kopp og dyppe test skulle jeg gjerne hatt :p
Nei, nå skjønner jeg plutselig hvorfor jeg ikke gadd å tracke noe særlig utflod i FF i dpo før. Det er jo umulig å vite med alt Crinonegriset [emoji23] Men men. Whatever it takes [emoji28]
 
Hipp hurra!! Så godt at du endelig seiler i medvind! Virkelig fortjent [emoji173]
Jøye meg for en fantastisk gyn du har!! En som faktisk lytter og er med på å prøve ut ting!! Må jo bli suksess dette[emoji173]️[emoji173]️
Ååååå hipp hurra!!!! Så fantastisk når man møter sånne leger [emoji173]️[emoji173]️ Nååå blir det ordnings, og jeg gleder meg på dine vegne [emoji173]️[emoji173]️
Fantastisk med en sånn gyn. Nå skal det bli ny graviditet på deg. :D
Tuuusen takk! [emoji7] Ja, det er jamen fantastisk å ha en sånn gyn. Han er super! Håper godfølelsen fortsetter fremover.
 
Så herlig med fantastisk gyn og lege som støtter opp, lytter og hjelper nå :D Krysser alt for at spiren sitter allerede, men om ikke så har du hvertfall en veldig god plan videre :) Men det skal være spire der NÅ altså! Team juli! ❤
 
Så herlig med fantastisk gyn og lege som støtter opp, lytter og hjelper nå :D Krysser alt for at spiren sitter allerede, men om ikke så har du hvertfall en veldig god plan videre :) Men det skal være spire der NÅ altså! Team juli! [emoji173]

Ja, det er helt supert! :D Veldig uvant. Tusen takk for kryssing [emoji173]️ Godt å ha en plan fremover [emoji4] Blir gjerne med på Team Juli altså! [emoji16][emoji7] Håper vi begge får positive tester i løpet av de neste dagene [emoji4]
 
7 DPO - PP 4

19bf79d5fca85cd135d9f1929063fa43.jpg


Legger inn bilde av denne PPens EL-tester sånn at jeg har det til siden :)

Har usedvanlig liten testtrang. Synes disse dpo-dagene har gått veldig fort. Har rett og slett hatt veldig liten tid til å tenke på det de siste dagene. Men det blir nok test i morgen :) Ingen spesielle tegn egentlig. Kanskje litt mer murring, men det får jeg gjerne av Crinone. Mye gris med Crinone altså [emoji28] Men hva gjør man vel ikke for en eventuell spire [emoji7]
 
Ja, det er helt supert! :D Veldig uvant. Tusen takk for kryssing [emoji173]️ Godt å ha en plan fremover [emoji4] Blir gjerne med på Team Juli altså! [emoji16][emoji7] Håper vi begge får positive tester i løpet av de neste dagene [emoji4]
Det SKAL vi få! ❤❤❤
 
Heier på team juli

Fødeboom i fellesferien ;)
 
Kommer meg ikke inn i dagboken din via appen!!!! :banghead: Meen ja! Gleeeder meg til test :D:D:D:D
 
Kommer meg ikke inn i dagboken din via appen!!!! :banghead: Meen ja! Gleeeder meg til test :D:D:D:D
Har du testa? [emoji7]
Appen er såå på trynet!! Kan de ikke få ordna det snart?!

Jeg testa i dag, men den var som forventet, blenda. Det er ikke sikkert jeg er så mange dpo som 8 en gang, så det kan bli noen lange dager fremover [emoji28]
 
8 DPO - PP 4

Ingenting spennende på dagens test. Ikke er det sikkert jeg er så mange dpo heller siden jeg ikke fikk tempet noe mer etter EL. Så det er nok noen dager til vi har svaret. På en måte passer en graviditet dårlig nå pga mulig jobbytte, men vi stopper selvfølgelig ikke opp med prøvingen av den grunn altså. [emoji4]
 
Appen er såå på trynet!! Kan de ikke få ordna det snart?!

Jeg testa i dag, men den var som forventet, blenda. Det er ikke sikkert jeg er så mange dpo som 8 en gang, så det kan bli noen lange dager fremover [emoji28]

Jaaa jeg blir så leiiii [emoji30][emoji30][emoji30]

Æsj! Håper den snur nå de kommende dagene [emoji2956]
 
Jaaa jeg blir så leiiii [emoji30][emoji30][emoji30]

Æsj! Håper den snur nå de kommende dagene [emoji2956]
Ditto!!! [emoji3590][emoji3590]
 
Back
Topp