Enkefalos hopper i det igjen!

16 DPO - PP 4

Av ulike årsaker har jeg forskjøvet mensen litt ved å fortsette på Crinone, men fredag var siste dag jeg tok det, og i kveld ser det ut som tanta er i ferd med å banke på døra. Regner med det braker løs i morgen. Har fått henta ut Prednisolon og Letrozol, so let the games begin :D Jeg skal ta dobbel kur Letrozol, og så må jeg huske å ringe og ordne kontroll rundt dag 12. Tror det skal passe bra med jobb slik at jeg slipper å ta meg fri når jeg endelig skal tilbake etter lang sm. [emoji28] Har ikke så mye goodwill å gå på nå som jeg har sagt opp. Dustesjefen ble skikkelig furt og ufin nemlig. [emoji849] Det bekrefter jo i grunn bare at valget med å bytte jobb er riktig.
Åh, jeg merker jeg er litt FOR spent på dette Letrozolgreiene [emoji85]
 
Lykke til med både det ene og det andre

Ufine sjefer kan man klare seg uten.
 
Lykke til!
 
Blir spennende å følge med når du nå skal i gang med letrozol! Er selv på andre runde med letrozol nå pga pcos. Har du prøvd det før? Håper det er det som skal til for både deg og meg. Lykke til :gen014
 
Blir spennende å følge med når du nå skal i gang med letrozol! Er selv på andre runde med letrozol nå pga pcos. Har du prøvd det før? Håper det er det som skal til for både deg og meg. Lykke til :gen014

Så spennende at du også skal i gang med Letrozol! Har dere prøvd lenge? :) Ja, jeg prøvde det hele syv ganger da vi prøvde på førstemann. [emoji28] Det var først da jeg begynte å bli gravid igjen, så jeg har litt vel store forhåpninger [emoji28] Jeg mistet veldig tidlig alle tre gangene jeg ble gravid på Letrozol, men det var er stort skritt i riktig retning etter to år med negative tester [emoji4]
 
Så spennende at du også skal i gang med Letrozol! Har dere prøvd lenge? :) Ja, jeg prøvde det hele syv ganger da vi prøvde på førstemann. [emoji28] Det var først da jeg begynte å bli gravid igjen, så jeg har litt vel store forhåpninger [emoji28] Jeg mistet veldig tidlig alle tre gangene jeg ble gravid på Letrozol, men det var er stort skritt i riktig retning etter to år med negative tester [emoji4]

Vi har prøvd i snart 2,5 år! Begynte på metformin i januar, og når det ikke funket fikk jeg letrozol nå i slutten av august. Kjenner meg igjen i det du skriver om negative tester; jeg har fortsatt aldri opplevd en eneste positiv test. Ble negativ også ved første doble kuren med letrozol. Skjønner derfor at det gir deg forhåpninger når du har erfaringen med at hvertfall noe skjer ved hjelp av kurene. Selvfølgelig utrolig trist at du mistet. Satser på at det blir terminspire med letrozol denne gang!
 
Lykke til! Krysser alt jeg har for deg denne syklusen Enkefalos ❤️ plutselig møtes vi i veien i byen her med to barn hver og 'alt er glemt' ❤️❤️
 
Enda godt du kommer deg vekk :) Heier på spire nå på letrozol!
 
Vi har prøvd i snart 2,5 år! Begynte på metformin i januar, og når det ikke funket fikk jeg letrozol nå i slutten av august. Kjenner meg igjen i det du skriver om negative tester; jeg har fortsatt aldri opplevd en eneste positiv test. Ble negativ også ved første doble kuren med letrozol. Skjønner derfor at det gir deg forhåpninger når du har erfaringen med at hvertfall noe skjer ved hjelp av kurene. Selvfølgelig utrolig trist at du mistet. Satser på at det blir terminspire med letrozol denne gang!

Uff, det er virkelig tøft når man begynner å nærme seg tre år med prøving :( Håper det veldig snart klaffer for dere (og så håper jeg ikke vi må prøve så lenge denne gangen [emoji51]). Men det er jo utrolig hvordan man stadig får nytt håp og bare fortsetter å kjempe [emoji3590] Fikk du EL til "riktig" tid med dobbel kur eller? Jeg trengte trippel for å få det, og enda så tok det vel et par-tre pper med trippel kur før jeg ble gravid (men mistet). Så det er fortsatt håp for dere [emoji3590] Tenker dere å gå videre til IVF hvis Letrozol ikke skulle være løsningen?

Ja, det var fælt å miste så mange ganger på rad, men heldigvis klarte vi det til slutt [emoji3590]
 
Lykke til! Krysser alt jeg har for deg denne syklusen Enkefalos [emoji3590] plutselig møtes vi i veien i byen her med to barn hver og 'alt er glemt' [emoji3590][emoji3590]
Tusen takk, gode Poppi! [emoji3590] Ble nesten litt rørt av det bildet jeg fikk i hodet av den siste setningen din. Det hadde vært knall [emoji3590][emoji3590] Det blir spennende å følge dere etter hvert også. Skal ikke se bort ifra at det blir prøving samtidig for oss selv om dere kommer et stykke etter [emoji28][emoji85]
 
Signerer det med sjefer altså! Hvor begynner du å jobbe?
Ja, sånne sjefer har egentlig ingenting i sjefsstolen å gjøre [emoji85] Prøver å være litt anonym her inne igjen nå som vi prøver på nytt og ikke lenger er åpne om det utad [emoji28] Men den nye arbeidsplassen er utenfor byen, så noe pendling blir det. Men tror det blir så verdt det! [emoji4] Samme yrke som før.
 
Enda godt du kommer deg vekk :) Heier på spire nå på letrozol!
Ja, jeg er veldig glad for at jeg har tatt det valget. Takk for heiing [emoji3590]
 
Heia Enkefalos! :dance018
 
Back
Topp