Enkefalos hopper i det igjen!

Letrozol er verdt noen sjanser ja :) Håper det er alt som trengs og at blastene kan få ligge i fred.
Hadde helt glemt at dere var på privat klinikk. Da blir det jo ikke gratis akkurat nei, selv om det er MYE billigere enn ferskforsøk da.

Oi, jeg har helt glemt bort å svare her inne [emoji33] Aaah, småbarnstilværelsen har gjort meg fullstendig distré og surrete [emoji23][emoji85]

Men ja, kan veldig godt tenke meg å gi Letrozol noen sjanser. Jeg føler liksom det var noe som "restarta" da jeg gikk på det sist. Det var jo da jeg begynte å bli gravid igjen (selv om jeg mistet da). Så håper veldig at det ikke blir noe problem å få det!

Fryseforsøk er heldigvis veldig mye billigere enn fersk [emoji28] Men vi har ikke så innmari god råd nå med meg i 80% i et yrke som allerede er dårlig lønnet og litt bakpå etter litt oppussing og slikt. Men vi skal alltids få skrapt sammen til FER hvis det skulle bli aktuelt :)
 
Nei hun har forbedringspotensiale der gitt [emoji57] Åå, men tiden flyr, så snart er vi der [emoji173]️
Som om jeg skulle skrevet det selv!! Selvom det er noe helt annet å prøve på nr 2, gjør det like forbaska vondt når det ikke går! Håper sånn på dine vegne at dere slipper å måtte vente så lenge [emoji173]️
Uff, jeg føler det nesten blir feil at jeg allerede skal sutre da. Stakkars deg som har holdt på så lenge :( [emoji3590] Men ja, jeg skjønner veldig godt at det er tøft å oppleve det samme på nytt selv om man allerede har barn. Ønsket er jo helt klart vel så stort å få nr 2 som å få nr 1 :( Åå, som jeg håper det er ikke er så lenge før nr 2 sitter hele veien for dere nå! [emoji3590]
 
Så dritt med tante på besøk! [emoji3590] Krysser fingrene for at tanta er snill og at hun ikke dukker opp neste mnd [emoji3590][emoji3590]
Takk, gode Poppi [emoji3590] Tanta var heldigvis veldig snill, så håper jeg det bare var siste rest før hun skal holde seg unna en good del mnd fremover [emoji849]
 
Så kjedelig at det ikke gikk. Håper virkelig dere slipper at det blir år denne gangen, kun måneder. [emoji813]red
Takk, det håper jeg og [emoji3590] Godt man har et annet perspektiv på prøvingen i starten denne gangen da i forhold til forrige gang [emoji14]
 
Fikk de forsøk mens de ammet ?.... Forstår deg så godt! Det er vanskelig å ikke havne i den "fella"
Neida, dette var naturlig prøving. Min beste venninne er superduperfertil og har vel stort sett blitt gravid på første forsøk. Litt kontraster, kan du si [emoji23][emoji85] Men ja.. Det er vanskelig å ikke bli litt bitter..
 
CD 9 - PP 4

Ikke så mye å melde om herifra. Tanta var ikke så veldig fæl og dro etter 4-5 dager. Nå prøver jeg som vanlig å dytte prøvertilværelsen litt vekk i påvente av EL. Er blitt ganske god på å nullstille og fokusere på andre ting [emoji14]

Bekkenet er skikkelig skikkelig dritt om dagen. Jeg forstår ikke helt hva som skjer, men det har bare skjært seg skikkelig :( Lenge siden jeg har hatt så mye vondt som jeg har nå. Men det har vært en ekstremt hektisk periode på jobb, og i kombinasjon med å ta null hensyn til bekkenet i lang tid, er det kanskje ikke så rart at jeg sliter igjen. Fysioterapeuten min vil faktisk at jeg skal sykmelde meg en måneds tid for å hente meg inn igjen, for jeg får vondt nesten uansett hva jeg gjør på jobb. Synes det er passe sjukt at jeg skal bli sykmeldt for (følger av) bekkenløsning når ungen er halvannet år (og jeg er langt ifra gravid med nr 2 [emoji14] ) liksom [emoji27] Har bestilt meg legetime i neste uke da, så får vi se. Jeg som har vært så glad for å komme tilbake i hverdagen igjen.. Meh..
 
Oi, jeg har helt glemt bort å svare her inne [emoji33] Aaah, småbarnstilværelsen har gjort meg fullstendig distré og surrete [emoji23][emoji85]

Men ja, kan veldig godt tenke meg å gi Letrozol noen sjanser. Jeg føler liksom det var noe som "restarta" da jeg gikk på det sist. Det var jo da jeg begynte å bli gravid igjen (selv om jeg mistet da). Så håper veldig at det ikke blir noe problem å få det!

Fryseforsøk er heldigvis veldig mye billigere enn fersk [emoji28] Men vi har ikke så innmari god råd nå med meg i 80% i et yrke som allerede er dårlig lønnet og litt bakpå etter litt oppussing og slikt. Men vi skal alltids få skrapt sammen til FER hvis det skulle bli aktuelt :)

Hehe, kjenner til det der :p

Å bli gravid er første steg, så om Letrozol kan gjøre såpass, så må vi jo bare håpe at det blir en dugende graviditet og ikke bare SA-tull!
 
Så leit at bekkenet plager deg sånn :(

Viktig å huske på at du skal holde ut et helt arbeidsliv og ikke minst et helt liv, og i den sammenhengen blir kortvarige sykemeldinger nå svært små i den store sammenhengen. Ingenting er verdt å ofre helsa for! ❤️

Har du mer plager rundt mens forresten? Det har nemlig jeg...
 
Så leit at bekkenet plager deg sånn :(

Viktig å huske på at du skal holde ut et helt arbeidsliv og ikke minst et helt liv, og i den sammenhengen blir kortvarige sykemeldinger nå svært små i den store sammenhengen. Ingenting er verdt å ofre helsa for! [emoji3590]

Har du mer plager rundt mens forresten? Det har nemlig jeg...

Ja, du har helt rett. Og jeg kjenner jo at det hadde vært det beste for kroppen min. Jeg går med ganske konstant vondt nå, og sånn er det lenge siden jeg har hatt det (kanskje et år siden). Føler jeg er litt tilbake på scratch igjen [emoji849] Fysioen min nevnte at man kunne få mer plager rundt mens, men jeg har egentlig ikke merket noen veldig endring da selv [emoji848] Fungerer du greit sånn stort sett, eller har du fortsatt mye vondt?
 
Neida, dette var naturlig prøving. Min beste venninne er superduperfertil og har vel stort sett blitt gravid på første forsøk. Litt kontraster, kan du si [emoji23][emoji85] Men ja.. Det er vanskelig å ikke bli litt bitter..
Hehe typisk at en sammenligner seg med de da :p
 
Ja, du har helt rett. Og jeg kjenner jo at det hadde vært det beste for kroppen min. Jeg går med ganske konstant vondt nå, og sånn er det lenge siden jeg har hatt det (kanskje et år siden). Føler jeg er litt tilbake på scratch igjen [emoji849] Fysioen min nevnte at man kunne få mer plager rundt mens, men jeg har egentlig ikke merket noen veldig endring da selv [emoji848] Fungerer du greit sånn stort sett, eller har du fortsatt mye vondt?

Jeg fungerer stort sett greit og får som nevnt mest plager rundt TR. Kjenner det da spesielt godt hvis jeg bærer S på magen, hun er jo blitt bra tung også :eek:

Håper de kan gjøre noe for deg! Det kan jo ikke være særlig stas å tenke på et nytt svangerskap heller når du har slike plager ❤️
 
Jeg fungerer stort sett greit og får som nevnt mest plager rundt TR. Kjenner det da spesielt godt hvis jeg bærer S på magen, hun er jo blitt bra tung også :eek:

Håper de kan gjøre noe for deg! Det kan jo ikke være særlig stas å tenke på et nytt svangerskap heller når du har slike plager [emoji3590]

Så bra du fungerer greit til tross for litt smerter nå og da :) Kan tenke meg bæring er et no-go med bekkenvondt [emoji85] Jeg hadde jo egentlig lyst til at E skulle være mye mer bærebaby enn han ble, men kroppen min orket det ikke [emoji849]

Nei, jeg er litt skeptisk til prøving samtidig med dette, så det er kanskje like greit at det drøyer litt [emoji51] Fysioen sier jo også at det ideelle er om vi får litt orden på smertene før en eventuell ny graviditet. Men vi stopper ikke prøvingen for det altså [emoji56]
 
Så bra du fungerer greit til tross for litt smerter nå og da :) Kan tenke meg bæring er et no-go med bekkenvondt [emoji85] Jeg hadde jo egentlig lyst til at E skulle være mye mer bærebaby enn han ble, men kroppen min orket det ikke [emoji849]

Nei, jeg er litt skeptisk til prøving samtidig med dette, så det er kanskje like greit at det drøyer litt [emoji51] Fysioen sier jo også at det ideelle er om vi får litt orden på smertene før en eventuell ny graviditet. Men vi stopper ikke prøvingen for det altså [emoji56]

Man angrer uansett ikke på de barna man har fått uansett om de førte med seg litt plager, så bare å gi gass :D
 
Man angrer uansett ikke på de barna man har fått uansett om de førte med seg litt plager, så bare å gi gass :D
Det tenker jeg også [emoji56] Og nå gjør jeg i alle fall alt for å forebygge for ytterlige plager [emoji1696]
 
Åååh, støtter fysioen din sånn i dette! La bekkenet få bli så godt som mulig nå, for tenk hvor fælt det blir om du presser deg nå og så blir du gravid igjen og får enda vondere. Tipper du angrer på at du ikke tok den sykemeldingen, da. Jobb er jobb, du og helsen din er viktigere. :Heartred Forøvrig følger jeg spent med her! Dør litt av sjalusi da, kunne ønske det var meg som kunne prøve igjen nå:rendeer Krysser fingre og tær for deg fine du:Heartred
 
Åååh, støtter fysioen din sånn i dette! La bekkenet få bli så godt som mulig nå, for tenk hvor fælt det blir om du presser deg nå og så blir du gravid igjen og får enda vondere. Tipper du angrer på at du ikke tok den sykemeldingen, da. Jobb er jobb, du og helsen din er viktigere. [emoji813]red Forøvrig følger jeg spent med her! Dør litt av sjalusi da, kunne ønske det var meg som kunne prøve igjen nå:rendeer Krysser fingre og tær for deg fine du[emoji813]red

Takk for gode ord, vennen [emoji7] Jeg kjenner jo på "bekkenformen" at denne hverdagen ikke funker [emoji57] Men du vet jo hvor dårlig erfaring jeg har med leger og å gi sykmelding pga bekkenproblematikk, så jeg er litt spent. Ny lege da, så får håpe hun er enig med fysioen. Har i hvertfall fått fordøyd dette med sykmelding litt og er veldig klar for å kunne få roe ned en periode.

Og forstår såå godt at det klør i.. Eh.. Eggstokkene etter å begynne igjen [emoji28] Når tror du dere tidligst kan starte hvis dere er fornuftige mtp studier osv?
 
Takk for gode ord, vennen [emoji7] Jeg kjenner jo på "bekkenformen" at denne hverdagen ikke funker [emoji57] Men du vet jo hvor dårlig erfaring jeg har med leger og å gi sykmelding pga bekkenproblematikk, så jeg er litt spent. Ny lege da, så får håpe hun er enig med fysioen. Har i hvertfall fått fordøyd dette med sykmelding litt og er veldig klar for å kunne få roe ned en periode.

Og forstår såå godt at det klør i.. Eh.. Eggstokkene etter å begynne igjen [emoji28] Når tror du dere tidligst kan starte hvis dere er fornuftige mtp studier osv?

Syns du skal være helt ærlig med legen din også om at dere planlegger er barn til og du kommer til å bli helt lammet av det bekkenet om det skal få fortsette å utvikle seg i feil retning allerede nå før du er gravid..

Eeh, jeg er ikke ferdig før i 2021. Så en stund til, høhø! Men det må bare bli sånn. Vi klarer oss ikke på bare en lønn og engangsstønad og jeg vil gjerne fullføre med kullet mitt, så. Er jo blitt godt over 30 da så er litt spent på om det «nedi her» funker enda, haha! Men om det ikke gjør det så er jeg evig takknemlig for hun vi allerede har fått:Heartred i mellomtiden får jeg følge med på deg og ditt liv som prøver, haha!
 
Åååh, støtter fysioen din sånn i dette! La bekkenet få bli så godt som mulig nå, for tenk hvor fælt det blir om du presser deg nå og så blir du gravid igjen og får enda vondere. Tipper du angrer på at du ikke tok den sykemeldingen, da. Jobb er jobb, du og helsen din er viktigere. :Heartred Forøvrig følger jeg spent med her! Dør litt av sjalusi da, kunne ønske det var meg som kunne prøve igjen nå:rendeer Krysser fingre og tær for deg fine du:Heartred
Helt enig med deg! Ingen som takker deg Enkefalos, om du presser for hardt og for lenge! Hør på fysio! ❤
 
Syns du skal være helt ærlig med legen din også om at dere planlegger er barn til og du kommer til å bli helt lammet av det bekkenet om det skal få fortsette å utvikle seg i feil retning allerede nå før du er gravid..

Eeh, jeg er ikke ferdig før i 2021. Så en stund til, høhø! Men det må bare bli sånn. Vi klarer oss ikke på bare en lønn og engangsstønad og jeg vil gjerne fullføre med kullet mitt, så. Er jo blitt godt over 30 da så er litt spent på om det «nedi her» funker enda, haha! Men om det ikke gjør det så er jeg evig takknemlig for hun vi allerede har fått[emoji813]red i mellomtiden får jeg følge med på deg og ditt liv som prøver, haha!
Ja, jeg får jo bare si det som det er. Hun vet forsåvidt at vi har tenkt å prøve på nr 2, så hun burde jo ta det med i beregningen her. Heldigvis har jeg nå funnet verdens beste fysio som ikke bare har skrevet et skriv til legen hvor hun har forklart situasjonen, men hun har også sagt at hun skal ringe legen og snakke med henne hvis jeg ikke får sykmelding på fredag. SÅ deilig å ha noen som kjemper sammen med meg [emoji3590] Tenk om jeg bare kom til hun her da jeg var gravid..

Ah, ja, det er så lenge til, ja [emoji85] Men skjønner veldig godt at du vil ha utdannelsen i orden først altså. Min statistikk tilsier at det allikevel er håp om at vi kan bli gravide samme år da [emoji23][emoji23][emoji85]
 
Helt enig med deg! Ingen som takker deg Enkefalos, om du presser for hardt og for lenge! Hør på fysio! [emoji173]
Ja, sist time begynte hun å snakke om kroniske problemer og evt å bytte yrke, så nå er det null tvil om at jeg hører på fysio [emoji51][emoji51] [emoji173]️
 
Back
Topp