Endelig i mål! ❤

Siste oppdatering fra app'en. [emoji4]

IMG_4151.jpg

IMG_4152.jpg

IMG_4153.jpg

IMG_4154.jpg
 
Så nydelig babymage! Venter i spenning <3
 
Du eller april the giraffe først? Hun var opprinnelig ventet å føde for et par mnd siden da, men nå de hun helt på oppløpssiden!
 
Du eller april the giraffe først? Hun var opprinnelig ventet å føde for et par mnd siden da, men nå de hun helt på oppløpssiden!
Haha! :D Har ikke fått med meg denne giraffen, jeg. Måtte google [emoji23]
 
Like spennende hver gang det er en oppdatering nå! Heia deg!

Nå kommer jeg forøvrig til å sitte og se livevideo av giraff de neste dagene... Jeg hadde heller ikke hørt om den før. :woot:
 
Like spennende hver gang det er en oppdatering nå! Heia deg!

Nå kommer jeg forøvrig til å sitte og se livevideo av giraff de neste dagene... Jeg hadde heller ikke hørt om den før. :woot:

Takk for heiing! :D Ingen spenning her foreløpig. Tror kanskje slimproppen er i ferd med å gå, men det trenger jo ikke bety så mye det heller.. Me får sjååå!

Haha, det kan jeg tenke meg at du kommer til å gjøre :D Supert tidsfordriv for gravide som er hjemme med dårlig form! Er kvalmen fortsatt like tilstede hos deg eller? :/
 
Jeg har fulgt med sjiraffen noen uker...
Men har de ikke visst tidspunkt for parring da eller? Siden de har kunnet forvente fødsel i et par mnd allerede?
 
Men har de ikke visst tidspunkt for parring da eller? Siden de har kunnet forvente fødsel i et par mnd allerede?
Tja. For det første er de gravide sånn 14-15 mnd.

For det andre så observerte de paring og talte 15 mnd frem i tid, ca Jan/feb

Men heller ikke sjiraffer blir alltid gravid på første forsøk...også har de syklus på bare 17 dager så det er reelt sett to sjangser i mnd da, og de har vel vært sammen flere ganger... Så... En gang skjedde det. Men tydeligvis ikke den første
 
Tja. For det første er de gravide sånn 14-15 mnd.

For det andre så observerte de paring og talte 15 mnd frem i tid, ca Jan/feb

Men heller ikke sjiraffer blir alltid gravid på første forsøk...også har de syklus på bare 17 dager så det er reelt sett to sjangser i mnd da, og de har vel vært sammen flere ganger... Så... En gang skjedde det. Men tydeligvis ikke den første
Skjønner! Nei, det er jo selvfølgelig ingen garanti i dyreverdenen heller når det gjelder graviditet [emoji14] Det slo meg plutselig nå... At jeg hadde jo kaniner som jeg prøvde å få kull på i et par år uten hell også. [emoji23] Så den infertiliteten følger meg tydeligvis. Haha..
 
Takk for heiing! :D Ingen spenning her foreløpig. Tror kanskje slimproppen er i ferd med å gå, men det trenger jo ikke bety så mye det heller.. Me får sjååå!

Haha, det kan jeg tenke meg at du kommer til å gjøre :D Supert tidsfordriv for gravide som er hjemme med dårlig form! Er kvalmen fortsatt like tilstede hos deg eller? :/

Hey, all fremgang er god fremgang! Plutselig er det i full gang, det må jo faktisk være like før nå!

Jada, jeg er like fordømt dårlig, nå i uke 18. Mannfolka snakker om at det er flaks at de slipper å føde, men herregud så mye annet av plager de ikke aner at de går glipp av! Montro om giraffer opplever svangerskapskvalme? Tenk så ubehagelig da, når du ikke engang kan spy...!
 
Hey, all fremgang er god fremgang! Plutselig er det i full gang, det må jo faktisk være like før nå!

Jada, jeg er like fordømt dårlig, nå i uke 18. Mannfolka snakker om at det er flaks at de slipper å føde, men herregud så mye annet av plager de ikke aner at de går glipp av! Montro om giraffer opplever svangerskapskvalme? Tenk så ubehagelig da, når du ikke engang kan spy...!

Jepp, jeg tar alle tegn imot med åpne armer. Heldigvis finnes det ingen fasit på hvordan det må være i dagene før. Plutselig kan det være i gang [emoji33]

Æsj, så utrooolig kjipt med den kvalmen :( Det er jo så utrolig hemmende å gå sånn og ikke være på topp. Det er uten tvil veldig mange andre plager enn bare fødselen vi kvinner skal gjennom :/ Krysser fingrene for at du slipper å gå altfor mye lenger med det. Har du prøvd noe kvalmestillende fra legen forresten? Vet en del har god effekt av det :) God bedring [emoji173]
 
  • Liker
Reactions: TKW
Nå må du slutte lure oss med at det har startet da :P Tror jo det hver gang dagboken din popper opp ❤
 
Nå må du slutte lure oss med at det har startet da [emoji14] Tror jo det hver gang dagboken din popper opp [emoji173]
Haha! Men hvis jeg ikke skriver noe, så lurer dere jo også på om det er noe på gang [emoji23]
 
40+2

Dagen før dagen! Vi får nå se om den vil gi noe spenning da. Uansett litt av en milepæl. TIDENES milepæl faktisk. [emoji33]

Hatt kontroll hos legen i dag. Magen hadde faktisk vokst mer enn den har pleid før, den siste uka, men så måler legen litt annerledes enn jordmor og da, så det kan være det også. Men alt fint på kontroll, og nå har han festet hodet :D [emoji122] Ikke rart bekkenet er så bra for tiden.

Neste kontroll allerede på torsdag hvis jeg ikke har født innen da. Da blir det bestilt overtidskontroll på sykehuset :) Jeg er så overraskende lite utålmodig plutselig. Men det kan jo endre seg fort, det, kanskje spesielt hvis jeg passerer "min egen" termin 10. april. [emoji14] Uansett godt med oppsving i humør og form før kroppen skal igjennom tidenes kraftanstrengelse :)
 
40+2

Dagen før dagen! Vi får nå se om den vil gi noe spenning da. Uansett litt av en milepæl. TIDENES milepæl faktisk. [emoji33]

Hatt kontroll hos legen i dag. Magen hadde faktisk vokst mer enn den har pleid før, den siste uka, men så måler legen litt annerledes enn jordmor og da, så det kan være det også. Men alt fint på kontroll, og nå har han festet hodet :D [emoji122] Ikke rart bekkenet er så bra for tiden.

Neste kontroll allerede på torsdag hvis jeg ikke har født innen da. Da blir det bestilt overtidskontroll på sykehuset :) Jeg er så overraskende lite utålmodig plutselig. Men det kan jo endre seg fort, det, kanskje spesielt hvis jeg passerer "min egen" termin 10. april. [emoji14] Uansett godt med oppsving i humør og form før kroppen skal igjennom tidenes kraftanstrengelse :)
Misunner deg oppsving i form altså! Jeg har nok fått bekkenlåsning, så nå er gjørekvota lik null.. Hvorfor kunne hun ikke bare kommet ut, istedet for å klamre seg sånn fast :p
 
Misunner deg oppsving i form altså! Jeg har nok fått bekkenlåsning, så nå er gjørekvota lik null.. Hvorfor kunne hun ikke bare kommet ut, istedet for å klamre seg sånn fast :p
Æsj, bekkenlåsning høres forferdelig vondt ut :( Jeg er ganske sjokka over å funke så bra etter å ha brukt så mange måneder på å bli vant til alle smertene, ja. Det er liksom ikke det man forventer når man nærmer seg termin. [emoji14] Håper inderlig du slipper å gå altfor lenge før hun kommer nå! Hold ut! [emoji32]
 
Låsning kan en kiropraktor løse opp i. Fysioterapeuten jeg gikk til sa at hun ønsket hun kunne si jeg hadde løsning for det kan fikses. Men jeg hadde løsning
 
Back
Topp