Endelig i mål! ❤

Hvordan går det snupp? Noe modningstegn på deg? Jeg er innom her HVER dag nå og ser etter den store nyheten :p
Ikke alltid jeg får lagt igjen spor, men leser i hvert fall ;)

Tenk, snart får dere møte han for aller første gang ❤
 
Hvordan går det snupp? Noe modningstegn på deg? Jeg er innom her HVER dag nå og ser etter den store nyheten [emoji14]
Ikke alltid jeg får lagt igjen spor, men leser i hvert fall ;)

Tenk, snart får dere møte han for aller første gang [emoji173]

Takk som spør [emoji8] Det går egentlig veldig fint. Dagene er litt seigere, men det er ikke altfor gærent [emoji14] Kjenner en del nedpress, og kynnerne kommer kjappere, men ellers veldig lite mas. Vi får se om dette er en sånn en som bare plutselig dukker opp eller om jeg må ha det litt mer plagsomt først [emoji14] Spent, spent, spent!

Og så er jeg skikkelig spent på hysten din altså! [emoji173] Håper du enten er i gang eller er på oppvåkning nå. Skal sprinte inn og se i dagboka di nå [emoji16]
 
Takk som spør [emoji8] Det går egentlig veldig fint. Dagene er litt seigere, men det er ikke altfor gærent [emoji14] Kjenner en del nedpress, og kynnerne kommer kjappere, men ellers veldig lite mas. Vi får se om dette er en sånn en som bare plutselig dukker opp eller om jeg må ha det litt mer plagsomt først [emoji14] Spent, spent, spent!

Og så er jeg skikkelig spent på hysten din altså! [emoji173] Håper du enten er i gang eller er på oppvåkning nå. Skal sprinte inn og se i dagboka di nå [emoji16]

Kanskje du er en av de "heldige" som får vannavgang helt spontant på butikken eller noe :p
Uansett vet du jo at det ikke er mange dagene igjen, overtid eller ei :)
 
Titter bare innom for å se om du har poppet! [emoji173] det hadde du ikke, men ønsker deg masse lykke til [emoji173] [emoji173]
 
Titter bare innom for å se om du har poppet! [emoji173] det hadde du ikke, men ønsker deg masse lykke til [emoji173] [emoji173]
Tusen takk, gode Poppi [emoji173]
 
Lykke, lykke til, gode deg <3 Nå er det i hvertfall ikke mer enn to uker og 4 dager igjen - MAX!!! (Da snakker vi igangsettelse 12 dager over og tre dager på prosessen ;) ) Heia!! :D
 
Lykke, lykke til, gode deg <3 Nå er det i hvertfall ikke mer enn to uker og 4 dager igjen - MAX!!! (Da snakker vi igangsettelse 12 dager over og tre dager på prosessen ;) ) Heia!! :D
Tusen takk for lykkeønskninger [emoji173] Ja, det setter jo ting litt i perspektiv da [emoji33] Kort kort kort tid igjen uansett!
 
40+0

Og der kom til og med 4-tallet! Woah!!

Formen er egentlig bedre om dagen. De verste bekkenvondtene har roet seg, og jeg kan gjøre en god del mer uten å få smerter. Symfyseløsningen veier litt opp med å ha blitt vondere da, men det er stort sett hvis jeg har sittet en stund. Egentlig overkommelig, selv om det av og til er j***** vondt [emoji14] Nettene pleier ofte å være ganske smertefulle siden jeg blir liggende så lenge i én stilling, så da er BBHugMe'en gull verdt!

Jeg har blåmerker på magen som klør, etter fingrene til legen som prøvde å riste bebis våken på UL [emoji33] Ser ut til at det blir små strekkmerker av det også. Symfysen ble også vondere av det. Var det virkelig nødvendig å ta så hardt i? [emoji14]

Har begynt å få litt vann i kroppen. Ringene sitter tettere på og sokkemerkene er tydeligere, men det er absolutt ikke noe voldsomme greier.

I kveld er det siste middag med gode venninner før jeg blir mamma [emoji173] Hadde egentlig ikke trodd jeg skulle få det med meg, men jeg er veldig glad for at han har holdt seg inne til nå sånn sett [emoji56] Fra i morgen er det fritt fram for han å komme igjen [emoji14]

Tar med sannsynligvis den siste oppsummeringen :)

- Termin: 4. april

- På vei: 40+0

- Måned: 9.

- Igjen til termin: 3 dager!!!

- Trimester: 3. trimester

- Neste kontroll: Lege førstkommende mandag siden jordmor ikke har ledig før i mai [emoji32]

- Ultralyd: Ingen flere planlagt nå.

- Kjønn: Gutt :)

- Utålmodig: Jeg er plutselig ikke så utålmodig lenger [emoji14] Bekkenet funker litt bedre, og jeg trives godt med vår, perm og rolige dager. Men er selvfølgelig veldig klar for å møte den lille tassen i magen allikevel [emoji173]

- Nye innkjøp: Laken til krybba og vugga siden de jeg hadde kjøpt, var for små [emoji14] Og en ekstra bleiebøtte, rullegardin til barnerommet, gitter til å ha over vugga.

- Utstyr så langt: Må sannsynligvis få kjøpt bilstoladapter til den andre stolen allikevel, ellers alt i boks :)

- Svangerskapsrelaterte aktiviteter: Fysioterapi, BV og Facebook [emoji14]

- Mage: Fortsatt under normalområdet, men følger fortsatt kurven sin :) Bebis målt til å være helt på gjennomsnittet.

- Vektendring: +15 kg [emoji15]

- Melk i brystene: Nei. Piplet litt væske en dag for en god stund siden, men ellers ingenting.

- Aktivitet i magen: En god del, men ikke så bananas som han har vært [emoji14] Merkbart dårligere plass inni der.

- Tungt: Ja, det er jo litt tungt. Vagger rundt som en pingvin [emoji14]

- Kynnere: De kommer mye oftere nå, men fortsatt bare når jeg er i aktivitet.

- Hodet festet: Nei.

- Barnerom: Han skal sove inne hos oss den første tiden, så vi stresser ikke med det enda. Kommode med klær er ordnet da, og bedside crib'en står klar til bruk :)

- Matkick: Nope, men jeg begynner å bli klar for å slippe å ha denne lukte-obsessionen [emoji14] Den tar snart over livet mitt [emoji23]

- Plager: Bekken- og symfyseløsning, halsbrann.

- Humør: På topp :)

- Sykehusbagen: Alt som kan pakkes nå, er pakket!

- Høygravid: For lengst!

- Tanker om fødselen: Bring it on! ;)

- Medisiner: Pregmetmedisinene.

- Tilskudd: Multivitaminer, omega-3, jern og D-vitaminer. For første gang på 3,5 år tar jeg ikke folat!! Gadd ikke kjøpe ny boks nå som det er så kort tid igjen [emoji14]

Og til slutt, 40+0-magen :) [emoji173]

3ecbe8b8b387840ca9b4cc8f69699474.jpg
 
Last edited:
Vi venter alle i spenning på oppdateringer her inne vet du[emoji6][emoji6][emoji23][emoji106]
Bare hyggelig at heiagjengen henger på [emoji173] :D Håper jeg snart kan gi dere noen spicy news [emoji23]
 
Nydelig mage[emoji7][emoji7] Kos deg masse i kveld [emoji9][emoji169]
 
Tenk altså.. En julidag i fjor hadde vi aldri trodd du skulle sitte her 40+0 og vente på fødsel. Helt utrolig ❤
 
Så nydelig du er[emoji7] og for en herlig og positiv oppdatering, bring it on[emoji16] Vi gleder oss alle til å høre om lille tassen[emoji173]
 
Åh!! 40! Så langt har jeg aldri kommet selv, blir helt villt utålmodig, nå synes jeg han skal komme!! :D
 
Så fin du er ❤ Nå blir det snart bebis, og det er så fantastisk :D
 
Jeg trodde det var på gang jeg nå [emoji23][emoji12] jeg heier på deg [emoji8] lyyyykke til [emoji173][emoji173]
 
Snaaaaaaaaart
 
Nydelig mage[emoji7][emoji7] Kos deg masse i kveld [emoji9][emoji169]

Tenk altså.. En julidag i fjor hadde vi aldri trodd du skulle sitte her 40+0 og vente på fødsel. Helt utrolig [emoji173]

Så nydelig du er[emoji7] og for en herlig og positiv oppdatering, bring it on[emoji16] Vi gleder oss alle til å høre om lille tassen[emoji173]

Åh!! 40! Så langt har jeg aldri kommet selv, blir helt villt utålmodig, nå synes jeg han skal komme!! :D

Så fin du er [emoji173] Nå blir det snart bebis, og det er så fantastisk :D

Jeg trodde det var på gang jeg nå [emoji23][emoji12] jeg heier på deg [emoji8] lyyyykke til [emoji173][emoji173]

Snaaaaaaaaart
Tuuusen takk for alle de fine kommentarene, søte dere [emoji173][emoji173][emoji173] Nei, dette hadde jeg aldri trodd da jeg litt oppgitt vekket mannen med positiv test 8 dpo 23. juli i fjor. "Jaja, her er det strek. Igjen. Vi får nå se hvordan det går da.." Ikke mye romantisk annonsering av nyheten her i gården, nei [emoji23] Så HIMLA glad vi endelig ble ferdig med prøvergalskapen!!
 
Back
Topp