Endelig i mål! ❤

Kjempebra at alt var fint med lille i magen![emoji173] Jeg er så utrolig spent på dine vegne nå! Det er helt vanvittig med en uke til termin bare. Uææ[emoji2][emoji173]
 
Åh dette er så spennede nå! Jeg tenker masse på deg om dagen[emoji173] Tenk at nå er han rett rundt hjørnet, jeg blir så rørt av å tenke på det[emoji173]
 
Leser spent hver gang noe skrives her for tiden.

Snart. Snart er han her
 
Mannens teori er at de med bekkenløsning har enklere og raskere fødsel, fordi alt allerede er "løst" :p Så du kan trøste deg med det når symfysen er vond :D Han jobber innen IT og har ingen vitenskapelige holdepunkt.. :p
 
Kjempebra at alt var fint med lille i magen![emoji173] Jeg er så utrolig spent på dine vegne nå! Det er helt vanvittig med en uke til termin bare. Uææ[emoji2][emoji173]
Tusen takk [emoji173] Ja, det var veldig fint å få en ekstra bekreftelse :D Og så kort igjen. Herreguuuud [emoji14] Mindblowing!
 
Åh dette er så spennede nå! Jeg tenker masse på deg om dagen[emoji173] Tenk at nå er han rett rundt hjørnet, jeg blir så rørt av å tenke på det[emoji173]
Så herlig å høre [emoji173] Det er helt ellevilt å tenke på at jeg snart er mamma [emoji33] [emoji33]
 
Leser spent hver gang noe skrives her for tiden.

Snart. Snart er han her
Åh, ja, snaaart! Jeg håper at det ikke er altfor lenge til dere kan lese om at han har kommet [emoji173] Begynner å bli rimelig utålmodig [emoji14]
 
Mannens teori er at de med bekkenløsning har enklere og raskere fødsel, fordi alt allerede er "løst" [emoji14] Så du kan trøste deg med det når symfysen er vond :D Han jobber innen IT og har ingen vitenskapelige holdepunkt.. :p
Hahaha! Det høres jo ikke helt ulogisk ut da [emoji23] Men det er vel litt for godt til å være sant hvis det skulle vært sånn.. [emoji14]
 
Tusen takk! :D Er alt bra der? [emoji173]
Alt bra her ja, 31+1 i dag å tiden flyver:)
Gleder meg til å få hilse på lillesøster nå, skal bli godt å bli ferdig:)
 
Alt bra her ja, 31+1 i dag å tiden flyver:)
Gleder meg til å få hilse på lillesøster nå, skal bli godt å bli ferdig:)
Wow! Ja, skal si tida flyr hos deg også altså :D Virkelig ikke lenge igjen for deg heller. Lykke til med innspurten [emoji173]
 
Hvilken vogn har dere kjøpt forresten? :D
Det ble Bugaboo Buffalo [emoji16] Den står klar på roterommet, og jeg har sååå lyst til å trille den. Men det ville kanskje vært litt rart å gått rundt og trilla på en tom vogn [emoji23] Hvilken har dere? [emoji4]
 
Iiiik nå er det jaggu ikke mange dagene igjen :D Mini her kom til verden 38+3, noe ufrivillig da, da jeg ble satt i gang, men likevel, tenk så ferdig baby er nå, og snart har du han i armene dine ❤️
 
Iiiik nå er det jaggu ikke mange dagene igjen :D Mini her kom til verden 38+3, noe ufrivillig da, da jeg ble satt i gang, men likevel, tenk så ferdig baby er nå, og snart har du han i armene dine [emoji173]️
Oh yes, ventemodus er inntatt for fullt. Dagene går merkbart saktere [emoji14] Ganske utrolig å tenke på at det er en helt ferdig baby inni der [emoji173]
 
Det ble Bugaboo Buffalo [emoji16] Den står klar på roterommet, og jeg har sååå lyst til å trille den. Men det ville kanskje vært litt rart å gått rundt og trilla på en tom vogn [emoji23] Hvilken har dere? [emoji4]
Ååå den er lekker da :D Vi har... litt for mange vogner :p Nyeste tilskudd er Britax Go Next, for den var på halv pris! Du kan følge barnevognbonanzaen min på @vogngal på Insta ;) Synes ikke det er rart å trille på tom vogn egentlig, triller tom vogn hjem fra barnehagen ofte ;)
 
Ååå den er lekker da :D Vi har... litt for mange vogner [emoji14] Nyeste tilskudd er Britax Go Next, for den var på halv pris! Du kan følge barnevognbonanzaen min på @vogngal på Insta ;) Synes ikke det er rart å trille på tom vogn egentlig, triller tom vogn hjem fra barnehagen ofte ;)
Haha, ja, du ER virkelig vogngal ser jeg [emoji16] Adda deg akkurat på Insta. Håper ikke galskapen er altfor smittsom [emoji85] [emoji23] Vi hadde vel egentlig ikke tenkt å bruke så mye på vogn, men så fikk vi tak i en utstillingsmodell på tilbud (til samme pris som de selges for brukt på Finn for øvrig), så da slo vi til :D Gleder meg såå til å ta den i bruk [emoji7]
 
Haha, ja, du ER virkelig vogngal ser jeg [emoji16] Adda deg akkurat på Insta. Håper ikke galskapen er altfor smittsom [emoji85] [emoji23] Vi hadde vel egentlig ikke tenkt å bruke så mye på vogn, men så fikk vi tak i en utstillingsmodell på tilbud (til samme pris som de selges for brukt på Finn for øvrig), så da slo vi til :D Gleder meg såå til å ta den i bruk [emoji7]
Genialt å shoppe utstillingsmodeller! Kan selge til samme pris som man kjøpte for :) Det blir stas når det skal trilles! Hurra, det blir når som helst! :D
 
Back
Topp