Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, nå er jeg så letta. Mest vidunderlige vi har hørt og settSå bra at alt var fint Gratulerer med et bankende hjerte. Da er det bare å nyyte
Nyter alt jeg kan nåSå godt å høre at alt var bra ! Ingenting er bedrevenn det Kos deg og nyyt
For et nydelig lite knøtt
Flott med masse symptomer her er kvalmen helt grusom også. Begynner å bli litt galUke 9: 8+1. Da var kvalmen på plass igjen. Blæh etter noen fine dager uten . Ellers murringer, strekkinger, ømme bryst , dårlig matlyst og trøtt.
Begynner å venne meg til den . Kjipt uansett prøver å nye alt jeg kan.Flott med masse symptomer her er kvalmen helt grusom også. Begynner å bli litt gal
TakkSå flott Gratulerer
Huffda, kjedelig med den kvalmen Håper det går seg til igjen snartUke 9: 8+1. Da var kvalmen på plass igjen. Blæh etter noen fine dager uten . Ellers murringer, strekkinger, ømme bryst , dårlig matlyst og trøtt.
Trodde jeg var ferdig, men den gang ei. Men kvalmen er mildere ikke så ille som den var verre med trøttheten. Håper den ikke kommer tilbake til deg .Huffda, kjedelig med den kvalmen Håper det går seg til igjen snart
Jeg har hatt to fine dager nå nesten uten kvalme. Har fått skikkelig matlyst også, spiser hele tiden. Hadde håpet at det verste var over nå, men du minner meg på at jeg fort kan bli dårlig igjen etter noen gode dager
Så bra at kvalmen ser ut til å avta. Håper det varer Jeg har også hatt en voldsom matlyst de siste dagene. Tror jeg spiser meg opp igjen etter en måned med for lite matUke 9: 8+1:
Kvalmen har kommet litt tilbake igjen på morningen, men etter jeg har fått i meg mat og kommet i gang på jobb ser den ut til å avta. Ellers veldig sliten. Kjenner stadig stikkinger og murringer. Ellers litt vondt i hofta om jeg ligger lenge på samme siden, mye uf, og tidvis ømme bryst.
Veldig følsom
Matlysten har kommet for fullt igjen. Prøver å holde meg til sunn mat, så blir mye frukt, bær og grønnsaker.
Har greid å få en ny ro i kroppen nå. Håper den varer.
Så bra at kvalmen ser ut til å avta. Håper det varer Jeg har også hatt en voldsom matlyst de siste dagene. Tror jeg spiser meg opp igjen etter en måned med for lite matUke 9: 8+1:
Kvalmen har kommet litt tilbake igjen på morningen, men etter jeg har fått i meg mat og kommet i gang på jobb ser den ut til å avta. Ellers veldig sliten. Kjenner stadig stikkinger og murringer. Ellers litt vondt i hofta om jeg ligger lenge på samme siden, mye uf, og tidvis ømme bryst.
Veldig følsom
Matlysten har kommet for fullt igjen. Prøver å holde meg til sunn mat, så blir mye frukt, bær og grønnsaker.
Har greid å få en ny ro i kroppen nå. Håper den varer.
Ja, sulten hele tiden jo he he Ene øyeblikket vil jeg ha det, neste ikke ha haSå bra at kvalmen ser ut til å avta. Håper det varer Jeg har også hatt en voldsom matlyst de siste dagene. Tror jeg spiser meg opp igjen etter en måned med for lite mat
Så deilig med ro i kroppen. Kanskje tenke på å flytte dagboken snart...?
Ja, det skjønner jeg. Du må ta det når du selv er klar for det. Når det er sagt er jeg helt sikker på at det kommer til å gå bra denne gangenJa, sulten hele tiden jo he he Ene øyeblikket vil jeg ha det, neste ikke ha ha
Tenkte å flytte den etter uker 12 tror jeg.. Er så tungt å flytte frem og tilbake om noe går galt...