En ny reise :)

Så godt å høre at alt var bra ! Ingenting er bedrevenn det :) Kos deg og nyyt ❤️

Uke 8: 7+6, i dag hørte vi perfekte hjerneslag . Ble satt en dag tilbake men forholder meg til denne utregningen enda. Da viser det seg at lille ble unnfanget dagen etter jeg hadde el smerter. Symptomer i dag : ømme bryst , svimmel, stikkinger/ murringer, småkvalm på kvelden, hodepine, Lettrørt . Sannsynligheten for at det går bra nå er høy! Jeg må prøve å slappe av :)

Uke 9: 8+0. Da var kvalmen på plass igjen. Blæh etter noen fine dager uten . Ellers murringer, strekkinger, ømme bryst , dårlig matlyst og trøtt.

Last edited:
  • Liker
Reactions: Gme
Uke 9: 8+1. Da var kvalmen på plass igjen. Blæh etter noen fine dager uten . Ellers murringer, strekkinger, ømme bryst , dårlig matlyst og trøtt.
Flott med masse symptomer :) her er kvalmen helt grusom også. Begynner å bli litt gal :p

Uke 9: 8+1. Da var kvalmen på plass igjen. Blæh etter noen fine dager uten . Ellers murringer, strekkinger, ømme bryst , dårlig matlyst og trøtt.
Huffda, kjedelig med den kvalmen :( Håper det går seg til igjen snart :)
Jeg har hatt to fine dager nå nesten uten kvalme. Har fått skikkelig matlyst også, spiser hele tiden. Hadde håpet at det verste var over nå, men du minner meg på at jeg fort kan bli dårlig igjen etter noen gode dager :p

Huffda, kjedelig med den kvalmen :( Håper det går seg til igjen snart :)
Jeg har hatt to fine dager nå nesten uten kvalme. Har fått skikkelig matlyst også, spiser hele tiden. Hadde håpet at det verste var over nå, men du minner meg på at jeg fort kan bli dårlig igjen etter noen gode dager :p
Trodde jeg var ferdig, men den gang ei. Men kvalmen er mildere ikke så ille som den var:) verre med trøttheten. Håper den ikke kommer tilbake til deg .

Uke 9: 8+1:
Kvalmen har kommet litt tilbake igjen på morningen, men etter jeg har fått i meg mat og kommet i gang på jobb ser den ut til å avta. Ellers veldig sliten. Kjenner stadig stikkinger og murringer. Ellers litt vondt i hofta om jeg ligger lenge på samme siden, mye uf, og tidvis ømme bryst.
Veldig følsom;)
Matlysten har kommet for fullt igjen. Prøver å holde meg til sunn mat, så blir mye frukt, bær og grønnsaker.

Har greid å få en ny ro i kroppen nå. Håper den varer.

Kvalmen har kommet litt tilbake igjen på morningen, men etter jeg har fått i meg mat og kommet i gang på jobb ser den ut til å avta. Ellers veldig sliten. Kjenner stadig stikkinger og murringer. Ellers litt vondt i hofta om jeg ligger lenge på samme siden, mye uf, og tidvis ømme bryst.
Veldig følsom;)
Matlysten har kommet for fullt igjen. Prøver å holde meg til sunn mat, så blir mye frukt, bær og grønnsaker.

Så bra at kvalmen ser ut til å avta. Håper det varer :) Jeg har også hatt en voldsom matlyst de siste dagene. Tror jeg spiser meg opp igjen etter en måned med for lite mat :p

Så deilig med ro i kroppen. Kanskje tenke på å flytte dagboken snart...? ;)

Veldig følsom;)

Så bra at kvalmen ser ut til å avta. Håper det varer :) Jeg har også hatt en voldsom matlyst de siste dagene. Tror jeg spiser meg opp igjen etter en måned med for lite mat :p

Ja, sulten hele tiden jo ;) he he Ene øyeblikket vil jeg ha det, neste ikke ha ha
Tenkte å flytte den etter uker 12 tror jeg.. Er så tungt å flytte frem og tilbake om noe går galt...

Ja, sulten hele tiden jo ;) he he Ene øyeblikket vil jeg ha det, neste ikke ha ha
Tenkte å flytte den etter uker 12 tror jeg.. Er så tungt å flytte frem og tilbake om noe går galt...
Ja, det skjønner jeg. Du må ta det når du selv er klar for det. Når det er sagt er jeg helt sikker på at det kommer til å gå bra denne gangen

Back
Topp